|
|
||||
|
||||
Ford focus "rs" wrc F.Duval-JM.Fortin Corsica 2002
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Prachtige wagen. Ik heb hem ook nog in de kast staan... Ik zie niet direct zaken waar ik iets kan over zeggen. In negatieve zin dan natuurlijk. Of toch: de ruitenwissers hangen wat boven het raam uit... En heel misschien had ik de velgen nog wat diepte gegeven met smoke, lichtjes dan.
Wel jammer dat je geen bouwverslagen meer laat zien.
|
|||
|
|||
Zeer knappe wagen scooby !
Ik zie alleszins geen fouten. Prachtig werk en hopelijk wordt de mijne ook zo mooi |
|
||||
|
||||
Prachtig karretje dat je hier laat zien.
Wel moet ik Loeten bijtreden wat betreft de ruitenwissers en een bouwverslag.
|
||||
|
||||
Mooi gebouwd,op naar de volgende focus??
|
|
||||
|
||||
THX iedereen
@ Loeten en Nismo, die ruitenwisser stoorden mij ook een ik de foto's zag.Ik heb ze inmiddels een beetje geplood en ze zitten nu bijna voledig tegen de ruit.Is veel beter nu. je ziet het wel niet zo goed op deze foto. en ik ga nog wel eens een bouwverslagje openen van een auto dat ik nu ongeveer halfweg mee ben Dat moet je aan mijn decalboer vragen, hij ging een mooie deco voor een focus maken voor mij greetz Last edited by scoobyfreak; 01-11-2007 at 00:49. |
|
||||
|
||||
Eigenlijk zou je aan de ruitenwissers nog de slangetjes moeten bevestigen voor de ruitensproeiervloeistof (zie mijn model), maar over het algemeen is het een mooi model geworden.
|
|
||||
|
||||
Had het opgemerkt als ik uw foto's bekeek.Maar jij bouwd natuurlijk op een hoop niveau's hoger dan ik.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|