De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rating: Thread Rating: 9 votes, 5.00 average.
  #451  
Old 31-08-2011, 22:07
Mattiallemakki's Avatar
Mattiallemakki Mattiallemakki is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 78
Aan een kant kan ik de RACB begrijpen inzake de Scotty, mocht er een zwaar ongeval gebeuren en er blijkt geen CT uitgevoerd te zijn dan hebben ze een probleem....

Dat het natuurlijk vreselijk is voor AD mag duidelijk zijn, voor hun is nu ook al een hoop geld uitgegeven wat in lucht is opgeklaard.

De reactie van Dick van Elk komt niet uit de lucht vallen. Naar ik begrepen heb loopt de "samenwerking" al enige tijd stroef, Speedworld als de RACB laten met veel zaken op zich wachten. En als je dan om het allerlaatste moment nog met een nieuw (Frans talig) reglement komt (met regels die de teams nog verder op kosten jaagt) kan ik me de reactie voorstellen.

Als Dick terug kon en de samenwerking beindigen zou hij dit doen, is mijn mening!
Reply With Quote
  #452  
Old 31-08-2011, 22:07
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Ried - Austria
Posts: 589
En het oogt steeds maar "beter" ...

Quote:
Volgens bronnen uit de pitlane zouden slechts 3 DSC wagens de etmaalrace volmaken. Eerder waren een 6-tal wagens genoemd die na 22u hun weg zouden verder zetten.
24u.be
Reply With Quote
  #453  
Old 31-08-2011, 22:16
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: tessenderlo
Posts: 396
Som is wel simpel gemaakt. Morits racing weg 2x scotty weg.
Dus blijven er maar 3 over.
Reply With Quote
  #454  
Old 31-08-2011, 22:19
Mitchio Mitchio is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2010
Location: Belgie
Posts: 158
AD-Sport staat in de pitlane met een Porsche GT2 ... Vanierschot gaat rijden jong ;p (waarschijnlijk gaat het hier om de auto van vorig jaar)

Last edited by Mitchio; 31-08-2011 at 22:20.
Reply With Quote
  #455  
Old 31-08-2011, 23:13
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
Nog geen reactie van Hans 'Messias' Van De Ven?
Reply With Quote
  #456  
Old 31-08-2011, 23:16
Mitchio Mitchio is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2010
Location: Belgie
Posts: 158
Ik zou eens willen weten wie de organisatie onder druk zet om deze beslissingen met betrekking tot het reglement te nemen ...
Reply With Quote
  #457  
Old 31-08-2011, 23:22
NetForce84's Avatar
NetForce84 NetForce84 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2010
Location: Sint Martens Lierde
Posts: 825
Wat ik ook niet echt "gepast" vind dat is het "kleine" muziekfestival die zal plaatsvinden op de site van circuit Zolder.
Moesten ze nu hetzelfde doen als de 24H van Spa dat er 1 DJ komt spelen, kan ik nog begrijpen maar hetgeen ze nu doen....

Doen ze de dit om mensen naar het circuit te lokken of om hun portemonee te vullen? ik hoop dat de mensen die specifiek voor de 24u komen en voor de autosport er geen last zullen van hebben.....alhoewel als ik lees hoeveel wagens er na 22u er al de brui aan geven zal je meer kunnen genieten van de muziek dan van het geronk van de motoren van wagens op het circuit

Heb de indruk dat circuit Zolder zich meer aan het richten is op het muziekfestival dan op de 24H zelf..... verandering van reglementen op de laatste moment, wagens die geweigerd worden,....
__________________
BMW M3 GT2 - BMW Motorsport

Last edited by NetForce84; 31-08-2011 at 23:24.
Reply With Quote
  #458  
Old 31-08-2011, 23:39
Mitchio Mitchio is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2010
Location: Belgie
Posts: 158
Wat een vreemde bedoening ... plots twee extra Porsche´s op de deelnemerslijst: GHK Racing en een tweede Belgium Racing Porsche.
Reply With Quote
  #459  
Old 01-09-2011, 00:07
wix's Avatar
wix wix is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2006
Location: Aarschot
Posts: 86
in pricipe staat het er slechter voor dan verleden jaar. Er is ook duidelijk meer aan de hand dan je op het eerste zicht zou denken. Met 13 wagens en de broodnodige hulp van het DSC om het geheel geloofwaardig te houden, zou je niet denken iemand het in zijn hoofd zou halen van op het laatste moment de Nederlanders nog wat gaan te jennen. Zoiets gebeurt meestal niet zonder dat er een comercieel of belangen voordeel aan vast zit. je vraagt je toch af wie verantwoordelijk is om keer op keer olie op het vuur te gooien.

