|
|
|||
|
|||
Lagonda LG45 Rapide - Winner LM 1935 - starter 1/43
Weer eentje klaar van de Le Mans collectie. Ditmaal gaan we een heel eind terug in de tijd. Namelijk 1935 toen -na vier opeenvolgende overwinningen voor Alfa Romeo- Johnny Hindmarsh en Louis Fontes in een Lagonda de 24h van Le Mans op hun naam schreven.
|
|||
|
|||
en nog een reeks van 5
|
|||
|
|||
Echt knap gedaan
In tegenstelling tot vroeger begin ik me meer & meer interesseren in racewagen uit de jaren 30-40.
WRC-prono 2006 kampioen IRC-prono 2009 kampioen Last edited by vanni; 26-08-2008 at 23:21. |
|
||||
|
||||
Lagonda, is dat dan de voorloper van de Honda? Lijkt me niet denk ik...?
|
|||
|
|||
Quote:
Daarna zijn er wel nog Lagonda's gemaakt, maar allemaal eigenlijk op basis van een Aston Martin.
|
||||
|
||||
Ahum, interessant onderwerp, maarreu, is de kleur niet verkeerd. Op de referentiefoto is de auto wel aan de donkergrijze bijna zwarte kant, terwijl gij hem in het rood hebt geschilderd...
Alle gekheid terzijde, een zeer mooi modelletje geworden, niet te vergeten op 1/43ste, me leuke en heel propere detailschilderingen (riemen enz.) "I like it". |
|
||||
|
||||
Quote:
OK, I'm out of here... |
|
||||
|
||||
Erg knap! Ik ga toch eens moeten overwegen om de vooroorlogse LeMans winnaars ook te bouwen...
|
|
||||
|
||||
Knap modelletje, ik had er zelfs nog nooit van gehoord tot nu. Die 4 op de grille van voor, is dat geschildert? of hoe heb je dat voor mekaar gekregen. Wat me ook opviel is dat op de foto het stuur boven de wagen uitkomt en bij uw model is het precies wat gekrompen maar toch een mooi autootje
Last edited by Gèrre; 07-09-2008 at 19:48. |
|
||||
|
||||
Mooi werk Bart.
Als mijne 'Mac' achter de rug is begin ik ook weer met 1/43 ...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Quote: