De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Slotcars
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 12-12-2005, 08:45
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2005
Location: Gent
Posts: 1,035
99% Afgewerkt: Mercedes 190 2.3-16 Roland Asch - Slotcar

Jup... ik heb een redelijk rustig weekend gehad en er is nog een af...

De foto's flatteren de auto niet echt... ze zijn gisteren in een rapke genomen op m'n bureau onder een bureaulamp... moest erna rap naar boven... Topgear gaan kijken! Zoals gezegd in de "aanmaak thread" wou ik de achter-onderkant niet in het donkerblauw doen en ik heb gezocht naar referentiefoto's met de kont in het wit. De blauwe lijn liep dan ook niet over de koffer door.. en reed Asch met Bridgestones en niet met Dunlops...





De BBSsen zijn voorzien van remschijven deze keer! Akkoord er staat geen remklauw op... maar das niet evident te doen... zeker niet omdat ze niet mag meedraaien (want da's niet alleen nog belachelijker, het zou ook de wielen uit balans brengen op hogere snelheden)


Roland is er klaar voor! Donderdag maakt hij in Jette zijn circuitdebuut... en vrijdag zit hij al op Zolder!

Ik ben benieuwd hoe de sommigen onder jullie die rijderfiguurtjes en helmpjes gaan doen! Zeker als ik kijk naar Sennake zijn Sennake... (of zoiets)



De kont... ik weet wel niet hoe ik aan de 190 en de ster moet beginnen om die in het chroom te steken... Iemand tips? Hier zit dat 1 procentje in...

Zoals je hier rechts op de flank ziet (en op de Asch detaifoto op de flank), hebben ofwel de decals ofwel de vernis mij wat in de steek gelaten... de decals lagen er mooi op sinds een paar dagen... de decals volgden mooi de naden en zo... maar toch zijn er hier en daar blaasjes opgekomen bij het vernissen... gelukkig is het niet te erg...


Geef gerust jullie mening!

g.
__________________

Last edited by MFahrer; 12-12-2005 at 09:22.
Reply With Quote
  #2  
Old 12-12-2005, 19:30
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Breng hem vrijdag mee naar Zolder en we zullen de 190 en de ster in het chroom zetten. Ik zal mijn schildersrol eens meebrengen.
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote
  #3  
Old 12-12-2005, 19:34
Freekje's Avatar
Freekje Freekje is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1
Hey,

Verstevigt ge uw slot-racing auto's?
Ik doe ook slot-racing en heb al paar wagens kapot gereden omdat ik zonder versteviging reed.
Hier een voorbeeldje (heeft wel zware crashen gemaakt).


Grtzz
__________________

Last edited by Freekje; 12-12-2005 at 19:51.
Reply With Quote
  #4  
Old 12-12-2005, 20:06
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
de blaasjes onder de decals zijn zonder twijfel het gevolg van het feit dat de decals niet 100% tegen de carrossereie hebben aangeplakt gezeten. Dit is een typisch fenomeen na de vernis. De vernis gaat er als het ware onderin zitten.
Reply With Quote
  #5  
Old 13-12-2005, 08:44
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2005
Location: Gent
Posts: 1,035
t'Is goed... kzal hem meebrengen... bedankt op voorhand al! Breng je uw zwarte rol ook mee? De rooster moet nog wat zwart hebben!

Huudo... bedankt voor de uitleg... ik dacht nochtans dat ze mooi het koetswerk volgden... blijkbaar niet... super op letten dus in het vervolg!

Nopez... de auto's zijn niet verstevigd... maar wij rijden ook met minder grote snelheden dan echt officiele kampioenschappen... het zijn C3's dat onder de kap zitten... been Bisons of zo!

Het ergste wat ik al voorgehad heb... is mijn mijn 911 GT2 die op volle snelheid tegen een stilstaande wagen op het circuit knalde... het enige dat kapot was... was een lichtlensje (glaasje) die eruit gesprongen was... en de voorlip die gebroken was... maar was volledig te restaureren.

G.
__________________
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 10:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.