De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Straatwagens
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rating: Thread Rating: 7 votes, 4.43 average.
  #856  
Old 12-10-2008, 20:43
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Vrijdag namiddag in Beringen een Lamborghini Gallardo gezien. Prachtig geluid!
Reply With Quote
  #857  
Old 13-10-2008, 13:59
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Quote:
Originally Posted by Neo-242 View Post
En daarna een machtige gele Corvette C5 convertible
Aan de Sint-Michielskaai? Met Duitse nummerplaat? Schoon hé
Mijn vrouw begreep niet waarom ik precies dáár de straat wou oversteken ipv aan het zebrapad
Reply With Quote
  #858  
Old 13-10-2008, 17:39
Gèrre's Avatar
Gèrre Gèrre is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2005
Location: Leuven
Posts: 1,108
Vorige week een zilvere Corvette kdacht dat het een Z06 was ben niet zo zeker. Deze zaterdag ook nog een grijze Ferrari F430 gespot.
Reply With Quote
  #859  
Old 13-10-2008, 21:49
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2006
Location: The only place
Posts: 980
Quote:
Originally Posted by Jan View Post
Aan de Sint-Michielskaai? Met Duitse nummerplaat? Schoon hé
Mijn vrouw begreep niet waarom ik precies dáár de straat wou oversteken ipv aan het zebrapad
Hahaha, daar was het inderdaad! Grappig dat we die beide op hetzelfde moment gezien hebben
Reply With Quote
  #860  
Old 26-10-2008, 12:42
looneycooney's Avatar
looneycooney looneycooney is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2008
Location: hasselt
Posts: 2
Mja ik kom regelmatig exotica's tegen in mijn werk als carcleaner.
Mercedes slr's , m3/m5/m6 , z1's ! , z4 3.0 (niet echt exotisch ma toch een superbakskes) , maserati quattroporte's , ook maybach(niet zo exotisch) en cl v12 biturbo's bv...
Die slr's , ik weet er 4 zijn in belgië! Zoveel zijn er toch niet heh?! Vond het al een unicum dat ik er eentje had gezien bij een klant en nu weet ik iemand die er zomaar 3 stuks van heeft staan!
Paar dagen terug nog een mooie grijze corvette z06(?) gezien met een zwarte spoiler, stond aan de karting in bilzen. Maar ik kom die regelmatig tegen feitelijk.
Een aantal weken terug tjans iets heel tof gezien , 3 verschillende ferrarri dino's (type moet ik schuldig blijven) , alle 3 achteraan vanuit brussel richting luik aan het rijden. Diezelfde dag in de tegenrichting ook nog 2 witte evo's zien rijden in rally-racetenue .
Maar de mooiste verschijning vond ik persoonlijk 2 weekends geleden op het zolder-circuit , een gloednieuwe champagnekleurige lambo..zo'n prachtbolide kan je gewoon niet missen heh ..viel mij althans meteen op!
Deze lambo's zie ik ook regelmatig getest worden door de techniekers in leuven..zelf kom ik regelmatig aan de volvo's werken daar en dan stoppen ze al eens om ze te laten zien.Wel keigoede mechaniekers die van lambo.

ps: die grijze corvettes ..ik zie er hier rond limburg meestal 2/3 dezelfde rijden...A.Kumpen. heeft er eentje of 2 allicht dusja is niet moeilijk om die hier te spotten heh ..meestal rond de circuits of kartingbanen en soms moeten die gasten ook aan hun conditie werken , want zie ze soms aan de fitness staan


Mvg

Last edited by looneycooney; 26-10-2008 at 12:54.
Reply With Quote
  #861  
Old 06-11-2008, 00:22
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: donk(herk-de-stad)
Posts: 805
Hier in wilrijk stond een nieuwe nissan gtr. KWam hem tegen toen ik half wakker was, stond geparkeerd net aan men kot. Was ik efjes 5 minuten te laat op school
Zwarte was het met z-platen op
__________________
giallocorse= www.grabx-art.be/giallocorse
FBR vzw=www.grabx-art.be/fbr
Reply With Quote
  #862  
Old 06-11-2008, 12:51
gregske v gregske v is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2007
Location: rotselaar
Posts: 51
Gisteren namiddag een leuven.
In debuurt van het station,
Een zwarte lamborghini Murcielago met gele schijfjes :P
Lekker geluid gaf ie.

Aan den blauwe hoek in leuven wel is waar aan de winkel exotic world de vroegere unic kwam een Bentley gt em draaien daar.
Het was een Britse nummer plaat.
Ik denk een plaatselijke Gumballer
Reply With Quote
  #863  
Old 06-11-2008, 13:58
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !
 
