De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #31  
Old 05-08-2010, 23:24
ikke's Avatar
ikke ikke is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 112
http://www.24u.be/2009/nl/nieuwsberi...lder-2010.html
spijtige zaak is dat..
__________________
ikke was er
Reply With Quote
  #32  
Old 05-08-2010, 23:48
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by joost View Post
we komen voorlopig rond de dertig uit. Kan en moet nog beter, maar dat is niet negen of elf, niet waar?
Dan lijkt het erop dat we het dal in 2008/2009 hebben gehad en we nu een kentering zien in de negatieve trend!

2004: 50
2005: 50
2006: 41
2007: 29
2008: 27
2009: 27

Dat zou dan een mooie opsteker zijn.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #33  
Old 06-08-2010, 08:10
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2005
Location: Limburg
Posts: 169
Quote:
Originally Posted by joost View Post
Dat heeft de papa niet goed uitgelegd: http://sport.turbomagazine.be/news_N...Tklasse__.html

Eigenlijk zijn het er één of twee meer dan 15, voeg daarbij KS (2), Chad (1) en mogelijk MTE, plus een veld van een tiental toerismewagens en we komen voorlopig rond de dertig uit. Kan en moet nog beter, maar dat is niet negen of elf, niet waar?
Joost, het zou heel fijn zijn voor ons moesten we ook effectief een lijstje zien van de wagens met welke piloten. Dan is deze discussie direct (misschien afgesloten). Ik vrees alleen (mijn mening ) als ik aantal teams zie dat er nog veel Tba's instaan.
Reply With Quote
  #34  
Old 06-08-2010, 09:37
joost joost is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,419
Gezien Zolder pas afsluit met inschrijvingen de dag van de TC zal er waarschijnlijk niet echt een lijst zijn voordien. Het is niet aan mij om dat kenbaar te maken.
Reply With Quote
  #35  
Old 06-08-2010, 13:35
Jakke.be's Avatar
Jakke.be Jakke.be is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2005
Location: Aarschot
Posts: 326
Dat ze d'er dan het woord 'voorlopige' voor zetten hé. Jezus, wat een geheimdoenerij allemaal. Ik heb nog niet beslist of ik al dan niet naar Zolder ga. Dat hangt dus af van de 'voorlopige' deelnemerslijst. Als ik op voorhand van niks weet en daar aan de start 20 wagens.... Ah ja, ik kan me nog altijd een stuk in mijne frak zuipen. Triestige boel jongen. Sorry voor m'n weinig tactvolle post maar ik raak gefrusteerd door al die zever. Ik ben maar een simpel autoliefhebbertje. Ik heb ondertussen al wel door dat ik voor de mensen dicht bij de autosport een dikke nul ben. Maar jij Joost, als journalist? Nee man, het gaat hier om een 24 uren koers. Ik moet niet weten wie eerste minister van België gaat worden, ik wil gewoon een simpele 'voorlopige' deelnemerslijst....

Jan
Reply With Quote
  #36  
Old 06-08-2010, 14:21
joost joost is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,419
Als ik er één heb, zet ik die op Turbo, maar ik heb er dus ook geen.
Reply With Quote
  #37  
Old 06-08-2010, 23:06
RKG RKG is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2007
Location: Tongeren
Posts: 1,127
Vanhover op een Porsche 996

