De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 06-02-2004, 18:25
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

in de grindbak of onder de grindbak, verstappen does it all
Old 06-02-2004, 19:01
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by yvdp
in de grindbak of onder de grindbak, verstappen does it all
daarom vond-ie spa niet meer zo leuk: de grindbakken zijn weg
Old 06-02-2004, 19:04
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

hehe
monaco zal hij dan ook wel gehaat hebben
Old 06-02-2004, 19:18
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Het salarisbod van Jordan aan Jos Verstappen heeft tot een onbespreekbare situatie geleid.

Jos Verstappen was best bereid met minder salaris genoegen te nemen, maar het bod van Jordan vatte hij als een belediging op. Uit het aanbod zou te weinig waardering spreken voor zijn inbrengst van sponsoren en voor zijn rijderskwaliteiten.

De sponsoren waren teleurgesteld, omdat zij er al met Jordan uit waren. Echter, zoals altijd is verklaard, zijn ze achter Verstappen blijven staan. "Ik baal ervan dat er geen overeenstemming is bereikt, maar ik heb de uitkomst te respecteren.", vertelde Michel Perridon aan het Algemeen Dagblad.

De reclame van Trust op de Jordan van afgelopen dagen, brengt geen verplichtingen meer met zich mee. "Dat kost me alleen een glas bier, dat Eddie Jordan en zijn commercieel directeur Ian Phillips een keer bij mij komen opdrinken.", aldus Perridon.

Perridon wil actief blijven in de autosport. Het liefst brengt hij met zijn geld Jos Verstappen dit seizoen nog ergens anders in de F1 binnen. Daarnaast denkt hij na over een andere rol voor zichzelf in de formule 1. In ieder geval niet puur als sponsor, ondanks aanbiedingen van BAR, Jaguar en McLaren.

Perridon wil nog wel in de DTM gaan sponsoren. Volgende week heeft Perridon een gesprek met Norbert Haug, directeur motorsport van Mercedes, over mogelijke sponsoring. Dit staat geheel los van Jos Verstappen en heeft waarschijnlijk meer te maken met de publiciteit die Christijan Albers genereert.

bron: fok! F1manager

Reply With Quote
Old 15-02-2004, 00:55
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Sponsor Trust en Jos Verstappen zijn uit elkaar. Volgens directeur Michel Perridon van het bedrijf is de Limburgse coureur schuld aan de breuk met renstal Jordan door zijn salariseis. Ook de manager van Verstappen, Huub Rothengarter, heeft schuld. "Ik heb geen problemen gehad met Jordan, maar Rothengatter en feitelijk dus Jos Verstappen hebben hun hand overspeeld", aldus Perridon in het AD.

Het verlies van Trust als sponsor zou weleens het einde van de Formule 1 carrière van de Nederlander kunnen betekenen. De Limburger blijft zelf optimistisch om dit jaar ergens in een wagen te stappen. "De Formule 1 wereld moet weten dat we nog geen afscheid hebben genomen. En dat er een coureur beschikbaar is met talent, veel ervaring en een financieel aantrekkelijk pakket", meldt Verstappen op zijn eigen site.

Perridon geeft tevens in het interview aan dat Trust vanaf nu Christian Albers financieel zal gaan steunen. Albers rijdt nu nog in het DTM, maar volgens Perridon wordt Albers een grote voor de toekomst. "Er zal binnen afzienbare tijd echt wel weer een Nederlander in de Formule 1 rijden."

bron: fok.nl

Reply With Quote
Old 15-02-2004, 01:16
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

Nu begint die soap helemaal opnieuw dan? maar dan in de vorm van Albers.... tssss
laten we hopen dat deze iets meer in huis heeft dan enkel dat "beetje" geld.
pas op, ik zeg hier niet dat verstappen een slecht rijders is hé, maar een topper is hij nooit geweest.
Old 15-02-2004, 22:47
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

