De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #46  
Old 11-08-2004, 00:21
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
Quote:
Originally posted by marcel
en waarrond draait deze topic? of is dat misschien geen concurrent?


en wie zegt dat de Corvette deze wedstrijd zal uitvallen? vergeet niet dat alles wat stuk kón gaan, ook stuk gegaan is tijden de 24 uren van Spa. wat betekent dat ze zowat alles vervangen moeten hebben. der zal zowat een nieuwe Corvette aan de start komen
Dat lijkt me nu juist altijd een van de problemen op de Corvette. Altijd alles vervangen voor een etmaal race ik betwijfel echt wel of dat zo goed is. Ze zouden beter meer betrouwbaar worden, zodat ze tenminste niet met een nieuwe motor de race aanvangen zoals in Spa. Een beetje rodage kan nooit kwaad in mijn ogen.
Reply With Quote
  #47  
Old 11-08-2004, 00:57
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2001
Location: Asse
Posts: 1,086
Quote:
Originally posted by Integra
Oh en wie dan? Ik vrees toch dat de Corvette uit zal vallen. Ik denk dat die toch wat te onnauwkeurig onderhouden wordt.
Misschien de PSI Porsche? Met Pedro Lamy erbij, heeft GLPK toch wel een superpiloot extra erbij.
Ik geef u zwart op wit dat die heel goed onderhouden word. Ik ben ondertussen een aantal keren in de garage geweest, en kon ondertussen de teammembers heel goed. Die wagen wordt picobello onderhouden, en Patrick levert heel goed werk. Dergelijke dingen kan je pas zeggen als je weet waarover je spreekt!
__________________
That's right... Taunt the professional ass kicker.
Reply With Quote
  #48  
Old 11-08-2004, 09:43
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally posted by laurent
Ik geef u zwart op wit dat die heel goed onderhouden word. Ik ben ondertussen een aantal keren in de garage geweest, en kon ondertussen de teammembers heel goed. Die wagen wordt picobello onderhouden, en Patrick levert heel goed werk. Dergelijke dingen kan je pas zeggen als je weet waarover je spreekt!
Alles mag dan wel picobello onderhouden worden. De Corvette is en blijft qua onderhoud denk ik toch wel een wagen apart.
Een Viper is meer:"Hop in and race", terwijl de Corvette meer tierlantijntjes schijnt te hebben.
__________________
Reply With Quote
  #49  
Old 11-08-2004, 12:01
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 2,158


Zwaans Racing GTR komt dus definitief met 1 wagen en de volgende piloten

Val Hillebrand
Hendrik Roos
Coock
Pelle

In primeur zal GTR een gigantische hospitality zetten waar 10 racesimulators in primeur het nieuwste GT racing spel vertonen. Iedereen kan dus het spel gaan spelen, tegen enlkaar en op het circuit van Spa Francorchamps.

Bron: Arjen VD Zwaan
Reply With Quote
  #50  
Old 11-08-2004, 12:06
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Qua Viper-count blijven we dan op hetzelfde steken, Zwaans erbij.........en die van Point Preparation niet. Die twee stappen dus bij Zwaans in.

off-topic
Wellicht dat we nog een Nederlandse Clio erbij krijgen, in de klasse Guest uiteraard.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #51  
Old 11-08-2004, 12:09
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 2,158
Hebben die al een startnummer? Er zijn blijkbaar ook nog 2 Engelse Vipers op komst, ik krijg enkel niet te weten wie.
Reply With Quote
  #52  
Old 11-08-2004, 13:19
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Quote:
Originally posted by Driesco
:In primeur zal GTR een gigantische hospitality zetten waar 10 racesimulators in primeur het nieuwste GT racing spel vertonen. Iedereen kan dus het spel gaan spelen, tegen enlkaar en op het circuit van Spa Francorchamps.
Ik heb die "primeur" eigenlijk al tijdens de 24 uur van Spa gereden. Daar stonden ze ook al....

C U
Reply With Quote
  #53  
Old 11-08-2004, 13:21
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Hun kansen zijn volgens mij afhankelijk van welke Viper ze meenemen. Die twee Britten zijn nu ook niet echt de snelste van het veld...
Reply With Quote
  #54  
Old 11-08-2004, 13:21
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 2,158
Quote:
Originally posted by Pascal
Ik heb die "primeur" eigenlijk al tijdens de 24 uur van Spa gereden. Daar stonden ze ook al....

C U
Die Hollanders hé, dit MOEST in het verslag staan dat we ook in de krant gana publiceren. Ze gaan er wel blijkbaar heel veel reclame rond maken op zolder
Reply With Quote
  #55  
Old 11-08-2004, 13:40
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
Quote:
Originally posted by Pascal
Ik heb die "primeur" eigenlijk al tijdens de 24 uur van Spa gereden. Daar stonden ze ook al....

C U
mja, volgens mij slaat die "primeur" op het feit dat ze voor het eerst naar een niet-FIA-GT-event komen... (denk ik toch)
__________________
Reply With Quote
  #56  
Old 11-08-2004, 13:41
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by Driesco
Er zijn blijkbaar ook nog 2 Engelse Vipers op komst, ik krijg enkel niet te weten wie.
Uit welke schuur komen die dan? Voor zover ik me kan herinneren zijn er dit jaar geen actuele projecten met Engelse vipers. Trouwens zo heel veel Vipers hebben er ook nooit rondgereden op de Engelse circuits.

Enige team dat volgens mij nog een Viper in de schuur heeft staan is Brookspeed. Teams als Parr, Chamberlain, Hayles hebben geloof ik geen vipers meer.........
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #57  
Old 11-08-2004, 13:44
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Cook/ Pelle ? maar die rijden met Zwaan's.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #58  
Old 11-08-2004, 15:23
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
Quote:
Originally posted by Scapa
Hun kansen zijn volgens mij afhankelijk van welke Viper ze meenemen. Die twee Britten zijn nu ook niet echt de snelste van het veld...
Franck Pelle is volgens mij geen Brit maar een Fransman
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #59  
Old 11-08-2004, 22:46
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Quote:
Originally posted by Pascal
Ik heb die "primeur" eigenlijk al tijdens de 24 uur van Spa gereden. Daar stonden ze ook al....

C U
Donington ook al. Dus een primeur is het al niet meer
Reply With Quote
  #60  
Old 11-08-2004, 23:11
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally posted by Bramzel
Donington ook al. Dus een primeur is het al niet meer
GTR is toch ook ergens op een motorsportshow geweest als ik mij niet vergis?
__________________
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 03:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.