De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Algemeen en vraagbaak
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 30-04-2008, 23:34
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Coordinator Cel Modelbouw

Eén van de agendapunten van afgelopen modelbouwvergadering was: "verantwoordelijkheid cel Modelbouw: Guido geeft na 4 jaar de fakkel door".

Tijdens deze vergadering is dit punt dan ook uitgebreid aan bod gekomen en in essentie komt het hierop neer:

Ongeveer 4 jaar geleden zijn we gestart met de cel Modelbouw binnen de vzw De Paddock. Wat velen wellicht voor onmogelijk hielden, hebben we waargemaakt. Van de enkelingen die we bij de eerste vergadering hadden naar de 30 leden die we vandaag hebben, was een hele weg. Ik ben dan ook blij dat we die weg afgelegd hebben.

4 jaar is een mooie termijn en nu alles op de rails zit en goed functioneert, is het tijd om de fakkel door te geven en me te gaan richten op andere projectjes in mijn leven. Ik ben er zeker van dat ander en vers bloed nog betere ideeën en een nog betere schwung zal brengen binnen het modelbouwgebeuren hier op De Paddock. Waarom? Ik merk bij mezelf dat er wat sleet op begint te komen, de beursdeelnames die we in Jabbeke en Leopoldsburg gedaan hebben, waren niet meer van harte. Daar waar ik vroeger al enkele weken op voorhand in de mood was, heb ik me nu verplicht er naar toe gesleept. Teken dus om plaats te maken.

De basis van de modelbouw is ondertussen met 30 man groot genoeg om zonder mij verder te kunnen. Ik ben dan ook in de wetenschap dat datgene wat ik achterlaat, een mooi gegeven is om verder uit te bouwen.

Op de vergadering hebben we dan ook afgesproken dat er wat tijd gegeven zal worden aan mogelijke kandidaten die mee willen werken als coordinator/verantwoordelijke van de cel modelbouw, om naar voren te treden. De eerstvolgende meeting, dat is op 16 mei a.s., zal er dan ook definitief beslist worden, dmv stemming bij meerderheid, wie van de kandidaten deze taak op zich zal nemen.

Mocht je interesse hebben om de verdere uitbouw van de modelbouw mee verder gestalte te geven, dan kan je altijd een mailtje sturen naar: modelbouw@depaddock.eu

Helemaal verdwijnen zal ik natuurlijk niet en zal nog wel geregeld aan de meetings deelnemen.

Reply With Quote
  #2  
Old 17-05-2008, 22:31
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Er is een nieuwe verantwoordelijke gekozen voor de cel modelbouw hier op DePaddock. Tijdens de afgelopen vergadering hebben alle aanwezigen zich immers duidelijk uitsproken dat Dominique de nieuwe frontman wordt.

Bij deze dus proficiat aan Dominique en een dikke merci om de fakkel te willen overnemen. Nu kan ook ik met een gerust gemoed verder met mijn kleine projectjes!

Reply With Quote
  #3  
Old 17-05-2008, 23:44
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Ik zal starten met iedereen te bedanken voor het vertrouwen dat mij wordt geschonken bij het opnemen van de functie van verantwoordelijke voor de cel modelbouw binnen De Paddock.
In eerste instantie zal ik ervoor zorgen dat de door Guido ingeslagen weg verder wordt gevolgd. Me dunkt dat dit nog zo geen slecht parcours was. Natuurlijk zal links of rechts een iets andere aanpak merkbaar zijn, maar dat kan natuurlijk moeilijk anders. Niet iedereen denkt op dezelfde manier en heeft dezelfde visie.

Laat me vooral niet vergeten Guido te bedanken voor het prachtige werk dat hij de laatste 4 jaren heeft verricht. Het is niet zo dat het werk stopt waar het voor anderen niet meer expliciet zichtbaar is. Er is genoeg te doen, daar achter de schermen, niet altijd merkbaar en dus zo dikwijls vergeten door de buitenwereld.
Daarom nogmaals: Bedankt!! Ik hoop dat je volgende "kleine projectjes" zoals je ze zelf noemt, even succesvol afgerond zullen worden.
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote
  #4  
Old 18-05-2008, 00:01
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Langs deze weg wil ik Guido ook eens bedanken voor de geleverde inspanningen en Dominique succes wensen om ons clubke op de rails te houden.
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote
  #5  
Old 18-05-2008, 01:10
Patsche's Avatar
Patsche Patsche is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2007
Location: Mechelen
Posts: 88
Ik wegens Dominique veel succes en sorry dat ik er niet bij kon zijn op de vergadering.
Voor Guido wil ik mij dank ook meedelen en hem veel succes wegens met zijn andere ideeën dat hij nu ga doen.
Reply With Quote
  #6  
Old 18-05-2008, 09:17
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Ewel....

