![]() |
|
|
||||
|
||||
De helmen werden ok al onderhanden genomen. Deze werden wit gespoten en voorzien van een reeks decals die ik heb liggen van de Haspengouw-versie van Jawi. De roze Kiss-Me decal vooraan is eigen makelij.
Ook de koptelefoons werden wiit gespoten en voorzien van zelfgemaakte decals. Dit alles krijgt nog een paar laagjes vernis en dan afgewerkt.
|
||||
|
||||
Quote:
En altijd maar oooooo en aaaaaah helpt ne mens niet (altijd) vooruit hé! Die decals op je helm... Fantastisch zoals gewoonlijk!
|
||||
|
||||
Mooie toevoeging aan de zogenaamde veerpoten, stukken beter dan voorheen. Ook de helm ziet er al prima uit.
![]()
|
||||
|
||||
De volgende update: decals op de banden.
Ik heb op alle banden de Goodrich decals aangebracht. En geplaatst zien ze er zo uit: Niet tevreden ![]() Ik wil namelijk slijtage erop zien en ze moeten meer de indruk geven in de band te zitten, en niet erop geplakt. Ben ze dan gaan verven met mat zwart van revell en heb ze vervolgens bewerkt met wat White-Spirit om een deel van het zwart terug weg te nemen en uiteindelijk een dry-brush gegeven in het grijs. En dan kreeg ik dit als resultaat: En aan de andere kant: En ook de reservewielen, hier is ook te zien dat de tweede stoel werd gemonteerd.
|
||||
|
||||
Het volgen van deze thread is puur genieten.
![]() Men weet echt niet wat het volgende gaat zijn wat Guido te voorschijn tovert.
|
||||
|
||||
wat een details, wat een schoonheid...
|
|
||||
|
||||
Wat een beauty, wat een details......
![]() ![]() En wat betreft de decals, dat ziet er verrekte goed uit!! al met al: ![]() ![]() Gr. Kees |
|
||||
|
||||
Amai amai... Wat moet ik hier nog op zeggen. Zalig om zien welk niveau je hier haalt !! De details zijn super!! Zo een open wagen verdient niets minder natuurlijk !! Succes verder !
|
|||
|
|||
Aha , onze Guido
![]() Het begint erop gaan te trekken éh maat ! Dit is een model wat zéker gezien mag worden. Er zitten een aantal fraaie details in die je als toeschouwer mag ontdekken. Zo hoort het ! MAAR Tijd om mijn "muggenziftmodus" aan te zetten. ![]() Bij deze ; Uw kabels van de batterij zou ik anders doen. Hiermee bedoel ik dat ze volgens de ref.pic anders gelegd zijn. De dia. van uw gebruikte kabels is ook -op foto- vrij groot? Kan je hier eens naar kijken? Verder de gordels in de stoelen, Je zou ze niet zo "ordelijk" kunnen aanbrengen. Bijv. één over de stoel hangen ? Dit geeft een meer dynamische setting in de wagen. (dit is zo "standaard" weet je wel?) Als het nog kan ; doen ! "muggenziftmodus" uit. Chikke dings jong !!! Grtz, G ![]() P.S. Heb je reeds contact gehad met Mellisa ![]() |
|
||||
|
||||
Hey de Gert,
Het begint er inderdaad op te lijken, en de werken minderen. Dan het 'muggenziften' ![]() Tja, Gert.... Blijven doen maat, komt het model alleen maar tengoede ![]() Ben dan ook in mate van mijn kunnen eraan begonnen, hé. De batterij ligt er terug uit en wordt aangepakt. De gordels dan. Ik heb de lange stukken over de rug nog kunnen lossen en heb ze wat 'slordiger gelegd. Ze kregen alle 4 een verschillende positie. En euhh, Gert, gouden tip man. Dit is hoe het er nu uitziet: En nog geen e-mailadres gevonden van Melissa. Hare site is blijkbaar off-line. Als er iemand weet waar ik moet zijn, laat maar weten, hé
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
na kort maar diep en pijnlijk nadenken dacht ik er ineens aan dat ons Melissa een eigen zaak heeft. Na enig speurwerk kwam ik ook achter een mail adres daarvan. Ik veronderstel dat ze deze mails af en toe wel eens leest.
![]() autosport@debackere.be
|
||||
|
||||
Thanks Bart en Philiep.
Heb meteen een mailtje geplaatst Philiep. ![]()
|
||||
|
||||
En hier zijn we weer met de volgende update. En dat is weer ene lange.
De helmen werden afgewerkt en aangebracht in de wagen. Die van de co heb ik op zijne stoel gelegd. Die van Melissa werd volgestoken met muts en handschoenen en in een netje aan de rolkooi vastgemaakt. Dit netje is een stukje gaas van Hasegawa en er werd een touwtje doorgereigd om het samen te trekken. Hier helaas geen foto's van de creatie ervan (te ijverig aan't bouwen en als 't klaar is valt mijnen Euro ![]() Maar wel een foto van het resultaat: Het volgende afgewerkt is de kofferopening. De lichten werden geverfd en geplaatst en de bakjes erachter moesten nog wat bijgeschuurd worden om te passen, maar dat is vrij goed gekomen. Ook werd er met een kabelke een dichtingsrubber aangebracht alsook 2 pinnetjes die achter de sluitingen van het kofferdeksel schuilgaan. De rubber moet wel nog een drybrush krijgen.
|
||||
|
||||
Het volgende is de krik. Dat moet zoiets worden:
Ben dan gaan knutselen met stukjes buis om iets te maken dat erop lijkt. Heb dan met wat Mish-Mash alle hendelkes en uitsteeksels wat proberen na te maken en eens klaar, in de wagengeplaatst. Ook de electrische schroevendraaier nagemaakt met wat plastic en in de wagen gestoken. (Ook hier geen foto's van het tot stand komen ![]() En de krik werd wat 'vuil' gemaakt. De schroevendraaier moet nog ene drybrush en was bij het nemen van de foto's nog niet helemaal droog.
Last edited by Loixrallyfan; 19-08-2010 at 20:51. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|