![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Lijkt wel wat de vervanger van de Renault Clio V6.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
lijkt me dan toch een mooi weekendje te worden vooral die Renault Mégane (wat ik persoonlijk een lelijke wagen vind) lijkt my een goede vervanger van de clio's te worden en zoals hij er op de tekening uit ziet is hij ook al niet zo lelijk meer.
|
|
|||
|
|||
Alweer een silhouette....
Het lijkt erop dat iedereen begint over te stappen op silhouettes... C U |
|
|||
|
|||
Wij dus ook. Licht, ZEER BETROUWBAAR, en pijlsnel.
Momenteel staan er zo een 10 tal te koop. De Megane zou een optie kunnen zijn, op voorwaarde dat: - ze op tijd kunnen leveren - ze niet exclusief voor het kampioenschap bestemd zijn |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
In ieder geval niet toegelaten in de Belcar op dit moment. Zeker niet in de configuratie van de Cup.
|
|
||||
|
||||
wordt dan wel een serieuze concurrent van de BRL. Ik begrijp Renault niet goed dat ze zo'n exacte dezelfde klasse gaan opzetten. Nu gaan ze elkaar beconcurreren en dat terwijl de BRL juist zo goed is begonnen met een mooi deelnemersveld en een schitterende kalender.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
BRl zal volgens mij meer regionaal zijn. terwijl deze cup een echte europese cup gaat worden.
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat je dit een concurrent van BRL mag noemen (zou wel een compliment zijn voor Maassen). Zoals Raceboy al zegt is BRL meer regionaal en is deze Megane silhoutte is gewoon de opvolger van de Europese Cio V6 serie.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
Die krijgen in 2005 geen geluidsdagen erbij, volgend jaar is er ook gesteggel over reclame m.b.t. rookwaren. Renault laat nu al blijken dat ze naar Zandvoort gaan...........dat is bijna zoiets als 1 + 1 = 2 ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 20-07-2004 at 19:23. |
|
||||
|
||||
Ik heb dit ook gelezen op de pitstop site deze middag. Dus ja, ik neem aan dat deze niet meer zal samenvallen met de Belcar, aangezien de Formule Renault in Spa zal doorgaan. Want Zolder zal ook de Belcar niet willen afstaan neem ik aan...
Ik vind het wel jammer dat de Formule Nissan verdwijnt in België... ![]() |
|
|||
|
|||
De Formule Nissan wordt Formule Renault. Het zijn toch bijna dezelfde auto's. En ik hoop dat we het verschil kunnen zien in ZOLDER en niet in SPA
![]() |
|
||||
|
||||
Ja, er zal inderdaad niet veel verschil tussen die wagens zitten. Ik vind het ook niet zo erg dat het in Spa wordt verreden want ik vind het een prachtig circuit. Ik vraag me alleen af waar ze het op de kalender zullen zetten...
|
|
||||
|
||||
We gaan Spanje steunen daar waar mogelijk
![]() Renault wil naar Spa...................mocht het Spa worden dan steek ik mijn 21 GTX in de fik voor het kantoor van Renault België ![]() bron van de tweestrijd: http://racinglife.skynetblogs.be/
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
1 keer gratis = marketingsstunt 2 keer gratis = leuk voor de mensen 3 keer gratis = we verdienen al genoeg ![]()
|
||||
|
||||
My thoughts exactly, Raceboy!
Ik lees alsmaar hoeveel volk er wel niet aanwezig was tijdens de World Series, maar ze vergeten er wel telkens bij te vermelden hoeveel gratis tickets daarvoor zijn uitgedeeld.... Je kon haast geen automagazine lezen of autosites afschuiven zonder vrijkaarten tegen te komen... ![]() Ik heb me dat weekend meermaals afgevraagd hoeveel mensen er aanwezig hadden geweest zijn indien de meesten hadden moeten betalen... |
|
||||
|
||||
Dan zal ik maar voor goede fee blijven spelen
![]() Parkeerkaartje? klein detail ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Lemeret wil dus deelnemen aan die nieuwe Europese cup, deelname in de BTCS 2005 met dat buizending staat ook op het programma.
|
||||
|
||||
Het is wel hele dure vlambuis geworden
![]() ![]() Er staat ook een nieuwe foto van de achterzijde van deze Silhouette op die site. Ziet er strak en mooi uit...........
|
|||
|
|||
Is inderdaad wel erg veel geld voor een single-make silhoutte raceklasse. Wat kost een seizoen Clio V6 racen?
De achterkant ziet er goed en krachtig uit. ![]() |
|
||||
|
||||
De voorkant ook
![]() |
|
|||
|
|||
Van autosport.nl:
Quote:
Quote:
Als Renault echt ballen had gehad hadden ze een echte DTM wagen gebouwd ipv de zoveelste Renault single make cup. Durven ze de concurrentie niet aan met andere merken? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit gaat alvas zeer boeiend worden volgend jaar de World Series by Renault met hich tech materiaal, dan deze suppersnelle Mégane en dan ook nog eens de Eurocup FR2000. Wat volgt er nog....?? ![]() ![]() Last edited by Mr.Dallara; 23-09-2004 at 15:09. |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
En uitaraard is er geen plek voor 10 a 20 (nieuwe) piloten in de F1 ![]() ![]() Quote:
Dus deze nieuwe Mégane cup is weldegelijk en enorme opvlakering... M.a.w. Renault Sport heeft alle top serries overgenomen, verbeterd, en gecentraliseerd en dit allemaal samen geeft een vuurbal qua spektakel! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn twijfels of die nieuwe weekends meer vuurwerk geven dan de huidige LG SRW weekens.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is de enige reden waarom Renault meer ziet in die cupraces dan in een DTM of WTCC commercieel.
De cupraces brengen direct geld op door de verkoop van deze wagens. Om een jaar DTM of WTCC te rijden moet je over serieuze budgetten beschikken. Mijn rekening zou ook snel gemaakt zijn als ik kan geassocieerd worden met racen en dus beschouwd word als een sportieve autoconstructeur en daarbovenop door het project zelf geld kan binnenhalen. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|