bron: mail
__________________
www.krisgilissen.net
Reply With Quote
  #38  
Old 07-08-2010, 11:49
RKG RKG is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2007
Location: Tongeren
Posts: 1,127
hbvl heeft vandaag een advertentie staan voor de 24u, met als randanimatie een "was het nu 80,90 of 2000" fuif en verschillende dj's waaronder Pat Krimson, Nico Parisi, Dave Lambert...
__________________
www.krisgilissen.net
Reply With Quote
  #39  
Old 07-08-2010, 13:19
Fille's Avatar
Fille Fille is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Sep 2004
Location: Brussel
Posts: 42
Ik vind het wel makkelijk om te quoten "Joost zal het weten..."! Hij probeert het zo goed als hij kan aan te vullen met deelnemers maar hangt ook af van de "goodwill" van teams die hem (op tijd) informeren. Trouwens, zou(den) de promotor(s) niet beter eens een lijst opmaken, opvolgen en doorsturen naar de pers? Als ik het goed heb (en met wat ik lees hier) is het vooral dat wat iedereen interesseert!
Reply With Quote
  #40  
Old 07-08-2010, 14:26
joost joost is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,419
Quote:
Originally Posted by Fille View Post
Ik vind het wel makkelijk om te quoten "Joost zal het weten..."! Hij probeert het zo goed als hij kan aan te vullen met deelnemers maar hangt ook af van de "goodwill" van teams die hem (op tijd) informeren. Trouwens, zou(den) de promotor(s) niet beter eens een lijst opmaken, opvolgen en doorsturen naar de pers? Als ik het goed heb (en met wat ik lees hier) is het vooral dat wat iedereen interesseert!
Thanks, ik doe inderdaad in mijn vrije tijd de moeite om mensen te informeren, als enige. Maar zoals zo vaak kan je beter niets doen, zeker?
Reply With Quote
  #41  
Old 07-08-2010, 16:09
RKG RKG is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2007
Location: Tongeren
Posts: 1,127
Speedlover: 997 GT3 en een 997 GT4
NGT: GT3-R en een Supercup
First motorsport: 997 GT3 Cup S(Kumpen-Longin) en een 996(+ misschien nog een 3e wagen)

bron: turbomagazine.be
__________________
www.krisgilissen.net
Reply With Quote
  #42  
Old 07-08-2010, 17:35
mse mse is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Location: Bilzen
Posts: 281
Het Genkse MSE zal dit jaar niet deelnemen aan de 24 Uren van Zolder, zo laat teammanager Dominiek Paret weten:
“Gezien onze huidige mooie 2e plaats in het Belcar kampioenschap zullen we ons volop concentreren op de tweede seizoenshelft van het kampioenschap. We beschikken momenteel maar over 1 wagen, de BMW 130i, en de nodige revisies kondigen zich aan waar we op dit moment onze handen vol mee hebben."
__________________
visit www.m-s-e.be
Reply With Quote
  #43  
Old 10-08-2010, 08:22
RKG RKG is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2007
Location: Tongeren
Posts: 1,127
Vandaag een advertentie gezien in het belang van Limburg. Clint.be wil het wereldrecord pitspoezen breken tijdens de 24u!
__________________
www.krisgilissen.net
Reply With Quote
  #44  
Old 10-08-2010, 22:33
JCE.72 JCE.72 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2007
Location: Zonhoven
Posts: 130
Quote:
Originally Posted by RKG View Post
Vandaag een advertentie gezien in het belang van Limburg. Clint.be wil het wereldrecord pitspoezen breken tijdens de 24u!
Allemaal goed en wel maar een vleeskeuring met een kudde hersenloze trienen is niet meteen de reden waarom ik naar Zolder afzak...

Is er trouwens al ergens een timing te vinden, en dan vooral voor de kwalificaties? Vermoed/hoop dat het weer vanaf donderdag gaat zijn.
Reply With Quote
  #45  
Old 10-08-2010, 22:51
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by JCE.72 View Post
Allemaal goed en wel maar een vleeskeuring met een kudde hersenloze trienen is niet meteen de reden waarom ik naar Zolder afzak....
Wellicht niet voor ons liefhebbers maar wel goed voor de handel en dat is denk ik toch een belangrijke factor in de heropbouw van dit evenement.

Quote:
Originally Posted by JCE.72 View Post
Is er trouwens al ergens een timing te vinden, en dan vooral voor de kwalificaties? Vermoed/hoop dat het weer vanaf donderdag gaat zijn.
Zie: http://www.bravoracing.be/all/24%20H...t%20timing.doc

Wel opmerkelijk dat op circuit-zolder.be of 24hoursofzolder.com dit niet is te vinden! Het genoemde document, weliswaar een project timing, is toch afkomstig van Circuit Zolder. Goed werk van webmaster Grijmans op de site van de Bravo
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 10-08-2010 at 22:58.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 16:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.