De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #31  
Old 22-12-2006, 21:50
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Deutscher Pianist fährt Formel 1

Wenn er genauso Gas gibt, wie er Klavier spielt, kann er unser neuer Schumi werden. Adrian Sutil (23) – dieser Pianist fährt jetzt Formel 1!

Schon mit zwölf Jahren war Sutil (Lieblingsstück: Gershwins „Rhapsody in Blue“) ein gefragter Pianist, spielte Konzerte vor 500 Zuhörern.

http://www.bild.t-online.de/BTO/spor...l-formel1.html
Een multitalent met een leuk salaris voor een 23-jarige rookie. In 2007 tikt ie € 250.000 binnen.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #32  
Old 23-12-2006, 19:00
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Kolles spreekt over de voorbereidingen voor 2007:

Geen testen voor de kerst? Centjes op? Volgens mij is elk team bezig met de ontwikkeling van de wagen in de fabriek, dus daar gaan ze de seconden daar alvast niet vinden Lees het stuk zoals je wilt...........komt niet al te best over mijn inziens.
Testen in januari? Niet nodig voor Spyker:

Quote:
Voor de afgelopen tests in Jerez en Barcelona verklaarde het team dat het geen interim-wagen wou maken om met de nieuwe Ferrari-krachtbron te testen maar dat het op de definitieve wagen zou wachten. Het team was van plan om in januari in actie te komen maar Michiel Mol lichtte toe dat dit waarschijnlijk niet zal gebeuren.

http://www.f1journaal.be/node/15408
Met dergelijke berichten mogen we P21 en P22 exclusief reserveren voor Spyker
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #33  
Old 27-12-2006, 20:04
Gèrre's Avatar
Gèrre Gèrre is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2005
Location: Leuven
Posts: 1,108
Ik ben zo niet thuis in het f1 wereldje maar als ik een team zou hebben zou ik wel zoveel mogenlijk testen. Aangezien je toch wil mee dingen met de top of middenklasse in dit geval
Reply With Quote
  #34  
Old 28-12-2006, 20:48
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
Ik heb net een kalender van Spyker F1 gekregen zonder de GP van België erop... :s
Reply With Quote
  #35  
Old 01-01-2007, 04:46
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Iemand die 2006 slecht heeft afgesloten is ene Albers Tijdens een uitzending op RTL4 voor het programma RTL Boulevard vervulde Albers een wens voor misdaadjournalsit John van den Heuvel. E.e.a. had te maken met Zandvoort en een Porsche GT1 in straatconfiguratie.

Kreeg net te laat de SMS binnen om te zappen naar die uitzending, heb alleen nog maar vernomen dat de Porsche GT1 in ietwat (zwaar) gehavende staat het circuit had verlaten. We wachten met spanning op een youtube-linkje
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #36  
Old 01-01-2007, 13:43
Stranger Stranger is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Rotterdam, Nederland
Posts: 505
Christijan deed samen met John een aantal verkenningsrondjes in een Nissan toen hij tot zijn verbazing ineens de Porsche op het circuit zag met iemand anders achter het stuur.

Bleek dat degene die hem 15 meter aan de kant wildet zetten er het circuit mee was opgegaan. Christijan zette de Nissan stil en stond te wachten tot de Porsche langskwam, maar dit gebeurde niet.

Bleek de instructeur(?) de wagen goed in de vangrail te hebben gezet met een flinke schadepost tot gevolg. Wagen bleek alleen WA-verzekerd en Christijan had degene van wie hij hem had geleend toegezegd alleen zelf in de auto zou rijden.

Volgens het stukje is de politie er bij geweest en heeft Christijan later nog wel de wens van een gehandicapt kind op Zandvoort kunnen vervullen.

(P.S. ik zapte langs RTL toen ik Albers ineens op het scherm zag, aanleiding voor de run met John wist ik nog niet.)
Reply With Quote
  #37  
Old 01-01-2007, 16:12
DDRT_Fred's Avatar
DDRT_Fred DDRT_Fred is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2005
Location: Leuven
Posts: 114
Dat is wel minder. Zandvoort is een verraderlijk circuit. Weet je toevallig waar hij in de vangrails had gestoken?
__________________
http://fhfoto.wordpress.com: Kijk uit voor het vogeltje
Reply With Quote
  #38  
Old 01-01-2007, 17:04
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Lekker kansloze poging weer om Albers in de zeik te zetten Mark. Misschien toch eerst even kijken hoe de vork echt in de steel zit voordat je dergelijke posts plaatst?

Michael Schaap was met de wagen aan de haal gegaan, Christijan Albers had nadrukkelijk verboden dat iemand aan die auto zou zitten aangezien hij geleend was, de heer Schaap (raceinstructeur van de rijvaardigheidstrainingen op Zandvoort) sloeg dit echter in de wind en vond dat hij de auto wel even kon lenen. Gevolg, 120.000 euro schade aan de wagen.

Artikel over het ongeluk (bron onbekend
'Ik heb net het schaderapport binnen. Er is meer dan een ton kapot aan die auto. De uitlaat ligt er onderuit, alle velgen zijn kapot. Het is een flinke schuiver geweest. Ik hoop dat die jongen die dit gedaan heeft zijn verantwoordelijkheid neemt.'

