![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
|||
|
|||
Kan ook in mei natuurlijk... misschien kunnen we de boel dan buiten zetten...
Kunnen de deelnemende teams enkele data in april en mei opgeven die nog openliggen... zo kunnen we weer iets afspreken... Ik denk erover om de elfde februari hier voor ons vaste rijders toch te laten doorgaan... de teams te ontbinden... zo kan iedereen met z'n eigen wagen rijden... en hebben wij ons evenementje nog! ![]() G. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als het mei wordt, kunnen wat mij betreft alle zaterdagen nog. De kans dat we dan buiten kunnen racen is natuurlijk iets groter... |
|
||||
|
||||
Mei kan helemaal niet voor mij, dan ben ik echt elke dag van het weekend weg.
|
||||
|
||||
15 april is OK voor mij.
|
||||
|
||||
ik heb net even op de Huudo.com muurkalender gekeken en het weekend van 15 & 16 april lijkt race en rallyvrij te zijn, tenminste qua WRC, BKR, F1, FIA-GT!
![]() |
|
|||
|
|||
De 15de april zou voor mij ook lukken... woensdag hebben we weer race... dus ik leg die datum voor dan...
G. |
|
|||
|
|||
Is 15 april nog goed voor iedereen? Geen familiefeesten gepland en zo? Dopen? Verjaardagen? Eerste of plechtige communicanten?
Aan de 'Nissan gang' hun progressie te zien, hebben zij er zin in! De wagen ziet er superknap uit! Ik zie al een "Concours d'élégance" finalist in die 350! Voor de duidelijkheid... is er nog sprake van het derde team? Groeten G. |
|
||||
|
||||
Voor mij is 15 april geen probleem. Alle familiefeesten werden afgelast
![]()
|
|||
|
|||
wil wel is komen zien dan maar heb dan wel het adres nodig
groetjes diek |
|
||||
|
||||
bij mij idem.
Groeten |
|
|||
|
|||
of als ge nen piloot of 2 nodig hebt kan ik de gerry ook nog wel zover krijgen ;-)
ter versterking of gewoon voor wa technische bijstand |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat is er gebeurd? Ben vanavond verder gegaan aan de NSX en wilde voor eens en altijd het diffuser probleem achteraan oplossen. Diffuser mooi op maat gezaagd, bijgeslepen en geschuurd. Ook het allerachterste stuk van het chassis werd op maat gemaakt om mee als steun te kunnen dienen voor de diffuser. Droog gemonteerd lukte het wel, maar eens de lijm overal aan en op was, wilde die weer niet meer mee. ![]() ![]() ![]() Exit NSX dus. ... ben nu even niet om aan te spreken. (gaat straks wel weer over.) Last edited by Guido; 28-03-2006 at 00:27. |
|
|||
|
|||
Eigenaardig toch dat een extreem ervaren modelbouwer dit nu tegenkomt...
Dominque... ik denk dat we gewoon ons twee agenda's es naast elkaar zullen moeten leggen en dat we kunnen bollen. We kunnen je dan gewoon inpassen in een startveld van een FIA GT race... er zijn ondertussen nog andere gegadigden uit andere richtingen. G. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik lees niet veel in de "Werkbank threads" dat er iemand al modelbouwend zijn dak afbreekt... Niet? Of lees ik daar over? G. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|