ik zie Albers volgend jaar wel onderdak in de F1 vinden, met sponsoring van vooral Trust, en ID&T misschien ook (een nieuwe sponsor van Albers) al weet ik niet hoeveel die willen aanbrengen. Maar ik zal Albers zeker en vast veel liever zien rijden dan de Jos, wat die vorig jaar in DTM heeft laten zien als debutant ... petje af ...
Old 16-02-2004, 00:07
pascual's Avatar
pascual pascual is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by The Interceptor
ik zie Albers volgend jaar wel onderdak in de F1 vinden, met sponsoring van vooral Trust, en ID&T misschien ook (een nieuwe sponsor van Albers) al weet ik niet hoeveel die willen aanbrengen. Maar ik zal Albers zeker en vast veel liever zien rijden dan de Jos, wat die vorig jaar in DTM heeft laten zien als debutant ... petje af ...
Zeker weten!!
Reply With Quote
Old 16-02-2004, 00:17
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by The Interceptor
[B Maar ik zal Albers zeker en vast veel liever zien rijden dan de Jos, wat die vorig jaar in DTM heeft laten zien als debutant ... petje af ... [/B]
Hmm, dat was wel Albers zijn derde jaar in de DTM De eerste twee jaar reed hij weliswaar in een "year-old" car.........en dat was ook eigenlijk de bedoeling voor 2003. Echter ene Uwe Alzen had geen zin om de teammaat te zijn van Bernd Schneider, vandaar dus dat Albers een plaatsje vooruit ging.

Wat betreft meneer Trust, volgens mij snapt ie nog niet helemaal hoe het werkt in de autosport...........maar zeker niet op de schreeuwlelijke manier zoals hij nu te werk gaat. Of is dat zijn opzet? Veel lawaai maken en gratis reclame binnen harken
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 28-02-2004, 15:35
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Quote:
Jos dreigt Trust met rechtzaak

Jos en Trust-baas Perridon in betere tijden
Jos Verstappen en diens manager Huub Rothergatter zijn furieus op Trust. Het concern van Michel Perridon staat op het punt een sponsorcontract te sluiten met het team van Jordan, maar volgens Rothergatter is dat contractueel niet mogelijk.

Rothergatter beroept zich op een overeenkomst tussen Jos en Trust, waarin staat dat Trust alleen zaken kan doen in de Formule 1 als Verstappen daarbij betrokken is. Verstappen kwam echter niet tot een overeenkomst met Jordan, waarna Trust nu op eigen houtje het team van Eddie Jordan zou willen sponsoren.

Volgens het Algemeen Dagblad heeft Eddie Jordan inmiddels al een brief ontvangen van de juridische adviseurs van Verstappen. Daarin zou staan dat Jordan en Trust zondigen tegen eerder gemaakte afspraken. Rothergatter wil niet veel kwijt over de zaak, maar bevestigde wel dat 'er in het begin van het seizoen duidelijke afspraken gemaakt zijn met Trust'.

Trust-directeur Perridon is zich echter van geen kwaad bewust. "Ik heb nooit een contract met Jos afgesloten", zegt hij in het AD. "Ik vraag me af wat hen bezielt. Ik heb op alle mogelijke manieren geprobeerd om Jos' loopbaan te steunen en nu krijg ik als stank voor dank een rechtzaak
bron: f1racing.nl

Jos kent de rechtbank al goed. Na Walkinshaw gepluimd te hebben, gaat hij nu z'n eigen rangen aanvallen. Slecht bezig.
Old 29-02-2004, 19:33
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Finish

Jos kent de rechtbank al goed. Na Walkinshaw gepluimd te hebben, gaat hij nu z'n eigen rangen aanvallen. Slecht bezig.
Wat is pluimen?
Reply With Quote
Old 29-02-2004, 19:42
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Vlaamse zegswijze, dacht ik ? Betekent : iemand financieel euhm...kortwieken ?
Old 29-02-2004, 22:36
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Nou, volgens mij was het bij die zaak dat Walkinshaw een getekend contract aan zijn laars lapte.

Overigens vind ik het ook niet slim om zo'n rechtszaak aan te spannen tegen Perridon, ook al zou er zo'n contract bestaan tussen hem en Verstappen. Ach ja eerst gooien Jordan en Perridon modder naar Rothengatter (en dus indirect naar Verstappen) en nu maakt deze laatste partij het weer lastig voor die eerste partij.

Naar mijn mening is bij die Verstappen/Perridon/Jordan soap de schuld niet bij 1 partij te leggen, ze hebben er allemaal een zooite van gemaakt.
Reply With Quote
Old 29-02-2004, 22:51
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

akkoord. Best vreemd hoe het kan gaan, hé. Verstappen had eigenlijk op z'n gemak bij Jordan kunnen zitten, dit jaar. Nu mag hij hopen op falen van Klien of Pantano.
Old 19-04-2004, 17:57
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

de Verstappen-soap is weer begonne

Trust wil terug samenwerken met Verstappen, en bij Jordan zouden ze Pantano liever kwijt zijn, dus terug hoop in het Verstappen-kamp

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules