De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Te Koop, Te Ruilen, Gezocht
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 03-01-2006, 15:02
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Exclamation De spelregels en algemeenheden.

Dit subforum is uitsluitend voorbehouden aan de occasionele verkoop en/of ruil van privé modelbouw-artikelen tussen privé modelbouwers.

Wat hoort hier niet in thuis?
* Winkelverkoop,
* privé verkoop "en masse",
* reclame voor verkoop- of veilingsites waar iemand (al dan niet eigen) artikelen aanbiedt,
* semi-professionele (door)verkoop van al dan niet zelf gefabriceerde artikelen,
* artikelen die niets met modelbouw te maken hebben,
* en alles wat niet in de geest van deze thread thuishoort.
Modelbouwartikelen van alle aard mogen worden aangeboden of gevraagd, gaande van modelbouwkits tot materialen, gereedschap, referentiemateriaal en zo voort. De artikelen hoeven niet persé met auto- en motorsport gerelateerd te zijn. Heb je dus ergens een verloren kit van een King Tiger op 1/35 op zolder liggen, die mag je hier gerust aanbieden.


Spelregels bij het plaatsen van een thread in dit subforum:
* je kan je thread aanmaken met in je eerste post hetgeen je wilt verkopen/ruilen/zoeken.
* De thread wordt echter slechts zichtbaar als hij door een moderator wordt gecontroleerd én goedgekeurd.
* Indien de thread niet wordt aanvaard, zal je door de moderator worden gecontacteerd met de reden waarom je thread werd geweigerd. Je kan en mag hierover in discussie treden, eventueel worden andere moderators bij de discussie betrokken.
* Bij een vermoeden van commerciële verkoop kan worden gevraagd om ofwel het posten van de verkoopsthreads te staken, ofwel over te gaan tot het aankopen van een banner op het forum.
* In geval van aankoop van een banner krijgt u de voorwaarden en voordelen van sponsor en vervallen de beperkingen op deze posts. Uw posts zullen dan worden goedgekeurd zonder verdere opmerkingen.
* Belangrijk: U laat de moderators in de thread, per PM of eMail weten wanneer de verkoop werd afgerond, en een moderator sluit dan de thread af. Wanneer je de moderators niet meldt dat de thread mag worden gesloten, dan zullen de moderators zelf beslissen of een thread:
- als afgehandeld kan worden beschouwd op basis van de discussie in de thread zelf, of
- als afgehandeld kan worden beschouwd omdat een redelijke termijn is verstreken, sinds de laatste zinvolle reactie in de thread.
* Een thread zal zonder verwijl worden gesloten indien de verkoper:
- tracht de prijs van de aangeboden artikelen op te drijven door buiten de thread om mensen te contacteren in verband met deze verkoop,
- niet adequaat reageert op vragen of biedingen van geďnteresseerde kopers,
- misbruik maakt van de goedkeuring van een thread door in dezelfde thread artikelen bij te voegen door middel van nieuwe posts. Nieuw te koop aangeboden artikelen zullen moeten worden vermeld in een nieuwe thread.
De Paddock behoudt zich het recht toe om threads en posts die niet voldoen aan de bovenstaande voorwaarden en regels zonder verwijl te sluiten, verwijderen of verplaatsen naar de algemene "te koop - te huur - gezocht" thread.

Beschouw dit subforum dus als onze eigen De Paddock online ruilbeurs, waar alles wat met modelbouw te maken heeft verhandeld en geruild kan worden, zonder "verloren" te lopen in onze algemene verkoopsthread.

Ik hoop dat jullie niet zullen worden afgeschrikt door bovenstaande regels, maar we proberen op deze manier te vermijden dat misbruik wordt gemaakt van deze dienst van De Paddock.

Succes!!
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Dominique; 06-03-2009 at 19:27.
Reply With Quote
  #2  
Old 06-03-2009, 19:40
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Even verduidelijken dat de regels ivm het posten in dit subforum werden aangepast.
Gelieve deze in de eerste post van deze thread door te nemen vooraleer te posten.
__________________
Groetjes,
Domi.

Last edited by Dominique; 07-03-2009 at 15:58.
Reply With Quote
  #3  
Old 13-08-2010, 12:31
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Ik zou graag de spelregeltjes nog even onder de aandacht willen trekken.

De laatste dagen zijn er enkele dubbele posts gebeurd, en dat heeft enkel te maken met het feit dat mensen schijnen vergeten te zijn dat de posts in dit gedeelte gemodereerd dienen te worden alvorens ze zichtbaar zijn op het forum.

Verder zie ik een aantal threads die volgens mijn bescheiden mening gesloten mogen worden, maar waarvan ik door de auteur geen melding van afronding heb gezien. Mag ik vragen dit niet te vergeten te melden?

Waarvoor dank!

Getekend, Uw nederige "openstaande-threadjes-opvolger".
__________________
Groetjes,
Domi.

Last edited by Dominique; 13-08-2010 at 12:32.
Reply With Quote
  #4  
Old 13-08-2010, 21:08
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2005
Location: Gent
Posts: 1,035
Dominique,

Ik had idd de thread van de 944 twee keer gepost, tis zodanig lang geleden da'k hier gepost heb, dat ik het reilen en zeilen weer wat gewoon moest worden. Ik had het tekstje die verscheen niet gelezen en dacht dat er weer iets fout was met de internetverbinding!

It won't happen again!

G.
__________________
Reply With Quote
  #5  
Old 13-08-2010, 23:03
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Geen probleem, thx.
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 00:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.