De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Media Corner
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread
Old 28-07-2006, 16:59
Pat's Avatar
Pat Pat is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Ik merk nu dat ik een spellingsfout heb gemaakt.

Het is niet communiqué's, maar communiqués.

Ik heb het intussen als straf 1000 keer opgeschreven.

Kan je dat even scannen en in attachment zetten ?
Old 30-07-2006, 22:39
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
G3 Van Delm/Meert/Martin/Heymann Porsche 996 RS Cup

autosport.com
zeker een Duitser

EDIT: staat zo ook op motorsport.com. Dus ifwel hebben we plagiaat ontdekt, ofwel kent de organisatie zijn eigen deelnemers neit.

Last edited by Raceboy; 30-07-2006 at 22:42.
Old 30-07-2006, 22:47
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Het was trouwens ook geen RS maar een GT3

Ben al blij dat ze er geen Heiman, Heijman, Hijman van maken
Old 30-07-2006, 22:50
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

of Hayman
Old 30-07-2006, 22:57
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by FIRE
of Hayman
Maak er dan Highman van, kan hij per direct een NL-paspoort aanvragen bij Iron Tante Rita.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Old 01-08-2006, 02:35
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by raceboy
zeker een Duitser

EDIT: staat zo ook op motorsport.com. Dus ifwel hebben we plagiaat ontdekt, ofwel kent de organisatie zijn eigen deelnemers neit.
"Heymann" stond er op alle officiële uitslagen en live timing...
Old 01-08-2006, 11:31
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

De FIA GT journaliste voor Autosport.com is trouwens een heel jong meisje én die van motorsport.com een heel oude engelse vrouw
Old 01-08-2006, 12:19
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by JPMontoya
De FIA GT journaliste voor Autosport.com is trouwens een heel jong meisje én die van motorsport.com een heel oude engelse vrouw
Als ze voor autosport.com mag schrijven, dan zal Gemma Briggs toch wel enig vertrouwen genieten van de grote autosportredactie van de Haymarket-uitgave.

Wat "Heymann" betreft, er staan nogal wat spelfouten op de officiële deelnemerslijst van de 24 Uren. Nog volgens die lijst reed "Heymann" op een "Porsche 996 RS Cup".

En wat motorsport.com betreft, dat is dé referentie-site voor pers-communiqués. Als er ook maar ergens op deze aardkloot een autosport-communiqué in elkaar wordt gebokst, dan vind je het gegarandeerd op motorsport.com. Je vindt er niks anders dan communiqués, het op forums vaak geciteerde "car.kak.net" doet net hetzelfde: de server vullen en trafiek trekken met het publiceren van persberichten.

De verslaggeving van de 24 uren van Spa op motorsport.com was dan ook niks anders dan het publiceren van de communiqués van de teams en van de artikels van fiagt.com. Inderdaad, zelfs mijn oma van 134 zou dat nog voor mekaar krijgen.

Old 01-08-2006, 15:53
De Paddock Regular

Ikzelf had er geen probleem mee.
Een Duits klinkende naam op een 996 RS

Wat Motorsport.com betreft heb je gelijk, ze publiceren alles.
Maar als piloot of team zie je natuurlijk graag je inspanning verschijnen op het net of in de geschreven pers.
Kan dat niet, om welke reden het ook moge zijn, dan ga je elders zoeken.

Liever een site die alles plaatst en lezers trekt, dan selectieve sites die enkel plaatsen wat hen uitkomt.
Als adverteerder zou ik ook liever mijn advertentie zien staan op een site met bezoekers dan op ene waar je elke week dezelfde teams en piloten de revue ziet passeren.

Last edited by Chauffeur; 01-08-2006 at 16:01.
Old 01-08-2006, 16:21
Megane Megane is offline
De Paddock Regular

Dit heb ik ook ergens gelezen!
"Om 18u45 leidde de Aston Martin van ondermeer onze landgenoot Lémeret de dans, met nog binnen dezelfde ronde de Maserati van van de Poele en de GLPK Carsport Viper."

bron: pitstop.tv (joost custers - dailysportscar.com)
Old 01-08-2006, 20:32
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Renault Sport heeft een schitterend project lopen met WSR, maar ik kan niet begrijpen dat ze blijven zweren bij RPM, de zwakke schakel.

Ola!
Hier geef ik je zonder twijfel 100% gelijk in!

Niks tegen de sympatieke Spanjaarden die steeds te track en paddock mooi "aankleden" ook zeker niets tegen Blanca of wie dan ook van RPM, maar het is zeker een fijt dat zij niet realiseren wat je verwacht van een top project als de World Series by Renault.

Waarom volgens mij Renault Sport blijft zweren bij RPM is het factuur dat bij de Spanjaarden zonder twijfel lager zal zijn dan bij andere (betere?)
Old 02-08-2006, 09:04
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Chauffeur
... dan selectieve sites die enkel plaatsen wat hen uitkomt.
Als adverteerder zou ik ook liever mijn advertentie zien staan op een site met bezoekers dan op ene waar je elke week dezelfde teams en piloten de revue ziet passeren.
Bestaan er dan echt zo'n sites?
Old 02-08-2006, 12:36
De Paddock Regular

Quote:
Bestaan er dan echt zo'n sites?
Ja hoor!

Liever alles plaatsen en van alle walletjes een klein beetje eten, dan 2 grote vissen waar je constant afhankelijk van bent en die zo op één-twee-drie de kraan kunnen toedraaien. Kleine teams zijn veel interessanter dan grote, zij hebben de aandacht nog nodig. Grote krijgen het vanzelf door hun prestaties.
Old 02-08-2006, 21:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

We hebben weer eens wat bagger en onzin gezien, uiteraard op racexpress.nl Waar anders

Hun verslag over de F1 in Duitsland is er weer eentje waar je in elke zin wel iets tegenkomt waarbij de tenen lichtjes krommen

Alles uit dit artikel:
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=4079

Quote:
De warmte deed de strategieën goed, vooral voor titelstrijder Michael Schumacher
Titelstrijder? Warmte goed voor de strategie? Ach, het zal wel kloppen

Quote:
hoewel de start rustig verliep, hadden Ralf Schumacher en Coulthard na een aantal bochten een touché, waarbij Coulthard van de grond kwam.
Welke de 2de, de 3de of de 4de? Een bocht heeft toch een naam. Over van de grond komen zal ik maar geen opmerking maken

Quote:
Yamamoto heeft de meeste pech: de bedoeling was om met het nieuwe Super Aguri chassis vanuit de pitstraat te starten, maar hij is nooit weggekomen.
Hij heeft toch een zeer langzaam rondje gereden............

Quote:
Dus mis het aankomende raceweekend niet!
Hoe kan een mens nou een weekend missen als hij in leven is?

Ach, ik ben wellicht wat kritisch en kan ik desondanks begrip opbrengen voor de goede intenties van de schrijfster van dit stukje. Het is puur gelul in dat stukje. Een echt wedstrijdverslag is het niet. Eentje in het kader van: "Bedankt voor de moeite, graag de volgende kandidaat".

Iets wat we doen met het volgende artikel op die site:
Quote:
F1: Albers rijdt geweldige race in Hockenheim, maar is gediskwalificeerd

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=4082
Zijn dergelijke prestaties al goed voor een artikel? Stijf achteraan eindigen.........en dan een geweldige race rijden. Ach, ik zal wel wat gemist hebben. Albers, Midland zijn niet meer dan veldvulling. Dat zijn gewoon de feiten.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Old 02-08-2006, 22:41
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
We hebben weer eens wat bagger en onzin gezien, uiteraard op racexpress.nl Waar anders

Hun verslag over de F1 in Duitsland is er weer eentje waar je in elke zin wel iets tegenkomt waarbij de tenen lichtjes krommen

Alles uit dit artikel:
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=4079

Titelstrijder? Warmte goed voor de strategie? Ach, het zal wel kloppen

Welke de 2de, de 3de of de 4de? Een bocht heeft toch een naam. Over van de grond komen zal ik maar geen opmerking maken

Hij heeft toch een zeer langzaam rondje gereden............

Hoe kan een mens nou een weekend missen als hij in leven is?

Ach, ik ben wellicht wat kritisch en kan ik desondanks begrip opbrengen voor de goede intenties van de schrijfster van dit stukje. Het is puur gelul in dat stukje. Een echt wedstrijdverslag is het niet. Eentje in het kader van: "Bedankt voor de moeite, graag de volgende kandidaat".

Iets wat we doen met het volgende artikel op die site:

Zijn dergelijke prestaties al goed voor een artikel? Stijf achteraan eindigen.........en dan een geweldige race rijden. Ach, ik zal wel wat gemist hebben. Albers, Midland zijn niet meer dan veldvulling. Dat zijn gewoon de feiten.
Heb jij soms iets tegen die site ? Want het valt op ze.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules