De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #226  
Old 16-08-2005, 10:14
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Quote:
Originally Posted by Jawaddeman
die jongens vragen een belachelijke 16000 euro zonder btw en dan nog eens 9000 voor de verzekering en dit per piloot???????
Toch eens moeten melden aan de Thiersen dat ze hun prijs moeten opslaan
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #227  
Old 16-08-2005, 10:40
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2002
Location: Kapellen
Posts: 1,240
Opslaan,...ik dacht dat die juist goedkoper moeten worden. Met die multi-functionele onderdelen die op hun Porsche ze hebben...

Tel maar eens na:

Een extra grote spoiler die als dienblad kan dienen voor de catering van hun hun VIP's. Gewoon even zelfbediening inlassen en je spaart 6 man personeel uit.

Warmhoudschotels heb je ook niet nodig, gewoon even proefdraaien..

Daarbij,...zo een exclusief buffet, te nemen op de showgrid, wie doet dat na?
Tegelijk kan je al bij slecht weer je VIP's onder die spoiler kwijt, spaart nog eens een tent uit.

Enkel de jongens ergens nog een paar lege vaten laten vinden en die vullen met drank. Klaar...catering geregeld


Maar al bij al, toch succes gewenst !
Reply With Quote
  #228  
Old 16-08-2005, 12:46
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by 24u.be
Gezien de rijdersbezetting van vele teams mag gerust gezegd worden dat kwaliteit en kwantiteit hand in hand gaan bij de Euphony 24 Uren van Zolder.
Met teruggang in kwantiteit doelde ik op het feit dat enkele weken geleden dik 60 wagens op die lijst stonden En zo te zien mogen we weer een streep door een wagen zetten................als ik de laatste advertentie zo bekijk in Te Koop / Te Huur.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #229  
Old 16-08-2005, 13:02
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2005
Location: Limburg
Posts: 169
Mark , weet je missschien ook welk startnummer dit is?
Reply With Quote
  #230  
Old 16-08-2005, 17:47
bart VDB bart VDB is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Location: Booischot
Posts: 350
Quote:
Originally Posted by Jawaddeman
die jongens vragen een belachelijke 16000 euro zonder btw en dan nog eens 9000 voor de verzekering en dit per piloot???????
Zou ook nog eens kunnen solliciteren om als last minute mee te rijden , maar aan deze prijzen zie ik dit niet zitten. Dit slaat alles.
Reply With Quote
  #231  
Old 16-08-2005, 18:44
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2005
Location: Edegem
Posts: 428
Volgens mij zijn die mannen mis en was dat voor de 24H Francorchamps op basis van 3 man. Trouwens BVB, bij BPO racing zoeken ze nog iemand, heb ze net aan de lijn gehad. Prijs weet ik niet, zal rond de 8.000 draaien denk ik. Pak wel een verzekering hé, ge weet maar nooit
Reply With Quote
  #232  
Old 16-08-2005, 19:14
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: LIMBURG
Posts: 1,848
Quote:
Originally Posted by jeep
Mark , weet je missschien ook welk startnummer dit is?
Heb zo een vermoeden dat het het startnummer van de vertigo is.
__________________
Reply With Quote
  #233  
Old 16-08-2005, 19:43
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Op de Daikin Mini zal de derde pilote Caroline Grifnée zijn.

Bron: Turbo magazine online

Quote:
16/08/2005 - Circuit : 24 Heures de Zolder : Caroline Grifnée sur la Mini S3

Comme le veut la tradition, la Mini Cooper S3 du Daikin Racing Team sera cette année encore confiée à un équipage 100% féminin, fin août lors des 24 Heures de Zolder. Pilotes régulières de cette monture durant l'intégralité de la saison du Mediagroup Van Dyck Belcar, Vanina Ickx et Alexandra Van de Velde recevront pour l'occasion le renfort de Caroline Grifnée. La liégeoise, que l'on n'a plus vu en compétition depuis sa participation à la Toyota Yaris Cup 2003, a déjà eu l'occasion de tester sa future monture et s'est dite enchantée par celle-ci. Ce sera la première expérience de Caroline au volant d'une propulsion. Les demoiselles devraient selon toute probabilité disputer le double tour d'horloge limbourgeois à trois, mais l'arrivée d'un(e) quatrième pilote n'est pas exclu... (C.Dubon)

__________________
Reply With Quote
  #234  
Old 16-08-2005, 23:40
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
Op de Daikin Mini zal de derde pilote Caroline Grifnée zijn.
Pfffff, Van een Yaris Cupje via een jaartje rust op pad met een gekietelde M3 de nacht in. Dat lijkt me een lastige klus.

