![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
EDIT: staat zo ook op motorsport.com. Dus ifwel hebben we plagiaat ontdekt, ofwel kent de organisatie zijn eigen deelnemers neit.
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() Last edited by Raceboy; 30-07-2006 at 22:42. |
|
|||
|
|||
Het was trouwens ook geen RS maar een GT3
Ben al blij dat ze er geen Heiman, Heijman, Hijman van maken ![]() |
|
|||
|
|||
of Hayman
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
De FIA GT journaliste voor Autosport.com is trouwens een heel jong meisje én die van motorsport.com een heel oude engelse vrouw
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Wat "Heymann" betreft, er staan nogal wat spelfouten op de officiële deelnemerslijst van de 24 Uren. Nog volgens die lijst reed "Heymann" op een "Porsche 996 RS Cup". En wat motorsport.com betreft, dat is dé referentie-site voor pers-communiqués. Als er ook maar ergens op deze aardkloot een autosport-communiqué in elkaar wordt gebokst, dan vind je het gegarandeerd op motorsport.com. Je vindt er niks anders dan communiqués, het op forums vaak geciteerde "car.kak.net" doet net hetzelfde: de server vullen en trafiek trekken met het publiceren van persberichten. De verslaggeving van de 24 uren van Spa op motorsport.com was dan ook niks anders dan het publiceren van de communiqués van de teams en van de artikels van fiagt.com. Inderdaad, zelfs mijn oma van 134 zou dat nog voor mekaar krijgen. ![]()
|
|||
|
|||
Ikzelf had er geen probleem mee.
Een Duits klinkende naam op een 996 RS ![]() Wat Motorsport.com betreft heb je gelijk, ze publiceren alles. Maar als piloot of team zie je natuurlijk graag je inspanning verschijnen op het net of in de geschreven pers. Kan dat niet, om welke reden het ook moge zijn, dan ga je elders zoeken. Liever een site die alles plaatst en lezers trekt, dan selectieve sites die enkel plaatsen wat hen uitkomt. Als adverteerder zou ik ook liever mijn advertentie zien staan op een site met bezoekers dan op ene waar je elke week dezelfde teams en piloten de revue ziet passeren. Last edited by Chauffeur; 01-08-2006 at 16:01. |
|
|||
|
|||
Dit heb ik ook ergens gelezen!
![]() ![]() "Om 18u45 leidde de Aston Martin van ondermeer onze landgenoot Lémeret de dans, met nog binnen dezelfde ronde de Maserati van van de Poele en de GLPK Carsport Viper." bron: pitstop.tv (joost custers - dailysportscar.com) |
|
||||
|
||||
Quote:
Niks tegen de sympatieke Spanjaarden die steeds te track en paddock mooi "aankleden" ook zeker niets tegen Blanca of wie dan ook van RPM, maar het is zeker een fijt dat zij niet realiseren wat je verwacht van een top project als de World Series by Renault. Waarom volgens mij Renault Sport blijft zweren bij RPM is het factuur dat bij de Spanjaarden zonder twijfel lager zal zijn dan bij andere (betere?) |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Liever alles plaatsen en van alle walletjes een klein beetje eten, dan 2 grote vissen waar je constant afhankelijk van bent en die zo op één-twee-drie de kraan kunnen toedraaien. Kleine teams zijn veel interessanter dan grote, zij hebben de aandacht nog nodig. Grote krijgen het vanzelf door hun prestaties. |
|
|||||
|
|||||
We hebben weer eens wat bagger en onzin gezien, uiteraard op racexpress.nl Waar anders
![]() Hun verslag over de F1 in Duitsland is er weer eentje waar je in elke zin wel iets tegenkomt waarbij de tenen lichtjes krommen ![]() Alles uit dit artikel: http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=4079 Quote:
![]() Quote:
![]() Quote:
Quote:
Ach, ik ben wellicht wat kritisch en kan ik desondanks begrip opbrengen voor de goede intenties van de schrijfster van dit stukje. Het is puur gelul in dat stukje. Een echt wedstrijdverslag is het niet. Eentje in het kader van: "Bedankt voor de moeite, graag de volgende kandidaat". Iets wat we doen met het volgende artikel op die site: Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|