![]() |
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Wederom een knap resultaat Kris!
|
|
|||
|
|||
aangezien er geen TT beschikbaar is, dan maar op de RS4
|
||||
|
||||
Zeg nu zelf op ne r8 zou pas grappig zijn geweest
![]() Schoon gedaan. |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Nogmaals zeer mooi gedaan! Ik weet nog van toen ik skinde dat het zetten van die geblokte vlaggen een werk van lange adem is, dus
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik blijf met enige verbijstering deze thread volgen. Misschien moeten we tijdens één of andere race dit maar eens voostellen aan de piloten en hen eens laten spelen he. Ik denk niet dat 10% weet heeft van dit mooie initiatief.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
hier een preview filmpje gemaakt door Guntha. Hier zitten wel nog niet alle wagens in, omdat hij die nog niet heeft
![]() http://www.garagetv.be/video-galerij...2_Preview.aspx
|
||||
|
||||
Ben er helemaal stil van geworden
|
|
||||
|
||||
Zal nog eentje maken waar iedere auto een keer in beeld komt. Deze was snel gemaakt om te laten zien dat ze degelijk rond rijden. Kan wel zeggen dat het echt fun is om mee te rijden. Je ziet in filmpje ook inhaalmanoeuvres die in werkelijkheid ook mogelijk zijn.
Last edited by guntha; 27-01-2009 at 15:17. |
|
||||
|
||||
En dat is nog maar met het circuit op medium niveau van detail
![]()
Last edited by GT2-R; 27-01-2009 at 15:29. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik was eerst begonnen aan de witte versie van de bmw, maar die reflecteerde veel te fel...
|
||||
|
||||
wederom knap werk, ik kanniet wachten tot wanneer ik zelf met de wagens van het DSMEC kampioenschap zal kunnen gamen.... wanneer zou dit lukken??
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voor alle duidelijkheid: ik ben niet in dit project betrokken, maar ik wilde je er gewoon even op wijzen dat het halen van deadlines bij mods nagenoeg onbegonnen werk is .
|
|