|
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Enige speculaties i.v.m. de prijzen, nu die van Assen bekend zijn?
|
|
||||
|
||||
Quote:
En het nut daarvan is?
|
||||
|
||||
Bladvulling... Nee, gewoon, uit nieuwsgierigheid. Niettegenstaande mijn voornemens na de werken dit jaar denk ik dat de prijzen al astronomisch hoog zouden moeten zijn om me hiervan weg te houden.
|
|
||||
|
||||
Misschien dat ik ook wel eens zou komen kijken, maar na mijn ervaringen met de Renault Series ben ik een beetje terughoudend.
Heb geen zin in massa's publiek, overal rijtje schuiven, nergens plaats om rustig naar de auto's te kijken. No thanks. Wat wel een goed systeem zou zijn: Moesten ze het nu eens opzetten zoals de F1, een hoop vrijkaarten voor de trainingen op vrijdag en een soort bronze, silver, gold systeem voor de wedstrijd met vaste genummerde zitplaatsen. Dat spaart al een hoop mensen met vrijkaarten voor wie autosport van geen tel is, maar een leuk uitje met het gezin en opa en oma altijd mooi meegenomen is. Liefst dan wel aan iets redelijkere prijzen dan de F1. |
|
||||
|
||||
nog steeds geen bevestiging
|
||||
|
||||
Volgens de laatste projectkalender Zolder zal er zeker geen champ car zijn in het weekend van 8 en 9 september.
Daar staat de VAB happening geprogrammeerd. Misschien op 22-23 september tijdens de Dutch Super Prix. Maar ik denk toch dat dit een doodgeboren kip wordt, ik blijf natuurlijk hopen!! Oja, nog even meegeven, op die kalender staat ook het weekend van 20-21 oktober de Belcar Last Race with BTCS, daar staat verder bij : de Belcar Original, Endurance Cup, Sprint Cup, Historic Sprint en de BTCS, nergens is er sprake van de FIA GT, zal ook wel niets worden vrees ik, spijtig natuurlijk. Natuurlijk is deze kalender nog onder voorbehoud. We zullen nog wat geduld moeten hebben om het juist te weten. Bron : circuit Zolder |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Kalender is wel goedgekeurd maar stond nog ** Sous réserve de la confirmation de l'ASN / Subject to the ASN's confirmation bij Zolder.
|
|
||||
|
||||
Dat is dus de RACB en niet Zolder. Zolder is zoals het er nu naar uitziet niet meer dan de simpele verhuurder van een circuit.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Op de site van FIA GT staat voor het weekend van 21/10/07 Zolder geprogrammeerd.
Voor de Champcars zou (volgens champcar.nl) de deal met Assen rond zijn terwijl er nog onderhandelingen gaande zijn over de tweede Europese wedstrijd waarbij Zolder wel nog steeds de voornaamste kandidaat zou zijn.
|
||||
|
||||
It giet oan ! Een Friese uitspraak als de Elfstedentocht weer verreden zal worden. In ieder geval, volgens Rietbergen gaat alles door:
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
FIA GT verschoven?
|
||||
|
||||
Ratel wat doet die daar?
volgens da ik vandaag kon zien zijn ze al begonnen aan de verbouwing van de chicane (Ratel !!! da manneke vertrouw ik nie ) |
Currently Active Users Viewing This Thread: 14 (0 members and 14 guests) | |
|
|