![]() |
|
|
||||
|
||||
Wat een lelijke livery seg op die Saleen.
Ok, je hebt ten eerste de wagen al en dan ook nog eens zo een lelijke livery erop.
|
||||
|
||||
Zo lelijk vind ik de livery nu ook weer niet, maar wat me direct opvalt is dat de Johnson Control stickers er niet meer gaan ophangen in 2008!
Dat zal zonder twijfel een groot gat in het budget zijn (van Longin?), mja Pa(ul) Kumpen zal dat wel bijpassen zekers... Wel spijtig dat PK niet met 2 Saleens gaat rijden waar hier-en-daar wel over gesproken werd. De Pirelli deal zal zeker voor de nodige successen zorgen! |
|
||||
|
||||
PK als enige met Pirelli in de GT1-klasse? De teams die een MC12 inzetten zullen niet blij zijn....
Hopelijk zullen we de Saleen deze winter ns kunnen bewonderen op CZ ![]()
Last edited by GT2-R; 26-12-2007 at 14:26. |
|
|||
|
|||
Leuk dat er een Saleen terug is in het FIA GT. Oreca heeft bewezen dat de wagen nog steeds snel is.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik dacht dat Vitaphone en Playteam op Pirelli reden dit jaar. Maar na het ns gechecked te hebben blijkt dat enkel Playteam op Pirelli reed. Het zal dus niet zo heel veel uitmaken voor de Masi's
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Mooi dat PK met de Saleen aantreed in het FiaGT kampioenschap.
Er zijn trouwens foto's op racingworld.be van de aankomt van de S7-R in Hasselt. Tot nu toe zijn er nog geen andere auto's in GT1 bevestigd die met Pirelli's gaan rijden. Teams die dit jaar in GT1 met Pirelli reden zijn Scuderia Playteam SaraFree en Aston Martin Racing BMS. Volgens iemand op het Ten-Tenths forum zegt dat er gesprekken gaan plaatsvinden tussen BMS en AMR over het AM project in de FiaGT. Dus dat team kan er nog bijkomen met Pirelli's. Daarnaast denk ik dat SP misschien wel eens gaat terugkomen met 2x een F430, maar ik hoop natuurlijk op 2x een MC12 Last edited by JorritVD; 26-12-2007 at 16:39. |
|
||||
|
||||
Het zou me toch verwonderen dat Playteam na één jaar al zou stoppen met de Maserati, zeker na de prestaties van Vitaphone op Michelins.
Ze hebben minstens drie schitterende rijders (over Giannocaro spreek ik me nie uit...) en een auto die al 2 keer kampioen is geworden in Fiagt.. |
|
||||
|
||||
Er was blijkbaar niets mis met die bron hé
![]() |
|
|||
|
|||
Volgens de bron werd de wagen aangekocht, volgens het perbericht niet...
|
||||
|
||||
BMW M6 GT3 (Alpina)
Niet zeker of dit de juiste thread hiervoor is, maar volgens ten-tenths en projectlemans.de plant plant Alpina Automobile een GT3 versie van hun Alpina B6S. (een GT3 o.b.v . een M6 dus) Deze zou ingezet worden in de ADAC GT Masters.
|
|
||||
|
||||
ook dit jaar komt Team Felbermayr-Proton aan de start in de Fia GT. Net zoals in 2007 komen ze weer aan de start in Boekarest met Porsche(s)
@projectlemans |
|
||||
|
||||
Er bestaan geruchten op 10/10's dat HISAQ Competition naar de Fiagt komt met één of twee auto's, en dit natuurlijk met Richard Westbrook, officiële Porscherijder.
En volgens andere geruchten kan ook Ebimotors met twee auto's komen indien Collard terugkeert. In dat geval hebben ze Busnelli, Pompidou, Collard en Zani. (kwestie van de Porschefans toch een hart onder de riem te steken he ![]() Last edited by Grig-O; 06-01-2008 at 14:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|