|
|
||||
|
||||
Prachtig!
|
||||
|
||||
Amai... echt prachtig !
|
|
||||
|
||||
prachtig,ziet er nu al een winnaar uit
|
|
||||
|
||||
Die ziet er prachtig uit ja!!!
|
||||
|
||||
Heel schoon, mooier dan vorig jaar. Hoewel ik ze ook a schoon vond.
|
|
||||
|
||||
In het bericht dat op 14/2 verschenen is op pistop.tv i.v.m. dat Didier André heeft getekent bij KTR, staat onderaan het volgende vermeld:
Quote:
Zou dit er op kunnen wijzen dat Kurt Mollekens in 2004 gaat rijden in de ETCC met een BMW???? Ik zou denken van wel, aangezien dit het enige (toerisme wagens) kamioenschap is waar BMW in actief is als fabrieks team. Is mijn denkwijze korect??? of slaag ik de bal kompleet mis??? maar als je het mij vraagt, is het iets in die richting... |
|
||||
|
||||
ETCC is volzet bij BMW (echt officiële zitjes kan je dat ook niet noemen: het zijn de invoerders). Volgens mij heeft het meer met Endurance te maken...
|
|
||||
|
||||
Bedoel je dan in de 1000Km races of zo???
Of zij er nog andere kampioenschappen waarin BMW als fabrieksteam actief is?? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Toch niet zo mooi als je hem uit deze hoek ziet.
|
|
||||
|
||||
om de hoek of ni kvin het toch ne schone oto. Als hij eve rap is als hij schoon is gatem winne van't jaar denk ik
|
|
||||
|
||||
Bij deze kan je een knaller van een deelnemer bij de deelnemerslijst vd ETCC 2004 toevoegen, nl Kurt Mollekens!!!
Hij gaat een half seizoen met een BMW rijden. Het is een Engelse auto, met Engelse sponsors, en een Engelsman die de tweede auto zal besturen en dit alles met steun van BMW België en Bart Mampay!!! |
|
||||
|
||||
Kurt is nu donderdag met de RBM BMW in Zolder
|
|
||||
|
||||
Oooooooooohw , en wat is daar de bron van ???
Dit zou écht wel prachtig zijn! Ik heb vandaag Kurt gesproken, en heeft er niets van gezegd... |
|
||||
|
||||
kurt rijdt met een Belgische auto, met sponsors die zeker niet van engeland zijn en ja met een RBM auto van Bart Mampaey en ik zou zeggen ga donderdag eens kijken he
Last edited by Compact; 24-02-2004 at 20:00. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|