De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Links... of rechts!
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

View Poll Results: wat vinden jullie van de nieuwe site
zeker geslaagd 9 42.86%
goed 8 38.10%
niet zo goed 4 19.05%
Voters: 21. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 24-09-2005, 15:52
Steven's Avatar
Steven Steven is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 192
onze nieuwe site

Hallo

vandaag hebben we onze nieuwe site gelanceerd.
er is toch redelijk wat verbeterd, onder andere een zoekfunctie, de mogelijkheid om dagelijks up te daten en mogelijkheid om te bestellen via de site zelf.
er zullen wss wel verschillende onder jullie zijn die de site eens goed gaan testen dus moesten jullie commentaar hebben (zowel goed als slecht) dan mogen jullie dit hier posten. Het is altijd goed voor ons om te weten wat de klanten en bezoekers van de site vinden. de slechte punten zullen wij dan proberen te verbeteren.
alvast bedankt.

de link is dus www.domino.be: klik hier
mvg
Steven

Last edited by Steven; 24-09-2005 at 16:57.
Reply With Quote
  #2  
Old 24-09-2005, 16:19
Smoove's Avatar
Smoove Smoove is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2005
Location: fg
Posts: 24
eeuh, waar staat de site link?
Reply With Quote
  #3  
Old 24-09-2005, 16:39
gofastfreddy's Avatar
gofastfreddy gofastfreddy is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2004
Location: oostnieuwkerke
Posts: 466
Quote:
Originally Posted by Steven
Hallo

vandaag hebben we onze nieuwe site gelanceerd.
er is toch redelijk wat verbeterd, onder andere een zoekfunctie, de mogelijkheid om dagelijks up te daten en mogelijkheid om te bestellen via de site zelf.
er zullen wss wel verschillende onder jullie zijn die de site eens goed gaan testen dus moesten jullie commentaar hebben (zowel goed als slecht) dan mogen jullie dit hier posten. Het is altijd goed voor ons om te weten wat de klanten en bezoekers van de site vinden. de slechte punten zullen wij dan proberen te verbeteren.
alvast bedankt.

mvg
Steven
bij mij is hij nog hetzelfde , kan dit steven .
Reply With Quote
  #4  
Old 24-09-2005, 16:57
Steven's Avatar
Steven Steven is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 192
paar keer refreshen gofastfreddy, normaal zou het moeten werken.
Reply With Quote
  #5  
Old 24-09-2005, 18:54
gofastfreddy's Avatar
gofastfreddy gofastfreddy is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2004
Location: oostnieuwkerke
Posts: 466
Quote:
Originally Posted by Steven
paar keer refreshen gofastfreddy, normaal zou het moeten werken.
nu werkt , prachtig
Reply With Quote
  #6  
Old 24-09-2005, 23:13
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
ok, hier gaan we.

Impressies
Wat ik verwarrend, en dus minder goed, vind: Ik klik op de hompage op modelisme en kom op een 2de scherm uit - op zich geen probleem, maar dan had ik de neiging om op de verschillende 'logo's' te klikken - military, trains, airplanes enz. omdat ik dacht dat er daar al een onderverdeling zou achterzitten. Geen van dat werkte, dus ging ik terug, omdat ik ook al de auto's mistte daarin, naar de eerste pagina. Terug op modelisme geklikt en pas dan vermoede ik dat ik per taal selectie binnenkon, dit bleek de juiste te zijn. Dus dat zijn 2 kliks om binnen te geraken - I hate clicks Internetstudies wijzen overigens uit dat je de mensen snel bij hun content moet brengen.

Ik was wat ontgoocheld, omdat er aan de oppervlakte niet echt veel veranderd lijkt. Dat er achterin een betere zoekmachine steekt enz, is natuurlijk goed om het aantal getoonde producten sterk te verbeteren, maar liever had ik een uitgebreidere zoekfunctie...

Maar wacht eens even, die er is natuurlijk wel, en ze werkt zeer behoorlijk. Enkele testqueries ingegeven en altijd kwam de zoekmotor wel met relevante info. Dus het is er wel en werkt goed.

Analyse
Dus - ik heb de comments getypt terwijl ik enkele van deze test deed, waardoor zou blijken dat een aantal initiële comments zouden weggewerkt worden - mijn analyse. De zoekfunctie zal zeker helpen, maar intuïtief kan het nog wat verbeterd worden denk ik. Ik ben een intuïtieve surfer en als ik niet snel iets vind - ik wil/kan geen uren spenderen op het net als ik op zoek ga in een winkel - raak ik wat ontmoedigd. Voor mijn part mag het eenvoudig zoeken er gewoon af, het uitgebreid zoeken is immers beknopt genoeg en geeft de gewenste resultaten. Of anders kan je misschien het uitgebreid zoeken plaatsen vlak onder het eenvoudig zoeken - dus zonder dat je nog eens naar een extra pagina moet.

Wat de entry betreft, zie ik nu dat die taalkeuze in een cookie wordt opgeslagen, dus het eerder gestelde probleem wordt dan op die manier opgelost. Mooi zo!

Besluit
't is even zoeken, maar aan het eind van de rit: goed werk geleverd.


Just my 2, eurhm 10 cents.

Last edited by Guido; 24-09-2005 at 23:16.
Reply With Quote
  #7  
Old 24-09-2005, 23:18
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2001
Location: Lierde
Posts: 1,694
Ziet er knap uit, maar bij de eerste test van de zoekrobot direct een foutje tegengekomen. Bij het zoeken op "205" staat er bij model RG.RK.059 een afbeelding van een punto
__________________
Reply With Quote
  #8  
Old 25-09-2005, 12:34
jurgen jurgen is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2004
Location: heuvelland
Posts: 150
opt eerste zicht is er niet veel veranderd aan de site, hoewel de zoekmachine een hele verbetering is . indien de site ook regelmatig kan geupdated worden met de nieuwigheden in de winkel ben ik uitermate tevreden, dan kan ik ze eens komen bekijken in de winkel

klein puntje van kritiek : voor mij zijn er nog altijd te veel submenu's en andere pagina's, maar daar kan moeilijk iets aan gedaan worden gezien het ruime aanbod, vermoed ik
__________________
jurgen
Reply With Quote
  #9  
Old 26-09-2005, 11:04
Desmodromic2001 Desmodromic2001 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2003
Location: Brugge
Posts: 126
Ik tik in de zoekmachine "decal" en ik krijg er slechts enkele te zien, terwijl ik weet dat jullie er massa's hebben...
Reply With Quote
  #10  
Old 26-09-2005, 11:40
ac.cobra427's Avatar
ac.cobra427 ac.cobra427 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2002
Location: hoboken
Posts: 212
Hmm. 't Eerste dat ik aanklikte was: ''Alcools-Aperos", en die blijkt nog onder constructie te zijn.

Ben al lang op zoek naar Absinth. Nergens te vinden.


Modelisme hoofdstuk lijkt me wel ok.
Reply With Quote
  #11  
Old 26-09-2005, 12:10
Desmodromic2001 Desmodromic2001 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2003
Location: Brugge
Posts: 126
Je kunt absinth vinden in de Auchan Roncq, heb hier nog een botteltje staan..
Reply With Quote
  #12  
Old 28-09-2005, 13:15
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Krijg steeds een eroor te zien als ik het zoekscherm aanklik... Terug onder constructie of...?

Mijn eerste indrukken vorige week waren alvast heel goed !!
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 19:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.