Eerst een dikke merci voor Guido en al zijn werk hierzo. Je hebt dat super gedaan en alles hier prima op de rails gezet. Succes in je volgende projecten en laat ons er maar iets van weten als dat gepast is. Maareuh, kom je niet meer naar Jabbeke dan? Ik heb nu net de zaterdag voorzien om heel de tijd bij jullie te zitten en op zondag de hele dag in het cafetaria...

Tweedens wens ik ook Dominique veel succes met zijn nieuwe taak. We weten dat hij dat even goed zal kunnen, ook al is het niet makkelijk om iemand op te volgen die het heel goed deed. Men durft al eens vergelijken... Als we zien wat Dominique daarentegen allemaal presteert in zijn bouwthreads dan weten we dat hij dat ook super zal doen.

Grtzzz
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Reply With Quote
  #7  
Old 18-05-2008, 11:52
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Ook van mijn kant uiteraard een hele dikke merci aan Guido voor het geleverde werk en het oprichten van onze club. Hopelijk mogen we je nog dikwijls verwelkomen op onze meetings.

En Dominique wens ik alle succes toe bij het voortzetten van de taak van celcoördinator. Zoals ik IRL ook al zei ligt het in mijn bedoeling om hem hierbij 100% te steunen als backup, net zoals ik bij Guido gedaan heb.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #8  
Old 19-05-2008, 22:23
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Bedankt voor de lovende woorden, dat is wat teveel van het goede.
Reply With Quote
  #9  
Old 19-05-2008, 23:03
HF_INTEGRALE's Avatar
HF_INTEGRALE HF_INTEGRALE is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2005
Location: In Flanders Fields
Posts: 365
Merci, bedankt, fantastisch, dankuzeer ...

Merci Guido,
Voor de liters zweet, bloed en tranen ... (van het lachen natuurlijk).
Ik apprecieerde vooral uw invalshoeken, uw verzorgde posts, de mooie photo's, de massa's tips (Hoe zit dat nu trouwens met contract bij Ranger Ink) en bovenal ... uw humor.
Onbetaalbaar !
Ik merk tevens dat er de laatste tijd meer en meer niet-Vlamingen iets op 'De Paddock' neerpennen.
Zoiets kan maar door mond-aan-mondreclame, gericht surfen en/of kwaliteit ! (waarschijnlijk een combinatie van de drie, maar toch vooral dat laatste)

To Dominique : Ik ken u persoonlijk niet zo goed, maar 'k voel aan m'n water dat dit een geknipte job voor u is.
Thanks, Good Luck and Keep'on Rollin'

Regards,
555
Reply With Quote
  #10  
Old 20-05-2008, 11:04
Lester's Avatar
Lester Lester is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2006
Location: Oostende
Posts: 353
Dominique,

proficiat met je nieuwe "job" gij zal dat zeer goed doen, daar twijfel ik niet aan.

Guido,

ik heb je leren kennen als "den baas" van de modelbouwclub, de drijvende kracht, de zeer gemotiveerde wip schrijver en één van de beste in geur en kleur verhaal vertellers. Kortom ge zijt één van de tofste kerels die ik ken.
Ik heb zeer veel geleerd van je tips en uitleg, waarvoor hartelijk dank.

Succes met wat je verder doet...

Johan
__________________
Reply With Quote
  #11  
Old 22-05-2008, 16:46
Tom21's Avatar
Tom21 Tom21 is offline
MotoGP Modeler
 
Join Date: Sep 2005
Location: Genk, Belgię
Posts: 702
Ook ik wil langs deze weg Guido bedankt voor het geleverde werk. Al heb ik er dan nog niet zo lang bij als sommige anderen, het jaar dát ik er nu ongeveer rondloop was toch echt wel plezant en leerrijk. Zo leerde ik de nieuwe term 'roeplamp' om maar eentje op te noemen

Ook Dominique wil ik veel succes wensen met het overnemen van de taak, en ik ben er zeker van dat hij zijn uiterste best gaat doen en er ook dik in zal slagen! Hij heeft natuurlijk ook nog altijd een goede ruggensteun aan Guy he

Tom
__________________
Valentino Rossi Models
Mijn website
Hondenclub DMH
Reply With Quote
  #12  
Old 22-05-2008, 19:31
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Wat veel stroop aan mijn baard gesmeerd. Hebben die mannen iets nodig misschien?

Bedankt voor de steunbetuigingen, iedereen. We gaan proberen er wat van te maken, beloofd! Nu is het ook weer niet zo dat de jobomschrijving inhoudt dat ik de wereld moet gaan verlossen van alles wat verkeerd gaat, dus het zal allemaal nog wel meevallen zeker?
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 10:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.