Woensdag belandde de exclusieve Porsche Carrera GT van Trust-eigenaar Michel Perridon, de eerste van twaalf stuks in Nederland en één van de weinigen op Nederlands kenteken, in de vangrail op het circuit van Zandvoort. De auto was daar omdat F1-coureur Christijan Albers, die wordt gesponsord door Trust, de auto had meegekregen voor tv-opnames met John van den Heuvel van De Telegraaf. Alleen Albers mocht in de 612 pk sterke Porsche rijden.

Maar toen Albers en Van den Heuvel het circuit verkenden in een Nissan 350 Z, bleek race-instructeur Michel Schaap van de Rensportschool Zandvoort doodleuk met de Porsche van Perridon aan de haal te zijn gegaan. Koude motor en bandjes en 612 pk op de achterwielen... dat was iets te veel Schaap.

Schade: 120.000 euro.

Onverzekerd.

Perridon: 'Er zijn natuurlijk ergere dingen in de wereld, maar leuk is het zeker niet. Christijan schaamt zich kapot, hij voelt zich verantwoordelijk, terwijl hij hier helemaal niets aan kan doen. Die instructeur had gewoon van mijn auto moeten afblijven. Lekker zooitje is het daar bij die rensportschool.' Rotterdammer Perridon hoeft overigens nu niet tijdelijk met de bus, want hij beschikt ook nog over ondermeer een Bentley GT en een Porsche 911 turbo. Begin 2007 krijgt hij de eerste Bugatti Veyron van Nederland geleverd.eye popping smiley

Christijan Albers zelf had aanzienlijk minder moeite met deze Carrera op het circuit van Zandvoort tijdens de Quote Circuit Experience in 2004. Zo moet het dus, meneer Schaap.


En een fotootje:

Reply With Quote
  #39  
Old 01-01-2007, 17:10
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Bramzel View Post
Lekker kansloze poging weer om Albers in de zeik te zetten Mark. Misschien toch eerst even kijken hoe de vork echt in de steel zit voordat je dergelijke posts plaatst?
Hmmm, waar schrijf ik dat Albers de dader was? Geef ook duidelijk aan dat ik het fragment niet gezien heb. Leg me eens uit...........hoe kan ik het nog duidelijker verwoorden?

Uit jou berichtje is toch duidelijk geworden dat Albers er behoorlijk mee in zijn maag zit. Wij tweetjes beginnen 2007 alvast weer lekker
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #40  
Old 01-01-2007, 17:33
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Jouw posts hebben altijd een smalend suggestieve ondertoon als het om dit soort zaken gaat, maar als je er dan op aangesproken word dan weet je het weer net goed uit te leggen om de onschuld zelve te zijn.

En nee, wij zullen nooit vrienden worden nee.

Last edited by Bramzel; 01-01-2007 at 17:36.
Reply With Quote
  #41  
Old 01-01-2007, 17:59
Stranger Stranger is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Rotterdam, Nederland
Posts: 505
Overigens was deze 'crash' al zo'n 2,5 week geleden.
Reply With Quote
  #42  
Old 01-01-2007, 20:19
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2005
Location: Den Haag, Nederland
Posts: 518
Helemaal niet zijn schuld!!!

http://www.rtl.nl/(vm=/actueel/rtlbo....avi_plain.xml
Reply With Quote
  #43  
Old 01-01-2007, 23:29
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Stranger View Post
Overigens was deze 'crash' al zo'n 2,5 week geleden.
Klopt, rond die tijd kreeg ik de volgende foto van een klappertje binnen op Circuitpark Zandvoort. Tijdens een test is er iemand vol op het torentje gecrasht waar normaal de man met de finishvlag staat. In de welbekende tamtam werden er dus al gauw diverse foutieve veronderstellingen gemaakt.

Neemt niet weg dat die Schaap een oelewapper van jewelste is. Als iemand zegt dat je er met je tengels vanaf moet blijven dan doe je dat gewoon. Er is blijkbaar weinig respect voor andermans eigendommen.

Intikkertje: Een schaap in de auto zoekt altijd het gras op
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	cpz.jpg
Views:	108
Size:	153.6 KB
ID:	4430  
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #44  
Old 02-01-2007, 00:13
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Op het AutoWeek forum werd al gesteld dat in principe Schaap joyriding ten laste kan worden gelegd. Nu verwacht ik dat het zo'n vaart niet zal lopen, maar het verhaal zal ongetwijfeld een staartje krijgen.
Reply With Quote
  #45  
Old 04-01-2007, 01:35
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Klinkt gek uit mijn mond maar ik vind dat tandarts Kolles een punt heeft voor het seizoen 2007.
Nog steeds ben ik van mening dat de STR- en SA-klonen niet passen binnen de geest van het reglement van 2007. Toch, Kolles gaat zijn broek scheuren aan de rechtzaak.

Ene Newey werkt dus niet voor RBR! Waar werkt ie dan wel? Bij Red Bull Technologies. Klein verschil, vandaar dat Gerhard Berger niet warm of koud word van de uitlatingen van Kolles.

Quote:
Speaking from his winter break in the Tyrol, Berger said: "Of course every team interprets the FIA rules through their own glasses.

"We are confident the FIA will approve our car. The STR2 will be built by Red Bull Technologies, and Toro Rosso will fully own the intellectual rights of the car."

http://www.autosport.com/news/report.php/id/56126
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 08:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.