|
|
||||
|
||||
Dat hebben ze niet gedaan omdat die Silhouettes, als ze het uithouden, de GT3's wel ns naar huis zouden kunnen rijden. En hoe belachelijk zou dat wel niet overkomen bij het grote publiek. Al bij al vind ik het dus wel een goede keuze van SRO Belgium.
|
|||
|
|||
Inderdaad, dat is inderdaad de reden.
Maar volgens mij hebben ze nog een ding over het hoofd gezien: de Klasse 3 hebben een normtijd van 1:39?? Wel als er een van die wagens constant 1:40 rijdt en geen problemen heeft, kan deze voor de algemene overwinning gaan... |
|
|||
|
|||
ja, ik weet dat ze daarom niet toegelaten zijn, maar mits een normtijd kon dat probleem opgelost worden...
|
||||
|
||||
Quote:
Daarenboven heeft 24u.be een samenwerkingsovereenkomst met SRO. Je mag er vanuit gaan dat de wagens, vermeld op 24u.be, zijn ingeschreven en dus woensdag zich zullen aanmelden aan de TC (tenzij een last minut withdrawl ). MVG Patrick Hendrickx |
|
|||
|
|||
Quote:
De tijd van het racen voor de sport is er ook al uit. Dus leve de kleine kampioenschappen waar het racen nog vanuit het hart ipv van uit de portemonee komt. Toch kijk ik alweer uit naar de volgende aflevering van 'Belcar', een soap zoals een ander die je bezig houdt. Tot op de 24U. |
|
||||
|
||||
Ik was aan het zien hoeveel wagens er vorig jaar gestart waren 41 in totaal.
Dit zijn er maar 9 meer dan dit jaar en onder die 9 heb je nog veel guest autos waar je niet echt veel rekening moest houden. dus dit jaar valt al bij al wel mee. |
|
||||
|
||||
Quote:
Koerswijziging of niet van SRO Belcar? Ik noem dat gewoon een flinke domper op het evenement. Quote:
Ik was in de veronderstelling, gezien de persreutels in de winterperiode, dat dit een soort "WK GT3" had moeten worden. Er is niets van terecht gekomen. Hoe dan ook, morgen op naar de nachtraining
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
nog maar eens het bewijs dat de belcar alleen maar een vereedelde porsche cup is!!!
Waarom geen 24 uren BTCS volgend jaar. Grote diversiteit van wagens en altijd spannnende races |
|
||||
|
||||
hmmm ergens is de belcar altijd wel porsche land geweest.
Maar btcs heeft een paar fraaie wagens er tussenzitten. Maar een honda civic of een peugeot 206cc met wat sclicks op noem ik geen race auto en zo rijden er veel mee.Geef mij dan maar wat porsches in race trim. En klagen over de belcar mogen we nog niet geef het nog wat tijd volgend jaar zal het al heel wat anders zijn. |
|
||||
|
||||
Ik heb even een vraagje. Ik heb op KDG( je kent ze wel van de vertigo en de rx-7) gehoord dat ze een afspraak hebben met porsche op gebied van eindwerk voor de laatstejaars. Nu zag ik afgelopen donderdag( laatste training in augustus) dat er leerkrachten rondliepen en hielpen in de pits van GPR. Heeft iemand hier misschien ook iets van gehoord? Het zou natuurlijk ideaal zijn als we aan de belcar porsche kunnen sleutelen op school
Ik weet niet of ze al tijdens de 24uren gaan helpen maar het zal er vast van komen volgendjaar. |
|
||||
|
||||
Quote:
2 tribunes blijven beschikbaar en zullen zonder extra kosten voor alle bezoekers worden opengesteld. bron: www.24u.be / Circuit Zolder |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
De Jacky Ickx is er ook bij. Gaan ze dan weer heel die straat afsluiten en daar heel de tijd vier man aan opofferen?
|
|
||||
|
||||
Tja, Als Vandewalle of River Woods ooit eens echt reclame willen maken...Je weet me wonen .. Tot zaterdag! En succes gewenst aan de Daltons |
|
||||
|
||||
En we zitten onder 30 wagens dit is echt een domper.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|