Weet je wie ik mis op de voorlopige lijst? De heren van Ice Pol / Gordon........heb toch echt in de winterse press releases gelezen dat de 24 uur van Zolder een speerpunt was in hun seizoen 2005. Of zijn die nog aan het pingelen met de startnummers?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #235  
Old 17-08-2005, 00:02
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
uit de belcar press release

Quote:
Bij PSI staat de bezetting momenteel nog niet vast. Er wordt nog druk onderhandeld met Kurt Mollekens en Yves Lambert.
dus geen Gordon porsche
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #236  
Old 17-08-2005, 08:01
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2004
Location: Moerkapelle (NL)
Posts: 397
Quote:
Originally Posted by Mark
Weet je wie ik mis op de voorlopige lijst? De heren van Ice Pol / Gordon........heb toch echt in de winterse press releases gelezen dat de 24 uur van Zolder een speerpunt was in hun seizoen 2005. Of zijn die nog aan het pingelen met de startnummers?
Ik vind dit ook raar. En zoals Raceboy al aangaf zijn er onderhandelingen gaande tussen PSI en Yves Lambert, zie Belcar Nieuws 17.

Tijdens de 24 Uur van Spa heb ik ook nog een "flyer" gekregen/meegenomen bij Gordon Team/Ice Pol Racing, waarop stond :
- Deelname aan LMES
- Deelname aan de 24 uur van Spa
- Deelname aan de 24 uur van Zolder.

Dat hele PSI gebeuren vind ik wel apart, want als je terugkijkt in de archieven, lees je in een reactie van Fred Bouvy, (Bron: Racingworld)

Quote:
Het is nu aan ons om de 24 Uren van Zolder grondig voor te bereiden. Die race wordt weer cruciaal in de titelstrijd. Net als vorig jaar, zal de GT2-R dan in het atelier blijven en zullen we kiezen we voor een 996 GT3-RS of de GT3 Cup uit de BTCS, voorzien van grote remmen. De keuze is nog niet gemaakt. In elk geval zal David Loix ons in die race komen versterken. Zo is het winnende trio van de 12 Uren weer samen, wat een goed voorteken is. David kent het team, hij heeft geen enkel foutje gemaakt in Spa. Ik ben er zeker van dat hij ons kan helpen om ons terug te lanceren in het kampioenschap, net zoals in de BTCS. De beslissing zal binnenkort genomen worden, maar ondertussen champagne en... Red Bull, natuurlijk!"
En nu staat daar Kurt Mollekens als derde persoon op die wagen. We zullen volgende week woensdag wel zien wie er als derde piloot rijdt bij de PSI - Porsches. En of die Gordon Porsche ook start.

Yvonne
Reply With Quote
  #237  
Old 17-08-2005, 09:58
24u.be's Avatar
24u.be 24u.be is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2003
Location: info@24u.be
Posts: 42
@ Yvonne:

Zoals reeds eerder gezegd: de definitieve inschrijvingslijst zal er pas zijn bij (na) de administratieve controles. De inschrijvingslijst die op www.24u.be staat is (zoals daar boven staat vermeld) niet definitief. Deze lijst wordt echter wel dagelijks aangepast met de laatste nieuwsjes die we verkrijgen via CZ/Rijders/Teams. Als bepaalde teams achterwege blijven in het verstrekken van hun info, dan moet de fout/oorzaak ook wel bij deze teams zelf gezocht worden. Veelal menen de piloten (zoals Bouvy) het zeer goed bij het doen van interviews en het verstrekken van nieuws, maar uiteindelijk is het de teambaas die beslist over zijn/haar centen. PSI is daar een schoolvoorbeeld van. Dat zou jij (als zgn 'insider' bij PSI en sommige andere teams) maar al te goed moeten weten. Wij houden ons echter aan het nieuws dat ons rechtstreeks verstrekt wordt, hetzij via CZ, hetzij via de piloten of de teams............... Wie weet krijgen we misschien een PSI Porsche in Gordon Red? Afwachten maar.............
__________________
VZW 24u.be
Reply With Quote
  #238  
Old 17-08-2005, 10:38
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
aangezien Palttala de LMES rijdt bij Ice Pol met de Gordon Porsche zou het toch perfect kunnen dat deze mannen de PSI Porsche komen versterken.
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #239  
Old 17-08-2005, 13:43
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2004
Location: Vilvoorde
Posts: 752
Zijn ze in Zolder aan het besparen? De VVK kaarten die ik ontvangen heb (na ongeveer de helft van de bakkers op de BonGou lijst af te lopen vooraleer één te vinden die er had) hebben de grootte van een creditcard, en de streepjescode die "absoluut niet nat of anderzijds onleesbaar mag worden, zoniet wordt de toegang geweigerd" is er half naast gedrukt...
Reply With Quote
  #240  
Old 17-08-2005, 14:16
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Neerpelt
Posts: 656
Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks
Zijn ze in Zolder aan het besparen? De VVK kaarten die ik ontvangen heb (na ongeveer de helft van de bakkers op de BonGou lijst af te lopen vooraleer één te vinden die er had) hebben de grootte van een creditcard, en de streepjescode die "absoluut niet nat of anderzijds onleesbaar mag worden, zoniet wordt de toegang geweigerd" is er half naast gedrukt...
Dat is zo'n kleine inkomkaart dat sommigen die al gaan kwijt doen nog voor ze binnen zijn

Last edited by Autofan; 17-08-2005 at 14:21.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 16:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.