![]() |
|
|
||||
|
||||
Toch weer goed nieuws voor Team Van Cauwenberge, Volgens de startlijst mogen ze vanmiddag om 12.46 onze tijd de baan op.
Dus blijkbaar toch niet "out"! Peterhansel en Alphand blijven beduidend verdacht in elkaars buurt. Teamorders zullen niet ver weg zijn. Alphand staat gegarandeerd klaar voor Peterhansel om bijstand te verlenen. Ik weet niet of iritrack zo nauwkeurig is, maar als je de rit tot nu toe herspeelt, merk je dat Jutta vrij snel weg is en 'Peter' blijft staan tot ook Alphand weg gaat. Mss fout oordeel, maar toch... Last edited by fordje; 08-01-2005 at 13:44. |
|
||||
|
||||
De teammaat van Al Attiyah, de Spanjaard José-Luis Monterde, heeft zijn BMW X5 ook vernield. De co-piloot heeft om medische hulp gevraagd, dus waarschijnlijk is ook zijn Dakar over.
|
|
||||
|
||||
Onder het motto "samen uit, samen eruit !". Hopelijk zijn beide c°'s OK. Bij BMW zullen ze niet blij zijn.
|
|
||||
|
||||
betreft de Co's van BMW
Quote:
|
||||
|
||||
Zou Henrard problemen hebben? Zijn positie lijkt al een tijdje ongewijzigd.
**Edit** Nee dus, gewoon de tracking die achterliep. ** Vooraan lijkt ook Jutta terrein te verliezen op het Mitsu-duo. Peter en Alphand voorbij CP2 met 5' verschil, Jutta nog niet gepasseerd. Mitsu gaat dus overduidelijk voor een 1-2 in Dakar Last edited by fordje; 08-01-2005 at 15:12. |
|
||||
|
||||
Jutta is vooraan duidelijk weggevallen op CP2. Tijdsverschil met Alphand is zo'n 17 minuten. Verschil met 'Peter' is al 22 minuten. Masuoka zit haar op de hielen.
Als dit zo doorgaat is het niet alleen 1-2 Mitsu, maar ook 1-2-3. Masuoka kruipt stilaan in de achterbak van Jutta Last edited by fordje; 08-01-2005 at 15:31. |
|
||||
|
||||
Quote:
Alphand is op CP 2 overigens de snelste met 1 minuut voorsprong op peterhansel 1 312 - ALPHAND 03:27:46 2 306 - PETERHANSEL 03:28:38 3 309 - MASUOKA 03:42:12 4 317 - GORDON 03:44:07 5 310 - KLEINSCHMIDT 03:46:03 De Speciale tijden geven dit
|
||||
|
||||
awel, ..als ik me niet vergis (of miskijk) was er vanochtend toch zo'n 4' tussen masuoka en Jutta? Of ben ik er naast?
|
|
||||
|
||||
mja die tijd klopt .... ma het verschil met alphand niet he
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Rest van de race zal voor vanavond zijn... |
|
||||
|
||||
De Mevius (voorlopig)knap 6e en eerste nissan, echt spijtig van gisteren maar ik zie hem nog in de top 15 (10)algemeen eindigen.
Henrard net buiten de top 10...7e algemeen Met in de tweede week nog een aantal zware ritten (2x +500 en 1x+600) zit er misschien een verrassing in? Maarja dakar is nog ver, maar hoop doet leven... :-) |
|
||||
|
||||
Loomans 12e, eerste bowler en 11e algemeen, knap van loomans en Vandecaveye, en dat voor hare eerste keer...
hopelijk halen ze op een mooie plaats Dakar... |
|
|||
|
|||
Peterhansel zou motorproblemen hebben, maar dat zou allemaal gefixt kunnen worden tijdens de rustdag.
Masuoka zegt het volgende: Quote:
|
|
||||
|
||||
oeps ik was wat snel, loomans 13e en 2e bowler...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|