![]() |
|
|
||||
|
||||
ok rijdersnieuws is leuk enzo.............
Maaruh, na maanden zonneschijn heeft men voor a.s. zaterdag regen in petto!! ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
effe offtopic, heb je je kaarten van op voorhand nodig, of kan je nog aan de kassa betalen?
|
|
|||
|
|||
Wat Anthony Kumpen betreft heeft Carsport Force One niets aan het toeval overgelaten. Zij willen namelijk scoren deze wedstrijd, gezien zij in Spa op bekend terrein zijn... Op www.anthonykumpen.com staat de preview te lezen via de link naar Spa 24 Hours op de homepage. In het FIA GT menu kies je dan voor Team Force One...
|
|
|||
|
|||
quote :
"Herschikking bij Lister Bas Leinders rijdt goed en wel voor Lister. Maar Laurence Pearce besliste de Limburger op de 14 te zetten, die van de Britten Campbell-Walter, Kinch en Schirle. Andrea Piccini krijgt op de 15 dan het gezelschap van ex-F3000-rijder Gabriele Lancieri en de 23-jarige Brit Gavin Pickering. Didier Defourny vervangt Duez bij Seat Marc Duez, getroffen door een licht hartinfarct vorige week, wordt op de SEAT Toledo GT vervangen door Didier Defourny. Zijn ploegmaats blijven de Fransman Lavieille en de Spanjaard Di Castro. Luciano Burti met Ferrari, Eric Hélary in de Supercup Uit de inschrijvingen van het laatste uur lichten we de naam van Luciano Burti, in 2002 testrijder bij Ferrari en voordien titularis bij Prost tot die verschrikkelijke crash in Francorchamps. De Braziliaan bestuurt een Ferrari 550 Maranello van JMB samen met de Italiaan Babini en de Oostenrijker Peter. Eric Hélary, ook al een ex-winnaar van de 24 Uren van Le Mans, komt er bij op de Porsche Supercup van James Ruffier. " Unquote bron : www.misteryracing.com |
|
|||
|
|||
Dupont bij Roos
T2M, Banking, Autopalace, Stealth... forfait, max 52 auto's aan de start, waar zijn de beloofde 60? Joost |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Zou wel eens nat kunnen worden in ons tentje en verrassend op de piste...... C U |
|
||||
|
||||
ik kek net op de site www.ris.be.tf maar daar staat bij 24uspa nog die van vorig jaar en dan als je er 1 aanklikt komt dat op een error-site van skynet... weet iemand wanneer dat gemaakt is want seffes 11u45-13u rijd de fia gt ... of weet er iemand een andere site??
|
|
||||
|
||||
tot nu toe ook niks gevonden mss dat radio contact van daar in de buurt iets laat horen kan je vinden op http://www.radiocontact.be/fr/
mijn nieuw site http://racefreak.come2me.nl/ en http://pkcarsportfreaks.come2me.nl/ Last edited by moore; 24-07-2003 at 13:06. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Best wat extra droge kleren meenemen, dat lijkt me wel de boodschap... |
|
||||
|
||||
RIS heeft wel live timing , ale live , na de training kun je de tijden bekijken , intussen is dat "page not available"
![]() |
|
||||
|
||||
ik meen mij te herinneren dat het vorig jaar (of was dat twee jaar geleden) vlak na de start, pak een minuut of 20 er na, er ook een hevig buitje losbarstte waardoor het hele peloton overhoop werd gesmeten
ik verkies toch het zonnetje want in uw tentje, en vooral als ge er uit moet komen, das niet zo gezellig als alles nat is!
|
||||
|
||||
Kan iemand mij es uitleggen hoe ge aan de SR-club geraakt vanaf het circuit?????
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|