![]() |
|
|
||||
|
||||
Zo nat zijn m'n schoenen geloof ik al lang niet meer geweest. Wat een water! In sommige tunnels stond er ook een paar cm, dat hielp maar weinig.
PMB heb ik ook niet zien rijden inderdaad - maar wat ik vreemd vind aan dit verhaal is dat toen ik om ca. 19.30 aankwam, ik ook een PMB Porsche op een trailer richting paddock zag gaan. Ook heb ik nog wat mensen met PMB-kleding gezien... Jammer, die 996 GT2 is altijd een van m'n favorieten geweest om te zien en horen. |
|
|||
|
|||
Weet er iemand iets meer over PMB? Zou wel erg zijn voor de piloten, en vooral voor JCPerrin die gisteren nog van Canada overvloog....
|
|
|||
|
|||
Worden de 24h ergens uitgezonden?
Ik dacht mij te herinneren dat vorig jaar de 24h op Eurosport te zien waren. Serge |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Het nummer weet ik zo gauw even niet meer, maar het lijkt erop dat we 'm toch nog kunnen gaan zien in de race. Vandaag werd de auto door de paddock gesleept (naar keuring ofzo?), de tent en mensen van PMB waren er nog steeds, en ook volgens Dailysportscar zouden de problemen zijn opgelost.
Aangezien ze op dit punt nog steeds daar zijn, neem ik toch ook aan dat dat betekent dat ze nog zijn toegelaten tot de race? Het blijft vreemd, maar ik vind het prima ![]() |
|
||||
|
||||
Geen idee wat jullie van de site van de 24 uur vinden maar ik vind het een draak. De uitslagen zijn terug te vinden in onhandige pdf-documenten met teveel info.
Voor de mensen die gewoon een simpel lijstje willen zien: http://www.mstworld.com/msportevent....-Francorchamps
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik vind die flash-animatie een draak. Wachten tot een paar mega-bytes binnen zijn vooraleer je kan navigeren in de site
![]() |
|
|||
|
|||
Op onderstaande site kunnen livebeelden bekeken worden en daar staat ook de link naar de mstworld-site.
http://www.gt1live.tv/ |
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk eens naar dit nieuwsbericht op Racingworld . Goed nieuws dus voor digitale Telenet-kijkers. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar de site gt1live.tv ![]() Last edited by Jakke.be; 25-07-2009 at 15:59. |
|
||||
|
||||
Tijdens het eerste half uur van de wedstrijd valt me op dat de kanshebbers voor de overwinning rijden alsof het een sprintkoers is!! Tis te hopen dat ze elkander er niet vroegtijdig uitrijden...
Spannend wedstrijdbegin alleszins! ![]() En ondertussen worden de paraplu's bovengehaald! |
|
||||
|
||||
Sensatie in het eerste uur wedstrijd! Inderdaad gevecht alsof het sprintkoers is, maar dat is al heel wat jaren zo...
Gavin strekt zijn vleugels uit in onze Ardennen, indrukwekkend!! ![]() |
|
||||
|
||||
was efkes eten aan het maken, zie nu geel
watskeburt?
|
||||
|
||||
DKR Vette is een nu een pakketje schroot geworden.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ben pas van nu aan het volgen wegens andere verplichtingen, korte samenvatting? Waar kan je de stand overzichtelijk volgen?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|