De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Algemeen en vraagbaak
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 28-08-2005, 17:31
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Uitstallen van afgewerkte producten

Ik vraag mij af wat de meesten onder jullie uiteindelijk doen met hun afgewerkte modellen. Het lijkt mij logisch dat de echte knutselaars (mag ik het zo noemen?) onder ons toch graag met hun werk te kijk lopen?

Als ik zie hoeveel mensen hier pics posten, en dan zwijg ik nog over een Engelstalige site die ook over modelbouw gaat en waar ik al enkele bekenden van hier aantrof.

De vraag is dus: wat doe je met je afgewerkte model??


Last edited by Loeten; 30-08-2005 at 11:26.
Reply With Quote
  #2  
Old 28-08-2005, 21:51
HHugo's Avatar
HHugo HHugo is offline
Moderator
 
Join Date: Jan 2002
Location: Dadizele
Posts: 1,588
Wegens plaatsgebrek belanden de mijne voorlopig allemaal terug in de originele doos.
Reply With Quote
  #3  
Old 28-08-2005, 22:34
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
In de vitrinekast waar er steeds meer een gebrek aan plaats heerst.

Grtzzzzzzz Nismo
Reply With Quote
  #4  
Old 29-08-2005, 20:41
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
een flink aantal modellen verdwijnt richting opdrachtgever(s) waar ze, in vitrinekasten allerhande, de rest van hun dagen mogen doorbrengen in stilte. Sommige hebben het geluk wat vaker bewonderd te worden dan anderen, maar dat heeft alles te maken met de respectievelijke eigenaars natuurlijk en de plaats die deze voor hun voorzien, gaande van displaycases in livings tot vitrinekasten in een commerciële inkomhal.

De modellen die ik dan sporadisch nog eens voor mezelf bouw, zet ik in de vitrinekast in mijn atelierke, waar ik hen, zo nu en dan eens, vergenoeg met een liefdevolle aangaapbeurt, al mijmerend dat ik eigenlijk te weinig voor mezelf bouw.
Reply With Quote
  #5  
Old 29-08-2005, 21:01
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
de mijne komen allemaal in kleine vitrinekastjes terecht, behalve dan die waar ik voor het ogenblik aan bezig ben (die gaat naar Duitsland als hij ooit af raakt). Die kastjes zijn in feite CD-vitrinekastjes uit de Ikea, maar ik denk dat ik binnen afzienbare tijd eens zal uitkijken naar vitrines van KewLock. Die zijn stofvrij EN nog vrij mooi om te zien ook. Ideaal voor in een living dus...
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote
  #6  
Old 29-08-2005, 21:48
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Voor de mensen die eens willen exposeren in een musuem is misschien het volgdende een mogelijkheid. A.s. weekend is er een themaweekend in het het Industrion Musuem (in Kerkrade, vlak over de Belgische grens). De modellen worden dan in afsluitbare musuemkasten geplaatst. Bewaking en verzekering zijn geregeld.

Het is wellicht kort dag maar wie wil, stuur een mailtje naar reijnders16@zonnet.nl en we regelen de details
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #7  
Old 30-08-2005, 06:57
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Mijn om en nabij de 1000 modellen staan in de 8 glazen vitrinekasten. Af en toe maak ik Ebay eens onveilig en verkoop ik een resem modelletjes om weer plaats te maken voor pas gebouwde exemplaren...
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #8  
Old 30-08-2005, 16:48
Mother Goose's Avatar
Mother Goose Mother Goose is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2004
Location: LIER
Posts: 81
Meestal koop ik nadat de modellen in elkaar staan een showcase. Nu dat is allemaal fijn en wel maar ik heb plaatsgebrek dus ben ik nu stilletjes aan aan het uitkijken naar een vitrinekast.
__________________
Carper Denier
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 08:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.