De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Eenzitters
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 20-11-2006, 20:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by FIRE View Post
BRL support klasse tijdens Champcars op Assen en Zolder (onder voorbehoud):
http://www.autosport.nl/actueel/news...5&bericht=4391
Mag ik zeggen dat ik dit wederom zo'n rooskleurige BRL-babbel vind? Champs, Assen of Zolder hebben nog niets bevestigd. Toch mooi weer spelen met iets wat nog lang niet zeker is. Kondig dan het circuit en de periode aan ..............maar nog niet het evenement. Kun je je broek ook niet scheuren. Niet de eerste keer dat we dergelijke al te positieve verhalen lezen van de BRL. Jammer, dat heeft die klasse niet nodig.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 26-11-2006, 21:44
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Enige speculaties i.v.m. de prijzen, nu die van Assen bekend zijn?
Reply With Quote
Old 26-11-2006, 21:47
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks View Post
Enige speculaties i.v.m. de prijzen, nu die van Assen bekend zijn?

En het nut daarvan is?

Reply With Quote
Old 27-11-2006, 19:56
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Bladvulling... Nee, gewoon, uit nieuwsgierigheid. Niettegenstaande mijn voornemens na de werken dit jaar denk ik dat de prijzen al astronomisch hoog zouden moeten zijn om me hiervan weg te houden.
Reply With Quote
Old 29-11-2006, 15:31
Selespeed's Avatar
Selespeed Selespeed is offline
De Paddock Regular

Misschien dat ik ook wel eens zou komen kijken, maar na mijn ervaringen met de Renault Series ben ik een beetje terughoudend.
Heb geen zin in massa's publiek, overal rijtje schuiven, nergens plaats om rustig naar de auto's te kijken. No thanks.

Wat wel een goed systeem zou zijn: Moesten ze het nu eens opzetten zoals de F1, een hoop vrijkaarten voor de trainingen op vrijdag en een soort bronze, silver, gold systeem voor de wedstrijd met vaste genummerde zitplaatsen. Dat spaart al een hoop mensen met vrijkaarten voor wie autosport van geen tel is, maar een leuk uitje met het gezin en opa en oma altijd mooi meegenomen is.
Liefst dan wel aan iets redelijkere prijzen dan de F1.
Reply With Quote
Old 29-11-2006, 18:49
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

nog steeds geen bevestiging
Old 13-12-2006, 00:53
pompierke's Avatar
pompierke pompierke is offline
De Paddock Regular

Volgens de laatste projectkalender Zolder zal er zeker geen champ car zijn in het weekend van 8 en 9 september.
Daar staat de VAB happening geprogrammeerd.
Misschien op 22-23 september tijdens de Dutch Super Prix.
Maar ik denk toch dat dit een doodgeboren kip wordt, ik blijf natuurlijk hopen!!

Oja, nog even meegeven, op die kalender staat ook het weekend van 20-21 oktober de Belcar Last Race with BTCS, daar staat verder bij : de Belcar Original, Endurance Cup, Sprint Cup, Historic Sprint en de BTCS, nergens is er sprake van de FIA GT, zal ook wel niets worden vrees ik, spijtig natuurlijk.

Natuurlijk is deze kalender nog onder voorbehoud.

We zullen nog wat geduld moeten hebben om het juist te weten.

Bron : circuit Zolder
Reply With Quote
Old 13-12-2006, 00:57
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by pompierke View Post
Volgens de laatste projectkalender Zolder zal er zeker geen champ car zijn in het weekend van 8 en 9 september.
Daar staat de VAB happening geprogrammeerd.
Misschien op 22-23 september tijdens de Dutch Super Prix.
Maar ik denk toch dat dit een doodgeboren kip wordt, ik blijf natuurlijk hopen!!

Oja, nog even meegeven, op die kalender staat ook het weekend van 20-21 oktober de Belcar Last Race with BTCS, daar staat verder bij : de Belcar Original, Endurance Cup, Sprint Cup, Historic Sprint en de BTCS, nergens is er sprake van de FIA GT, zal ook wel niets worden vrees ik, spijtig natuurlijk.

Natuurlijk is deze kalender nog onder voorbehoud.

We zullen nog wat geduld moeten hebben om het juist te weten.

Bron : circuit Zolder
FIA GT gaat zeker door volgens mij. Calender is toch goedgekeurd door de WMC
Reply With Quote
Old 13-12-2006, 01:01
Stranger Stranger is offline
De Paddock Regular

Kalender is wel goedgekeurd maar stond nog ** Sous réserve de la confirmation de l'ASN / Subject to the ASN's confirmation bij Zolder.
Reply With Quote
Old 13-12-2006, 01:12
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Stranger View Post
Kalender is wel goedgekeurd maar stond nog ** Sous réserve de la confirmation de l'ASN / Subject to the ASN's confirmation bij Zolder.
Dat is dus de RACB en niet Zolder. Zolder is zoals het er nu naar uitziet niet meer dan de simpele verhuurder van een circuit.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 13-12-2006, 04:22
SMM DOC SMM DOC is offline
De Paddock Rookie

Op de site van FIA GT staat voor het weekend van 21/10/07 Zolder geprogrammeerd.
Voor de Champcars zou (volgens champcar.nl) de deal met Assen rond zijn terwijl er nog onderhandelingen gaande zijn over de tweede Europese wedstrijd waarbij Zolder wel nog steeds de voornaamste kandidaat zou zijn.
Old 03-01-2007, 22:39
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

It giet oan ! Een Friese uitspraak als de Elfstedentocht weer verreden zal worden. In ieder geval, volgens Rietbergen gaat alles door:

Quote:
“De tweede Europese race zal 9 september op Zolder worden verreden,” verklaarde promotor van de Europese races Bart Rietbergen exclusief tegenover ChampCar.nl.

http://www.champcar.nl/pages/news.php?id=2251
We moeten wel nog ff klussen op Zolder. Pitstraat aanpassen, eerste chicane wederom aanpassen en nieuw hekwerk plaatsen.
Reply With Quote
Old 08-01-2007, 18:36
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Fonne View Post
Op de site van Raceworld.tv staan 2 promo filmpjes van de champcar races in Assen en Zolder. Tickets voor Assen te koop via http://www.ticketpoint.nl/
Aan meer democratische prijzen dan de F1.
Deze middag vergadering in resto de pits te zolder over champcar. Heylen aanwezig Beliën van circuit Zolder en Ratel en nog 2 personen. En het ging duidelijk over champcar en technische aanpak
Reply With Quote
Old 09-01-2007, 18:24
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by jeep View Post
Deze middag vergadering in resto de pits te zolder over champcar. Heylen aanwezig Beliën van circuit Zolder en Ratel en nog 2 personen. En het ging duidelijk over champcar en technische aanpak
Ratel wat doet die daar?

FIA GT verschoven?
Reply With Quote
Old 09-01-2007, 23:04
kazan's Avatar
kazan kazan is offline
De Paddock Rookie

Ratel wat doet die daar?

volgens da ik vandaag kon zien zijn ze al begonnen aan de verbouwing van de chicane

(Ratel !!! da manneke vertrouw ik nie )
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 14 (0 members and 14 guests)

Posting Rules