|
|
||||
|
||||
Chris Van Woensel
Dit is een oud kidje van CB-com op 1/43
|
|
||||
|
||||
Nissan
Deze is een pers voorstelling van de Nissan , bassis een straat versie op 1/43
|
|
||||
|
||||
Mitsubishi evo 6,5
Deze is gemaakt op 1/43, voorkant bumper verandert, was rechts gestuurd en had geen rolkooi, velgen zijn niet 100%(toyota) en de laatste foto is zelfs getekend door Chris, reaktie of komentaar altijd welkom
|
|
||||
|
||||
zijn alle 3 zeer mooie wagens , maar dacht patrick aertgeerts die nissan ook had gemaakt of ik ben mis
|
|
||||
|
||||
dat klop Patrik heeft de decals gemaakt en heb nu onder tussen de extra logo's bij gemaakt voor Arden Blue
|
|
||||
|
||||
Hier de foto's van de Nissan 350 rally 2006 gemmakt in opdracht van mijn baas
|
|
||||
|
||||
prachtig man
|
|
||||
|
||||
Toppie!
|
||||
|
||||
Vried sgoon masjien.
|
||||
|
||||
Zeer mooi geslaagd modelleke Eddy!!
|
|
|||
|
|||
Zeer sjieke wagen en heel schoon gemaakt !
|
|
||||
|
||||
Knap gedaan. Is het niet jammer dat hij bij je baas zal komen te staan? Ik vind hem (het model dus) heel properkes en chique...
|
||||
|
||||
Heel mooi !! zet er een deco achter en je zou zweren dat het de echte wagen was.
En krijg je nu een force opslag? |
|
||||
|
||||
Quote:
@ Loeten, ik hem alle dagen staan in de koeltoog, mijn baas(vrouw) zegt dat daar niets jammer aan is......... |
|
||||
|
||||
aha, je baas = je vrouw
dan zwijg ik maar
|