De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Toerisme wagens
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 03-10-2005, 13:26
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Ik lees op 10/10 forum dat er ernstige indicaties zijn dat Seat volgend jaar niet zal deelnemen aan BTCC (zij zijn het gedoe over minimumgewicht volledig beu). Al het personeel van Northern South, die het Seat Sport UK team runt, zitten vanaf vrijdag zonder werk.

Seat komt misschien terug in 2007 als het S2000 reglement volledig in voege getreden is.
Reply With Quote
Old 03-10-2005, 16:55
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

de eindstand in het kampioenschap

1 Matt Neal Team Halfords 316
2 Yvan Muller VX Racing 273
3 Dan Eaves Team Halfords 269
4 Jason Plato SEAT Sport UK 208
5 Tom Chilton Arena Motorsports 175
6 Colin Turkington VX Racing 174
7 Robert Collard WSR 173
8 James Pickford SEAT Sport UK 116
9 Luke Hines SEAT Sport UK 87
10 Gavin Smith VX Racing 86
.......................................

een mooie prestatie voor neal!! als privateer kampioen worden

dan 2006.
volgend jaar gaat team halfords met de honda's rijden wat nu door jas worden ingezet heb ik gehoort.. te hopen worde de integra's waar ze dit mee rijden dan verkocht aan een ander team ofzo.. ook zou het mooi zijn de civics terug te zien in 2006 !
verder zal vauxhall waarschijnlijk door blijven gaan met de astra gtc.. (ook al vind ik dat ze tegen 2006 de astra twinwtop een betere keuze lijkt !)
seat hoop ik dat verder blijft doen en het liefst met leon's oftewel mag plato terug naar vauxhall komen
verder komt kia ook nog mee doen in 2006.. (lijken mij gewoon maar wat 'veld opvullers' )
en ik meende ook nog gelezen te hebben dat xero 2 is200 tjes ging inzette..
ook de MG van rob collard wil ik terug zien in 2006 ... maarja het is nu gewoon wachten op de berichten van de teams en merken .. (pff wat haat ik het einde van het seizoen )
Reply With Quote
Old 03-10-2005, 18:18
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by smiley
volgend jaar gaat team halfords met de honda's rijden wat nu door jas worden ingezet heb ik gehoort.. te hopen worde de integra's waar ze dit mee rijden dan verkocht aan een ander team ofzo.. ook zou het mooi zijn de civics terug te zien in 2006 !
De geruchten over de aankoop van enkele JAS Accords door Team Dynamics (Halfords) doen al een tijdje de ronde, maar is dit nu officieel?

Quote:
Originally Posted by smiley
seat hoop ik dat verder blijft doen en het liefst met leon's oftewel mag plato terug naar vauxhall komen
Indien SEAT UK actief blijft in het BTCC zal men zeker met de Leon deelnemen want de huidige Toledo's worden niet meer verkocht.
Reply With Quote
Old 03-10-2005, 19:17
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

voor het officiele nieuw moete we nog effe wachten... maar ik kan het wel zien gebeuren.
zodra het ergens op een site bekent wordt gamaakt zal het wel op het onderstaande forum vermeld worden..
http://btccpages.motorsportforum.com/
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules