![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Wel, internet werkt hier op de Eurospeedway zeer goed en is snel. Dan is de 18 euro die we ervoor betalen nog niet zo erg.
Maar nu misschien eens verdergaan over dingen die met de Belcar te maken hebben en niet met het perscentrum alhier. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Hoe zit dat nu met die Mutch op de GS BMW? Waarom ineens een vervanger, en vanwaar komt die juist.. welke ervaringen? |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Naderhand, zijnde vanmorgen, is gebleken dat er gelukkig toch iets meer deelnemers waren: 13 BEC ipv 10 en 11 BSC ipv 6. ![]() Had jij het hier in een post om 18u42 gisteravond niet over 23 auto's voor MVDBO en 15 in BEC? ![]() De "informatie" ("prehistorie") die je hier gisteravond in enkele posts verspreid hebt over de internet-faciliteiten ginder, was des-informatie. Tegenwoordig moet je zowat overal betalen voor Wifi, behalve in Zolder en Francorchamps. In Le Mans moesten we zelfs 113,62 euro afdokken ... ![]()
|
|||
|
|||
Een Vodafone GPRS abonnement - 55 euro per maand, internet overal in de wereld. Verbindingen in B gratis, buitenland gewoon gesprek.
Kunnen we het dan nu hebben over de race zodat ik onderweg naar daar kan lezen wie wat gedaan heeft. |
|
|||
|
|||
@ Peter - net Pitstop gezien, één van de betere uitzendingen dit jaar. Eindelijk regionale autosport en geen WRC.
|
|
||||
|
||||
Tijdens 2de kwalif was deze keer SRT de snelste van de 2 vette's.
Maar GLPK behoud de pole! GS v8 M3 trug mooi 3de algemeen en met groot verschil de snelste van klasse 2! |
|
||||
|
||||
Quote:
Thomas Mutsch: http://www.thomas-mutsch.de/laufbahn.html |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Toeval? of niet? ![]() |
|
||||
|
||||
Naar mijn weten had Van Campenhoudt de snelste tijd neergezet in de NGT-Porsche...
Joost? |
|
||||
|
||||
heeft Mutsch de races v8 start 2002 op zolder niet gewonnen ??
de bmw doet het precies wel goed ! de start gaat wel lachen worden denk ik.. 2 corvettes en dan de bmw en porsche erachter.. zijn de vettes niet een tikje sneller ? |
|
||||
|
||||
Waar ergens kan je de volledige startgrid vinden ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mvg, Dries DS |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik vermoed dat er in de wedstrijd wel enkele leuke gevechten kunnen plaats hebben:
- tussen de 2 corvettes - Penders/Lamot - Van Rossem/Bouvy en misschien zelfs Grouwels/Grouwels - Bouillion/Kuus. kan je ergens online de race volgen, via raceresults ofzo, en is dat gratis ? Thx alvast! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|