![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
#16
|
|||
|
|||
Ik denk dat Marshall het niet zo negatief bedoelt als wij denken. Het probleem met de Australische autosport zit meer in het organisatorische vlak, zie het topic dat Marshall inmiddels geopend heeft: http://cp.iserver6.com/~paddock/foru...&threadid=8021
|
#17
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: Re: LG Super Racing Weekends krijgen stevige concurrentie in 2005
Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#18
|
||||
|
||||
Re: LG Super Racing Weekends krijgen stevige concurrentie in 2005
Quote:
bron
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#19
|
|||
|
|||
ivm het super racing weekend
de 2 ETCC's van Kurt Mollekens en Andy Priaulx zijn vandaag in zolder komen rijden ![]() |
#20
|
||||
|
||||
@ Vertigo Streiff: heb je daar soms foto's van?? ben alvast benieuwd naar foto's van deze top ETCC wagens! Heb je soms een crono van de ETCC's?
Wat heeft er nog gereden vandaag op Zolder? |
#21
|
||||
|
||||
Kunnen we on-topic blijven? Het gaat hier over het LG Super Racing Weekend en niet over de zoveelste donderdag training op Zolder !!
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#22
|
||||
|
||||
moet je 19 en 20 juni komen kijken tijdens Days of British Power op Racetrack Warneton
![]() |
#23
|
||||
|
||||
Op 8 mei waren we al bezig hoe eenzitter-land er in 2005 zou uitzien. Ik moet zeggen dat we al erg goed in de juiste richting zaten, met dank aan de Engelse Autosport
![]() Trouwens wel leuk om te lezen dat dat autosport.be en pitstoptv.be een andere uitleg geven aan het persbericht van Renault . Maaruh, mijn gespeculeer op 16-12-2003 komt toch erg dicht in de buurt van hetgeen wat we nu allemaal lezen.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#24
|
||||
|
||||
Ik was er bij op het circuit van Magny Cours het voorbije weekend toen RPM dit zeeeeeeer goede nieuws bekend maakte!
![]() - De World Series by Nissan zullen dus World Series by Renault gaan noemen in 2005. - Er zal nog gereden worden met dezelfde Dallara chassis van de voorbije jaren, maar Renault zal een nieuwe motor maken die een dikke 400KP zal leveren. - Op die manier word de WS dus een serie die je onder de GP2 (ex F3000) zal kunnen situeren. - Deze totaal nieuwe serie zal ook (eindelijk) een volwaardige kalender krijgen! D.w.z. dat ze op de “échte” F1 circuits gaan rijden en ook niet meer 4 maal per seizoen in Spanje. Met zekerheid zullen er races plaats vinden in: België (Spa), UK (Silverstown), Frankrijk (Magny Cours), Duitsland (Hockenheim of Nurnburgring), Italië (monza of ?), Spanje (Barcelona of Valencia en Bilbao), Hongarije (Hongaroring), … - Zoals al officieel in het persbericht staat zullen de FR 2000 dus steeds rijden in het neven programma van de WS, verder zullen voor 99% zeker ook een Europese Renault Megane cup en een Europese Nissan Z cup de WS vervoegen tijdens al hun meetings in Europa. - De WS en de GP2 (ex F3000) die samen in één weekend gaan rijden volgens het bericht van pitstop.tv, lijkt volgens mij totaal niet waar! Tot op heden is dit ZEKER nog niet officieel, RPM heeft op de persconferentie het woord GP2 of F3000 zelfs niet uitgesproken. Dat beide kampioenschappen dus in 1 weekend gaan rijden, daar is dus op dit moment nog totaal geen sprake van. - Verder is het ook de bedoeling dat de teams met het laagste niveau van de WS (lees Porfesa) zouden verdwijnen en dat topteams uit de FR V6 (lees DAMS en Co) het World Series by Renault veld zouden vervoegen in 2005! Op die manier wil RPM en Renault Sport 12 of 13 top teams hebben in dit nieuwe kampioenschap. Last edited by Mr.Dallara; 24-05-2004 at 15:36. |
#25
|
|||
|
|||
Mr. Dallara,
op www.pitstop.tv staat te lezen: Quote:
Wel goed dat je het officiële persbericht van Renault nog eens komt bevestigen. Nu zijn we helemaal zeker. ![]()
__________________
www.skynet.be/pitstoptv |
#26
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: Re: LG Super Racing Weekends krijgen stevige concurrentie in 2005
Quote:
![]() Denk maar aan de legendarische Crocodile Audi R8 ![]() |
#27
|
||||
|
||||
Het "Renault-festival" gaat zo goed als zeker door...........het lijstje met de circuits waar men in 2005 graag wil gaan racen staat te lezen in de Autosport. Teams van de World Series en de FRenault V6 hebben afgelopen week een meeting gehad in Engeland over de plannen voor 2005.
Wensenlijst: -Donington -Le Mans Bugatti -Oschersleben -Zandvoort -Spa -Monza -Hungaroring -Estoril -Blibao (stratencircuit) Als simpele ziel kan ik bij deze opmerken dat de wens voor Zandvoort wel niet zal doorgaan. Aangezien het aantal geluidsdagen ook in 2005 beperkt zal blijven. Met het DTM en de Masters of Formula 3 zijn die dagen al op.............. Mijn voorspelling dat we in 2004 de laatste keer de World Series aan het werk zagen op Circuit Zolder kon dus weleens gaan uitkomen. Wat betreft de andere Renault supported eenzitter klasse, de Formula 2GP (opvolger F3000), krijg steeds sterker de indruk dat die klasse in 2005 niet van start gaat. Je hoort en ziet er niks meer van.................nog een jaar triest F3000?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#28
|
|||
|
|||
Quote:
|
#29
|
||||
|
||||
Wie was ook alweer aan het klagen dat een Renault weekend saai zou zijn? Als ik het volgende bericht lees, zeg ik: laat maar komen.
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#30
|
|||
|
|||
Ziet er niet slecht uit.
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|