![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() maar de discussie blijft gaan hé we zullen het catalogeren als een onnodig race-incident waarbij niemand vrijuit kan gaan, aangezien het normaal is om je remmen en banden op te warmen, maar dit toch op een niet zo gunstige plaats is gebeurd en waarbij de tweede in rij iets te kort op de eerste volgde! Pacecar rijden is gewoon een nerveus spelletje, er komt altijd wel wat intimidatie bij kijken, dus ja ...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Eindelijk terug pittige discussies in het F1-forum ipv het gekanker hoe saai het wel is ![]()
|
||||
|
||||
bwhaaa k denk dat JPM van de verwaring gebruik heeft gemaakt op schumi even lekker terug te pakken maarja dat is natuurlijk mijn versie héé..
|
|
||||
|
||||
"A bit of smoke off the wheels is quite normal in these situations as you try to get heat into the front tyres and the brakes. " zegt MS, en hij trok daar een streep van 20 meter met z'n linker voorwieltje
![]() ![]() In ieder geval, wie het het gisteren een GP zonder "spanning" vond, die zal de vorige zeker niet beter gevonden hebben... ![]() |
|
||||
|
||||
een flat spot krijg je enkel als je wiel totaal niet meer draait onder het remmen .... Maar dat maakt dan wel iets meer rook
![]()
|
||||
|
||||
Tijdens de GP van Monaco hebben we te maken gehad met drie belangrijke soorten van "rubbers":
1. Bridgestone 1: Zacht rubber dat het zeer goed deed tijdens de kwalificaties maar tijdens de race sneller zou overgaan tot "graining". 2. Bridgestone 2: Harder rubber dat het minder goed deed tijdens de kwalificaties, maar tijdens de race langer bestand was tegen "graining". 3. Michelin: Een rubbersoort die tussen de beide Bridgestone compounds in zat: goed voor een snelle ronde en redelijk stabiel tijdens de race. Aangezien de Ferrari beter overweg kan met de Bridgestone dan de overige teams en niet echt behoefte heeft aan extra mechanische grip, hebben zij gekozen voor de hardere Bridgestone band (Bridgestone 2). Om deze banden op temperatuur te krijgen moet je echter sterk je best doen. De "Lock-up" van Schumacher was voor de B2-compound dan ook niet zo'n probleem dan dat deze voor een B1-compound zou zijn geweest. Het optreden van een Flat Spot was dan ook ondergeschikt aan de temperatuur van de band.
|
||||
|
||||
Maar waarom deed Shumi dat dan ?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Mogen wij allemaal als getuigen komen?
|
|
||||
|
||||
Als ik daar kon geraken mocht je mij ook inschrijven als verdediging van Schumacher ... ik citeer even de mening van "Masta", iemand wiens mening ik deel:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Oeioei, niet veel tijd om mijn "case" voor te bereiden dus. En ik wil wel eerst eens overleggen met mijn client natuurlijk
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
we kunnen een reconstructie doen in het tunneltje hier vlakbij ![]() Het bewijsmateriaal (brokstukken) zal ik hier dan tegen de muur hangen.
|
||||
|
||||
@Marshal
==> Je vorige post heeft zijn plaatsje verdient in the "wall of fame" van de beroemde paddock-posts .... Subliem gewoon. @Judge Judy ==> Ik wens Tibo als getuige op te roepen vanwege zijn expertise op vlak van banden. Hij kan een duidelijk inzicht geven in de noodzakelijkheid van opwarmen van Banden alvorens de herstart. @A.J. (griffier van de rechtbank van Terlaemen "Wheels") ==> Graag zou ik de beelden FIA als bewijs getoond willen hebben tijdens het proces. Ik reken op uw medewerking om hiervoor de nodige infrastuctuur ter beschikking te stellen. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Misschien kunnen we TTke ook laten komen. Hij woont namelijk boven de tunnel van Monaco en misschien ligt er nog wat bewijsmateriaal in zijne gang ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() @confrator Sennake Spreek jij deze case door met Cliënt? Dan zal ik de vrouw van Cliënt gezelschap houden tijdens jullie overleg ![]() Ach, een dolletje op zijn tijd moet kunnen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|