De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouwers Galerij > Eyckles' galerij
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

 
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 02-04-2011, 22:46
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker
 
Join Date: Dec 2009
Location: Hamme
Posts: 1,304
Tamiya Honda NSR500 Rothmans

Hallo iedereen,

Hier heb ik dan weer een verslag van mijn laatste bouw. het gaat hierover een Tamiya Honda NSR500 Rothmans "Gardner". De bouw ging redelijk voorspoedig en de volgende materialen werden gebruikt. Voor de body onderdelen werd Tamiya TS15(blue) en TS26(pure white) gebruikt. Omdat de decals uit de doos nog in prima staat waren, heb ik deze dan ook gebruikt. Alles werd dan afgelakt met Gunze Topcoat en nadien gepolijst en gewaxt van Tamiya. Heb wel enkele kabeltjes vervangen door clear tubing in plaats van zwart tubing. Ik ben best tevreden over het resultaat, maar heb toch enkele opmerkingen. Omdat de kuip bestaat uit transparant plastiek en deze zeer hard is, kwam ik tot de conclusie dat deze tijdens de assemblage een beetje gescheurd is aan de onderkant. Ik heb er misschien niet de juiste lijm(tamiya cement) voor gebruikt maar heb er tot deze bouw nog geen problemen mee gehad. Ook had ik last met het frame dat niet 100% juist paste. Ik zag dit natuurlijk veel te laat en heb het dan maar zo gelaten. Ik heb dezelfde kit toch nog eens liggen. Dus geniet van de foto's en zoals altijd zijn alle tips welkom.















Groeten,
Lesley
  #2  
Old 02-04-2011, 23:51
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Mooi gedaan! Deze staat ook nog op mijn 'to do' lijstje
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 09:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.