|
|
||||
|
||||
Vraag 35 en 36
Moeilijkheidsgraad : 4 Punten per goed antwoord : 4 We zitten in moeilijkheidsgraad 4, dus geven we GEEN tips meer. Vraag 35 :
Vraag 36 :
Antwoorden moeten binnen zijn bij guy.golsteyn@telenet.be vóór de start van de GP van Brazilië, op 18 oktober 2009. Graag trekken we de aandacht op de vorm van de titel van je antwoord-email. Om het ons een beetje gemakkelijker te maken zouden we het erg op prijs stellen als je het format gebruikt dat ook in het reglement van de online quiz 2009 vermeld staat. In de titel van je antwoord-email zet je dus dit : DePaddock Online Quiz 2009 - vraag ... en ... - deelnemer nr ... Uiteraard vul je de toepasselijke vragennummers en jouw deelnemingsnummer in. Bedankt alvast hiervoor! En vooral : veel succes aan iedereen!!!! |
|
||||
|
||||
Zonder je onder druk te willen zetten, ben ik toch wel erg benieuwd naar de resultaten van deze quizronde
|
||||
|
||||
Ik zal trachten om vanavond de resultaten te posten...
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
We zijn vanavond
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Sorry mannen, mijn hoofd staat er niet naar. Onze poes is overreden vanavond en ik denk niet dat ze het gaat halen
|
|
||||
|
||||
sterkte
|
||||
|
||||
Bedankt, maat. Onze poes "Sloef" heeft het jammer genoeg niet gehaald en is dezelfde nacht nog overleden aan haar verwondingen. Mijn zoon Wim heeft een tribute filmpje gemaakt over onze poes en het op YouTube gezet: http://www.youtube.com/watch?v=qRBKWWqSIxU
Ik weet wel dat er ergere dingen zijn in het leven, maar als zo'n dier ineens weggerukt wordt uit het leven ben je daar toch niet goed van... In elk geval ga ik nu toch eens werk maken van de oplossing van de quizvragen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Amer 6j is ze geworden. En ik denk er nog iedere dag aan & het gemis is er nog altijd... Ik weet perfect hoe jij je nu voelt Guy. Veel sterkte gewenst!
|
||||
|
||||
Only memories last forever ...
Sterkte Guy ! |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|