Join Date: Apr 2003
Location: Hasselt
Posts: 2,310
Gisterenavond omstreeks 22u15 op de E313 Antwerpen-Hasselt heb ik de welbekende Grave Digger gezien. Die stond wel op een aanhangwagen samen met nog een monster truck. Een kleine groep bestelbusjes met Duitse nummerplaten reed voorop.
__________________
Reply With Quote
  #864  
Old 06-11-2008, 16:12
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Quote:
Originally Posted by guntha View Post
Hier in wilrijk stond een nieuwe nissan gtr. KWam hem tegen toen ik half wakker was, stond geparkeerd net aan men kot. Was ik efjes 5 minuten te laat op school
Zwarte was het met z-platen op
Gisteren is zo eentje komen rijden bij de Skylimitevents trackday in Zolder. Handelaarsplaten beginnend met ZEE***, als ik me niet vergis. Misschien wel dezelfde. Was een limited edition vanuit de USA. Dinsdag toegekomen in België en woensdag al eens testen op circuit. Al moet ik zeggen dat hij behoorlijk voorzichtig was. Logisch, niet waar ? (ca 100.000 €)

Als hij tegen dan noch niet verkocht is, zal hij opnieuw deelnemen aan de trackday van Skylimit op zaterdag 15 november in Brustem. Indien er tijd en ruimte is, wil ik wel eens enkele rondjes meerijden...

C U
Reply With Quote
  #865  
Old 06-11-2008, 19:13
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: donk(herk-de-stad)
Posts: 805
Quote:
Originally Posted by Pascal View Post
Gisteren is zo eentje komen rijden bij de Skylimitevents trackday in Zolder. Handelaarsplaten beginnend met ZEE***, als ik me niet vergis. Misschien wel dezelfde. Was een limited edition vanuit de USA. Dinsdag toegekomen in België en woensdag al eens testen op circuit. Al moet ik zeggen dat hij behoorlijk voorzichtig was. Logisch, niet waar ? (ca 100.000 €)

Als hij tegen dan noch niet verkocht is, zal hij opnieuw deelnemen aan de trackday van Skylimit op zaterdag 15 november in Brustem. Indien er tijd en ruimte is, wil ik wel eens enkele rondjes meerijden...

C U
Jij niet alleen hoor
Misschien niet zo een ferme auto maar op de zelfde baan staat ook een mercedes sl500, wel met duitse platen.
__________________
giallocorse= www.grabx-art.be/giallocorse
FBR vzw=www.grabx-art.be/fbr
Reply With Quote
  #866  
Old 06-11-2008, 21:33
dupanton's Avatar
dupanton dupanton is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2007
Location: Oostkamp
Posts: 140
Gisteren en vandaag 2 ferrari's 430 gezien.
een witte cabrio en een rode coupé.
Bljft toch een mooie auto
Reply With Quote
  #867  
Old 10-11-2008, 16:29
Jakke.be's Avatar
Jakke.be Jakke.be is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2005
Location: Aarschot
Posts: 326
E314 te Leuven richting Aarschot -> Audi RS6 kenteken TYN...
Voor de leek een gezinswagen,
voor de kenner een BRUTE gezinswagen...
Reply With Quote
  #868  
Old 27-12-2008, 00:01
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Ging vanmiddag even een frisse neus halen, met dit weer is dat nogal letterlijk te nemen. Tijdens die korte wandeltocht door het dorp viel mijn oog op een wijnflesgroene Aston DB7 Vantage voor de deur van den beenhouwer en 100m verder een donkergrijze Lambo Murcielago, voor de openstaande poort van de oude kerktoren. In de kerktoren een set typische figuren: Jozef, Maria, Jezus en nog wat gedierte. Zouden zij met die Lambo.......nee toch

Crisis noemen ze dat

Last edited by Jan; 27-12-2008 at 01:26.
Reply With Quote
  #869  
Old 27-12-2008, 21:34
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Ik moet duidelijk eens meer gaan wandelen. Vandaag alweer een zwarte Murcielago spider op de IJzerenleen in Mechelen. Open rijden met dit weer, goed zot als je 't mij vraagt. Hoewel ik zelf graag dakloos rondtoer telkens het enigszins mogelijk is, loopt mijn seizoen slechts van half maart tot half november. Dat vinden de meeste mensen ook al buitensporig , maar daar trek ik me niet veel van aan. En ik vermoed dat de dappere Lamborijder het ook niet aan z'n hart laat komen. Stiekem hoop ik wel dat hij morgen met een dikke verkoudheid in z'n bed steekt
Reply With Quote
  #870  
Old 28-12-2008, 13:56
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Quote:
Originally Posted by Jan View Post
Ik moet duidelijk eens meer gaan wandelen.
...........................................
Vergeet dan uwe kodak niet mee te nemen.
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 6 (0 members and 6 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 22:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.