![]() |
|
|
||||
|
||||
in de grindbak of onder de grindbak, verstappen does it all
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
hehe
monaco zal hij dan ook wel gehaat hebben ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Nu begint die soap helemaal opnieuw dan? maar dan in de vorm van Albers.... tssss
laten we hopen dat deze iets meer in huis heeft dan enkel dat "beetje" geld. pas op, ik zeg hier niet dat verstappen een slecht rijders is hé, maar een topper is hij nooit geweest.
|
||||
|
||||
ik zie Albers volgend jaar wel onderdak in de F1 vinden, met sponsoring van vooral Trust, en ID&T misschien ook (een nieuwe sponsor van Albers) al weet ik niet hoeveel die willen aanbrengen. Maar ik zal Albers zeker en vast veel liever zien rijden dan de Jos, wat die vorig jaar in DTM heeft laten zien als debutant ... petje af ...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wat betreft meneer Trust, volgens mij snapt ie nog niet helemaal hoe het werkt in de autosport...........maar zeker niet op de schreeuwlelijke manier zoals hij nu te werk gaat. Of is dat zijn opzet? Veel lawaai maken en gratis reclame binnen harken ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jos kent de rechtbank al goed. Na Walkinshaw gepluimd te hebben, gaat hij nu z'n eigen rangen aanvallen. Slecht bezig.
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Vlaamse zegswijze, dacht ik ? Betekent : iemand financieel euhm...kortwieken ?
|
|||
|
|||
Nou, volgens mij was het bij die zaak dat Walkinshaw een getekend contract aan zijn laars lapte.
Overigens vind ik het ook niet slim om zo'n rechtszaak aan te spannen tegen Perridon, ook al zou er zo'n contract bestaan tussen hem en Verstappen. Ach ja eerst gooien Jordan en Perridon modder naar Rothengatter (en dus indirect naar Verstappen) en nu maakt deze laatste partij het weer lastig voor die eerste partij. Naar mijn mening is bij die Verstappen/Perridon/Jordan soap de schuld niet bij 1 partij te leggen, ze hebben er allemaal een zooite van gemaakt. |
|
||||
|
||||
akkoord. Best vreemd hoe het kan gaan, hé. Verstappen had eigenlijk op z'n gemak bij Jordan kunnen zitten, dit jaar. Nu mag hij hopen op falen van Klien of Pantano.
|
||||
|
||||
de Verstappen-soap is weer begonne
![]() Trust wil terug samenwerken met Verstappen, en bij Jordan zouden ze Pantano liever kwijt zijn, dus terug hoop in het Verstappen-kamp ![]() bron: f1racing.nl
|
|