Ik vrees dat ons geliefde thuis cirquit er aan moet voor de moeite. Dit gaat (financieel en commercieel) nog eens slecht aflopen.

PS: is Dick van Elk ook geen bestuurslid van andere series zoals het Superleague Formula . Als nu volgend jaar het DSC , Superleague en de 24 uren worden geschrapt, zal het een mager jaar worden.
__________________
Wix

http://www.bsimracing.com
Reply With Quote
  #460  
Old 01-09-2011, 00:11
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: donk(herk-de-stad)
Posts: 805
Om het met de woorden van een zeer bekende preparateur te zegge :" ze zijn het helemaal naar de kloten aant helpen de rot*****"

Dat met de scotty gt, volgens mij is daar naar gezocht geweest, ik wil wel eens weten of al die silhoutte enz zo een crashtest gedaan hebben. Er waren nog teams die er nooit van gehoord hadden zelf!!!!! Dan kan je mij niet wijsmaken dat hun wagens ( ook grotendeels zelfbouw) wel zo testen gedaan hebben. Wat als die scotty gt de look had van een hedendaagse wagen?

Ik hoop echt dat alle DSC massaal onder de 1.35 duiken, vanavond is da alleszins al mooi gelukt.
__________________
giallocorse= www.grabx-art.be/giallocorse
FBR vzw=www.grabx-art.be/fbr
Reply With Quote
  #461  
Old 01-09-2011, 00:18
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2005
Location: Limburg
Posts: 169
Nog zo'n straf staaltje: de super pole!!!!!

Je moet al aardig je best doen om er NIET bij te horen.
Reply With Quote
  #462  
Old 01-09-2011, 00:39
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Ik snap niet wat iedereen hier zit af te geven op circuit Zolder. Circuit Zolder zit toch niet meer mee in de organisatie? Het is toch speedworld die alles organiseert?
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #463  
Old 01-09-2011, 01:25
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
Quote:
Originally Posted by Raceboy View Post
Ik snap niet wat iedereen hier zit af te geven op circuit Zolder. Circuit Zolder zit toch niet meer mee in de organisatie? Het is toch speedworld die alles organiseert?
Inderdaad, Speedworld en RACB vermoed ik. Vanaf volgend jaar komt de organisatie weer in handen van circuit Zolder, al zal er niet veel meer te organiseren vallen...
Reply With Quote
  #464  
Old 01-09-2011, 05:09
sturgis sturgis is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2011
Location: België
Posts: 61
what the hell man? Dit is er toch wel zwaar over zeker??
In godsnaam, na verleden jaar na vele jaren de 24u niet bij te wonen, had ik er zoveel goesting in dit jaar... videowalls, radio kanaal met commentaar, een deftig aantal mooie wagens, en nu dit??

komaan jongens zeg, waar slaat dit nu nog op? al ferm spijt dat ik geinvesteerd heb in een nieuw partytentje voor het weekend... man man man, op die manier is ne mens beter dat hij zaterdag avond naar huis gaat en naar de herhaling FIA GT1 gaat kijken...
__________________
lSd Racing - GTR2 : All your cars are belong to us!

Last edited by sturgis; 01-09-2011 at 05:13.
Reply With Quote
  #465  
Old 01-09-2011, 07:19
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: tessenderlo
Posts: 396
Quote:
Originally Posted by Raceboy View Post
Ik snap niet wat iedereen hier zit af te geven op circuit Zolder. Circuit Zolder zit toch niet meer mee in de organisatie? Het is toch speedworld die alles organiseert?
Je neemt me de woorden uit de mond.
CZ is speedworld al lang beu. Niemand het het interview op exqi sport gehoord tijdens de 24hr van spa.
Nu toevallig in het begin van jaar zei een collega die vrijwilliger is bij eenteam.
Dat er interesse van nederlandse bodem kwam voor de belcar.
Ik wou hem toen niet geloven.
Nu was ik gisteren alles aan het klaar zetten voor de 24h. bellde er een maat van mij die had dit weekend het zelfde had gehoord.En hij heeft close contact met toch een redelijk groot team.
Nu vraag ik mij af of ze na dit weekend daar nog wel zin hebben.
Dit weekend toont nog maar hoe onbekwaam ze bij speedworld zijn.
De kwestie van scotty kan ik toch begrijpen. De scotty is geen silhoutte maar een gt.
En tja dat festival ik ga er naar toe. Je bent er voor of niet. Het festival brengt alleen al bijna 10 000 mensen naar het circuit.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 23:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.