![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik kan al melden dat ik er die dag absoluut niet geraak, daar we al een tijdje hadden afgesproken voor de Condroz. (op zondag is er korfbal (alweer
![]() Ik ga wel mee naar Essen (maar da's voor een andere thread) |
|
||||
|
||||
Ik ga op zaterdag ook naar de Condroz en zal de KP van 12.50 als laatste bekijken voor die dag en dan door naar Herselt. Moet lukken om dan nog op tijd te zijn. Op Zondag dan terug naar de Condroz.
|
|
||||
|
||||
Doe mij maar een portie spaghettiiiiiiiiiii
jan |
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik ook verstek laat gaan voor de meeting. Overdag al naar de Condroz (hopelijk) en daar stem ik mijn dag op af. Als het er eventueel bij kan, kom ik wel eens langs, maar reken er niet op.
Ik zal nog wel bevestigen of ik al dan niet kom en of ik dan een spaghetti eet. Veel plezier allemaal in ieder geval.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Een drietal leden van het Mistery Racing Team hebben zich vandaag voor de eerste keer op het nieuwe circuit te Herselt gewaagd. Twee van hen haalden 32.0 zonder dat ze echt vrije baan hadden. Onder de 32 is dus echt wel haalbaar voor hen, tijden van om en bij de 31.6 zouden moeten realiseerbaar zijn voor sommigen uit het team. En volgende week gaan de andere drie teamleden die meedoen aan de Paddock karting eens een poging wagen...
|
|
||||
|
||||
32.0 is echt wel heel goed!!!!!!
(vergeet niet dat baanrecord tot gisteren nog 31.9 was). Zij hebben dan ook met het BIK meegereden? |
|
|||
|
|||
Hebben na BIK gereden... ik hoorde dat het vrij koud geworden was na 17.30u , dus echt scherpe tijden zaten er dan niet in.
|
|
||||
|
||||
@ Driesco, TiBo en Marshal: Kan ik jullie team komen "versterken"? Marshal heeft me afgelopen weekend gevraagd om mee te doen en aangezien jullie nog geen 4e piloot hadden....
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote: