![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
GP van Australië 2005
Het tussenseizoen is voorbij. Iedereen zit in het vliegtuig richting Australië of is al aanwezig. Eens kijken welk show Bernie en consorten dit jaar er van gaan maken
![]() Wellicht een verrassing in Australië, welke? Minardi! Paultje S. die al de hele winter bezig is om de boel op te ruien jegens de FIA, Bernie en gelijkgestemden (less: Ferrari) heeft zijn zin gekregen. Meneer had een hiaat gevonden in de reglementen en eiste dat hij met een 2004-versie Minardi van start kon gaan. Op Aero-gebied een 2004 versie, qua veiligheid een 2005 versie. Volgens de verhaaltjes hebben de gewijzigde reglementen ervoor gezorgd dat de reductie in downforce tussen de 15% en 25% bedraagt. Met dat voordeel kunnen de Minardi's weleens iets verder naar voren staan dan gebruikelijk.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#2
|
||||
|
||||
ik zie ze al winnen
![]()
__________________
|
#3
|
|||
|
|||
Zeker dat Minardi mag rijden. Op autosport.com staat
Quote:
Quote:
|
#4
|
||||
|
||||
Ferrari moet WEER eens dwarsliggen. OK, wat Stoddart gedaan heeft is ook niet fair, maar moet je daarom de piloten ook straffen? Zij hebben er niets mee te maken.
|
#5
|
||||
|
||||
Iets zegt mij dat als stoddart dat nieuwe concorde agreement had ondertekent, ferrari nu niet zo zou dwarsliggen.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Stoddart is mee een van de aanstokers van heel de discussie over kostenvermindering. En net hij moet nu om een gunst gaan vragen bij een team dat die kostenverminderingen liever kwijt is dan rijk. Een beetje logisch zakenman had altijd geweten dat dit niet goed ging komen.
__________________
![]() |
#7
|
||||
|
||||
Een weinig slimme zet van Ferrari in mijn ogen. Bij het begin van het seizoen direct al in de clinch met Minardi. Dat zal Stoddart zeker onthouden voor de rest van het seizoen. Wat als een Ferrari een Minardi moet dubbelen... en dat zal nog vaak gebeuren..
. of men nu vlug voorbij een minardi kan of niet het kan z'n belang hebben tijdens een grand Prix.
__________________
|
#8
|
|||
|
|||
Het is tamelijk simpel. Bij Ferrari vinden ze dat Stoddart Ferrari zwart gemaakt heeft in de media. Ferrari pikt dit niet en heeft nu het ideale middelen om Stoddart een hak te zetten. Als Stoddart nu niet zo hard in de voorgrond getreden was (als woordvoerder van de 9 andere teams), dan was het allemaal al nog in orde geweest.
|
#9
|
||||
|
||||
Ik vind het allemaal redelijk onnozel. Laat die Minardi's toch rijden, ze doen toch geen vlieg kwaad. Minardi niet laten starten is een ramp voor het team en hun sponsors. Vind nog maar eens sponsors als ge toch niet moogt rijden van de "bazen". Dat zou dus de definitieve doodsteek zijn denk ik. En geef toe: een GP zonder Minardi is geen GP. Zolang ze nog bestaan moeten ze rijden. FORZA MINARDI!!
|
#10
|
||||
|
||||
Quote:
Bovendien is het maar een drogreden dat hij de wagens niet kan klaarmaken tegen Melbourne. Op 23 november 2004 hebben ze al met vleugels voor 2005 rondgereden. Als Stoddart op 3 maanden tijd geen tweede bolide kan maken, dan hoort hij er niet thuis. |
#11
|
||||
|
||||
Prachtige spel van Paultje.
Vergeet niet dat Stoddart de stroman is in de strijd tussen Bernie/FIA/Ferrari en de rest. Het "armste schaap" in de frontlinie en de rest ligt verdekt in de greppels. Paultje is niet meer dan vers kanonnen-vlees ![]() Prachtige quote van Paul S. Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#12
|
||||
|
||||
De GP's van vorige jaren indachtig ga ik er deze keer niet voor opstaan
![]() |
#13
|
||||
|
||||
Quote:
Al aftellend naar de eerste race in 2008 ![]() ![]() |
#14
|
||||
|
||||
Er heerst blijkbaar een goeie verstandhouding tussen de 2 Italiaanse F1 teams ...
![]() Redelijk belachelijk van Ferrari dat ze tegen zijn, maar ik zie Minardi toch starten, Bernie moet immers 20 wagens laten rijden of hij moet een schadevergoeding betalen aan de Australische organisatie. En incasseren kent Bernie als geen ander mens ter wereld, afdokken echter... Benieuwd hoe de story Ferrari - Minardi verder gaat dit seizoen, tis te zeggen tot Minardi een 2005-wagen heeft.
__________________
![]() |
#15
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
#16
|
|||
|
|||
Ik denk dat Stoddart gegokt heeft en zwaar op zijn gezicht terecht zal komen. Hij beweert bij hoog en laag dat alle teams hem steunen behalve Ferrari en probeert de publieke opinie tegen Ferrari op te zetten om ze zo te dwingen de Minardi toch goed te keuren. Nu blijkt ineens dat hij de handtekening heeft van Tony Purnell, voorlopige baas van Jaguar en inmiddels vervangen bij Red Bull Racing. Zijn plaatsvervanger Christian Horner is ook niet plan de Minardi toe te laten
![]() Dit staat allemaal te lezen op pitstop.tv. |
#17
|
||||
|
||||
Wat mij beterft zou Minardi mee mogen rijden,maar waarom is er dan nog een reglement nodig vraag ik me af,tja,de discussie over wat wel en niet mag zal wel altijd blijven bestaan zeker?
En wat betreft Ferrari:wat kunnen zij er aan doen dat ze momenteel de beste zijn,het is toch aan de andere teams om te bewijzen dat ze minstens evengoed of beter kunnen doen,of niet?Het is natuurlijk wel saai als het komende seizoen net als de voorgaande zal zijn,maar het is aan de anderen om dat te proberen veranderen volgens mij........ |
#18
|
||||
|
||||
Op zich zou ik er geen probleem mee hebben om Minardi toe te laten, maar er zijn naar mijn mening teveel addertjes onder het gras om het probleemloos te laten verlopen. Wat als ze bv punten pakken die in oktober o zo belangrijk waren om Jordan voor te blijven, of wat als ze in een incident betrokken zijn dat iemand anders punten kost....
__________________
![]() |
#19
|
||||
|
||||
Ik weet ook niet goed wat er met de Minardi's moet gebeuren, als de wagen niet in orde is zou hij eigenlijk niet mogen starten natuurlijk. Maar 't is natuurlijk 'maar' Minardi, die vrijwel nooit punten scoort .... moest een team als Sauber ofzo zo willen starten, ik denk dat ze het niet rondkrijgen hoor.
Op foto's op f1racing.nl zie ik als 3e piloot bij Minardi die "ervaren" man staan ![]() ![]() Nu naar de race zelf, ik ben toch wel benieuwd hoor, toch wel meerdere teams die goed gepresteerd hebben in de winter. Ook velen in het wereldje denken precies dat Red Bull een sterk seizoen tegemoed gaat, ik zie ze toch nog niet snel op het podium eindigen eigenlijk, al blijken ze wel een heel sterke motor te hebben ![]() Voor de overwinning zondag zou ik mijn geld op Alonso zetten, ik verwacht echt dat Renault meteen sterk aan het seizoen begint evenals McLaren en wsl Ferrari ook wel. BAR (hoe zeer ik ook hoop dat Jenson eens kan winnen) die verwacht ik echt niet vooraan ![]()
__________________
..: www.marcgoossens.com :.. |
#20
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|