|
|
||||
|
||||
Lancia 037 - Tour de Corse 84 - Markku Alen - Hasagawa 1/24
Afwerkingsdatum : 13/07/2008
Deze Lancia is volledig uit het doosje gebouwd. De WIP hierover kan je HIER vinden. Dit was trouwens ook mijn eerst WIP (op dit forum). Dit is het eindresultaat:
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik vind hem geslaagd en vooral netjes afgewerkt. Chapeau.
|
||||
|
||||
En het eindresultaat mag er best wel wezen.
Hopelijk blijft het niet bij een eerste WIP.
|
||||
|
||||
Ja, kom maar vaker langs op het forum om eens een WIP te doen...
Je model ziet er goed uit. Die decal achteraan lijkt me niet eenvoudig... Je hebt blijkbaar het raampje kunnen vervangen? Effe niet over de auto, maar... Kan het dat de foto's niet zo scherp zijn? Allez, ze lijken wat blokkerig. Ligt waarschijnlijk aan het verkleinen of zo...
|
||||
|
||||
Alvast bedankt voor de reacties.
De tweede is al een tijdje opgestart .... maar in de zomermaanden is het moeilijk om daar serieus mee verder te doen. + het voornemen dat ik begin dit jaar heb genomen om eerst al mijn andere lopende modellen eens af te werken. Quote:
Het raampje is niet vervangen maar een beetje kunnen camofleren doordat er gelukkig een decal over moest komen. Als je dicht kijkt kunt je nog wat lijmresten zien aan de zijkant. Wat de pic's betreft. Ik trek op 2M pixels en verklein ze dan met het programma Microsoft Picturemanager naar 800x600 om ze op het forum te plaatsen. Zou ik ze op grotere megapix moeten trekken? Het is een éénvoudig toestel dat ik heb maar kan tot 7M gaan.
|
||||
|
||||
Ik fotografeer op 640 x 480 formaat met een toestel dat 5.0 megapixels heeft. Je hoeft het dus niet groter te zoeken, denk ik. Het zal eerder aan je proggie liggen waarmee je je pics verkleint, denk ik... Maar ik ben geen expert hoor.
|