![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() 2 foto's dan maar. ![]() ![]() 280 pk uit 2 liter Turbo FSI, DSG versnellingsbak (schakelen aan stuur dus), enorme Brembo remmen en aggressief aerodynamisch pakket. |
|
|||
|
|||
Quote:
Zou het niet kunnen zijn dat Balzan een officiele SEAT Italie wagen gaat besturen in het Italiaanse toerwagenkampioenschap en tevens misschien een deel van de WTCC gaat rijden? En het is inderdaad jammer dat Coronel geen officiele fabriekswagen ter beschikking krijgt. Als persoon mag ik hem niet echt maar als coureur heeft hij naar mijn mening opnieuw bewezen de beste privateer te zijn. Misschien heeft SEAT ook liever dat hij privateer blijft zodat hij de titel binnen kan halen? Wel raar dat iemand als Colciago zich als "pro" in moest schrijven en Coronel niet. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() De wagen ziet er heel mooi uit en doet me denken aan de Renault Megane silhouette (maar dan mooier). Worden deze wagens naast in Spanje, Duitsland en Engeland nog meer gebruikt? |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Er is natuurlijk 1 groot verschil tussen beide wagen: de Leon is "getuned" productiewagen, terwijl de Megane Trophy een silhouette is (buizenframe en Megane "look"). Ik vermoed dus dat de Seat betaalbaarder zal zijn. Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Turkije ben ik inderdaad vergeten. Tijdens de WTCC race in Turkije hebben ze in het voorprogramma gereden. Quote:
|
|
||||
|
||||
Zijn diffusers vanaf volgend jaar dan toegelaten?
|
|
||||
|
||||
Die wielkasten beginnen er weer lekker ordinair uit te zien. Eigenlijk zijn het verkapte vleugels die downforce genereren. Die lompe Toledo zijn we kwijt.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Die lada komt die uit "pimp my commie car"?
![]()
|
||||
|
||||
Er komen misschien privé-Alfa's met fabriekspiloten als Giovanardi nr.1 veroverd...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Dit is de WTCC versie van de Leon: http://www.car.ee/galleries/seat-leon-wtcc/ee/ |
|
||||
|
||||
Alfa dan toch nog in het WTCC in 2006?
![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Maar 3-deurs modellen (en zeker zo'n coupe) mogen toch niet? Al heeft Peugeot wel tijdelijk met de 3-deurs 307 mogen meedoen vorig seizoen. EDIT: Ik kan in technische reglement op FIA WTCC website niets vinden over het aantal deuren of the model dat gebruikt moet worden. Last edited by FIRE; 21-11-2005 at 22:24. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests) | |
|
|