De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #46  
Old 11-08-2010, 10:49
RKG RKG is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2007
Location: Tongeren
Posts: 1,127
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Wellicht niet voor ons liefhebbers maar wel goed voor de handel en dat is denk ik toch een belangrijke factor in de heropbouw van dit evenement.
Inderdaad, dit is een manier om volk te lokken
__________________
www.krisgilissen.net
Reply With Quote
  #47  
Old 11-08-2010, 13:22
Eygmar's Avatar
Eygmar Eygmar is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2004
Location: Wilrijk
Posts: 306
hopelijk trekt dit volk ,ze kunnen naam mish( zolderpop festiv) gaan heten

maar de echte autofreek,heeft daar weinig aan denk ik
Reply With Quote
  #48  
Old 11-08-2010, 13:24
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Quote:
Originally Posted by RKG View Post
Inderdaad, dit is een manier om volk te lokken
zolang het maar binenn de perken blijft. We hebben de laatste jaren al vechtpartijen en andere ongeregeldheden genoeg gehad.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #49  
Old 11-08-2010, 13:27
RKG RKG is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2007
Location: Tongeren
Posts: 1,127
Sja er moeten zo dingen gedaan worden zodat er ook niet-autosportliefhebbers komen. Want als alleen de autosportliefhebbers moeten komen, gaat het niet lang meer duren...
__________________
www.krisgilissen.net
Reply With Quote
  #50  
Old 11-08-2010, 14:29
Jakke.be's Avatar
Jakke.be Jakke.be is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2005
Location: Aarschot
Posts: 326
Quote:
Originally Posted by Mark View Post

Zie: http://www.bravoracing.be/all/24%20H...t%20timing.doc

Wel opmerkelijk dat op circuit-zolder.be of 24hoursofzolder.com dit niet is te vinden! Het genoemde document, weliswaar een project timing, is toch afkomstig van Circuit Zolder. Goed werk van webmaster Grijmans op de site van de Bravo
Ook te vinden op de site van btcs -> http://www.btcseries.be/nl/kalender/

Ivm met die pitspoezen: Gaat zoiets nu echt zorgen voor meer volk langs het circuit? Begrijp me niet verkeerd, ik zie ook graag poezen maar ik zie nog veel liever veel lelijke mannen met veel sportwagens over het circuit rijden...
Reply With Quote
  #51  
Old 11-08-2010, 20:46
Luuk S's Avatar
Luuk S Luuk S is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2004
Location: Neerpelt, Zolder, Roermond
Posts: 134
Timing staat ondertussen ook op

http://www.24hoursofzolder.com/nl/in...n/competitors/

Nog altijd geen deelnemerslijst jammergenoeg
Reply With Quote
  #52  
Old 13-08-2010, 22:37
Mitchio Mitchio is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2010
Location: Belgie
Posts: 158
Een Viper voor Van Moerkerke (die ook eerder al in de Belgian GT reed - Laudi vzw) ? Deze wagen zag ik op de donderdagtraining. De Porsche van Thiers straalt overigens als nooit te voren
Reply With Quote
  #53  
Old 13-08-2010, 23:00
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Wie vandaag naar Zolder afzakte met de gedachte getuige te zijn van een generale repetitie voor de 24 uren van Zolder kwam alweer bedrogen uit. Telkens als de verwachtingen het hoogst zijn, is het maar "dunnetjes" op het Limburgs asfalt.

Te vinden op autosport.be en racingworld.be
Goh, wat negatief! Had dit niet ietwat positiever of realistischer vermeld kunnen worden? Bedrog? Ferme uitspraak!

Volstrekt off-topic:

http://p.racingworld.be/images/2010/...014---8707.jpg

Gaan we deze verkapte NASCAR-bolide terug zien in de BRAVO hístorics? ? Is dit eentje uit de beruchte/beroemde PanAmericana?

Einde volstrekt off-topic.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #54  
Old 13-08-2010, 23:20
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by joost View Post
Ik weet dat er technieken bestaan om een site 'veel gevonden' te maken, maar ben geen informaticus - schoenmaker blijf bij uw leest, nog iets voor jou - en kan dat dus ook niet. Wat ik wel kan doen, is de opmerking overmaken, wat ik ook zal doen.
Hallo Joost,

Alvast dank voor het overbrengen van de boodschap, maar ik geloof dat jouw gesprekspartner de boodschap niet heeft begrepen of wil begrijpen. Of is er wellicht een gebrek aan know-how bij de desbetreffende persoon/organisatie/bedrijf?

Krap een week voor het evenement zoek ik op "Zolder 24 hours" of "Zolder 24 uur" in google en ik kan jullie site werkelijk nergens terug vinden op Google! 24U.be zie ik dan wel weer overal

We kunnen er lang en kort over praten maar dit is met geen mogelijkheid een goede zaak te noemen. Key-words in Google hebben een bijzonder groot impact op de €'s voor een evenement. Maakt geen bal uit of dit nu voor een dance-festival is of een sport-evenement met wat extra's

Groeten,
Mark
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #55  
Old 13-08-2010, 23:26
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: tessenderlo
Posts: 396
Ik betwijfel dat die viper er zal staan.
Ik heb niet zo een goed voorgevoel over het aantal deelnemers ,4 dagen voor de eerste training zijn er nog altijd 5 teams die een of meerdere rijders zoeken en er is nog altijd geen deelnemerslijst.
Vooral het laatste stoor ik me ergelijk aan.De weinige persberichten nog altijd geen deelnemerslijst, dit kan toch nooit een goed voorteken zijn.
Ik snap echt niet waarom speedworld de samenwerking met 24h.be stop zet.
Speedworld heeft nog veel te leren als ze de 24h terug willen te maken zoals het vroeger was.
Reply With Quote
  #56  
Old 13-08-2010, 23:39
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: tessenderlo
Posts: 396
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Goh, wat negatief! Had dit niet ietwat positiever of realistischer vermeld kunnen worden? Bedrog? Ferme uitspraak!
persoonlijk hebben ze niet gelogen er was heel wat volk die wat meer verwachte.
En ik heb zo een gevoel dat er volgend weekend nog meer mensen teleurgesteld zullen zijn.
Reply With Quote
  #57  
Old 13-08-2010, 23:51
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by fenixracing View Post
persoonlijk hebben ze niet gelogen er was heel wat volk die wat meer verwachte.
Wil ik eens positief zijn en niet realistisch zijn, is het weer niet goed!

Als er volgende week minder dan 27 deelnemers van start gaan dan mogen wij forummers gerust een keiharde rekening opstellen jegens de organisatie. Dan hebben wij, beste stuurlui aan wal, namelijk recht van spreken!

Waarom geen 24u.be? waarschijnlijk weer iets met €'s en ego's die het succes van 24u.be niet kunnen/willen accepteren.

Nogmaals, ik hoop dat ik zakken met zout mag vreten om mijn ongelijk te bevestigen maar ik ben bang dat ik een redelijke zoete maaltijd tot mij mag nemen.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #58  
Old 14-08-2010, 11:58
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: donk(herk-de-stad)
Posts: 805
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Goh, wat negatief! Had dit niet ietwat positiever of realistischer vermeld kunnen worden? Bedrog? Ferme uitspraak!

Volstrekt off-topic:

http://p.racingworld.be/images/2010/...014---8707.jpg

Gaan we deze verkapte NASCAR-bolide terug zien in de BRAVO hístorics? ? Is dit eentje uit de beruchte/beroemde PanAmericana?

Einde volstrekt off-topic.
Ja mark hij komt bravo rijden. en jawel hij gaat ook de panamericana rijden ( Geert Boels en Bart Roes) Vorige race in spa verliep al goed, enkel wa probleemkes met de remmen, deze zijn nu opgelost, ben eens benieuwd voor zolder
__________________
giallocorse= www.grabx-art.be/giallocorse
FBR vzw=www.grabx-art.be/fbr
Reply With Quote
  #59  
Old 14-08-2010, 20:08
Luuk S's Avatar
Luuk S Luuk S is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2004
Location: Neerpelt, Zolder, Roermond
Posts: 134
On topic dan maar weer:

http://www.24hoursofzolder.com/nl/ne...nde-teams.html

Nog zes zitjes voor de 24h vier dagen voor de eerste training...

Zak geld meenemen en rijden
Reply With Quote
  #60  
Old 14-08-2010, 20:20
crosserke crosserke is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 213
Het blijft inderdaad lang stil,volgens mij zijn er nog wat piloten aan het wachten op de beste prijs-kwaliteit aanbieding.
Wat ik wel niet snap is dat er de laatste jaren door de teams van dsmec en btcs gemopperd werd dat ze niet mochten meedoen.Nu is het open en de meeste grote teams doen niet mee wegens niet meetellend voor het kampioenschap.Waarom schrijven ze dan nu niet in?
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 18:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.