De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

View Poll Results: uw beoordeling van de GP van Silverstone 2001
9 0 0%
8 1 9.09%
7 1 9.09%
6 0 0%
5 4 36.36%
4 4 36.36%
3 0 0%
2 0 0%
1 0 0%
0 1 9.09%
Voters: 11. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 15-07-2001, 15:42
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
Post De race thread: Silverstone

Veel valt er over silverstone niet te vertellen!!

De GP was supersaai!! Volgens mij de saaiste GP van het voorbije decennium!! er viel dus werkelijk niets te beleven!!

Een knappe prestatie van Hakkinnen en McLaren!!

Ferrari die belange niet compettief waren met hun 1-stop-strategy!! maar de coureurs die de schade beperken door 2e en 3e te eindigen!!

airco
__________________
Reply With Quote
  #2  
Old 15-07-2001, 16:02
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 3,670
mjah, ik vond de race zeker ni de saaiste van het lkaatste decennium.
maarja, dat zal zijn omdat hakkinen gewonnen heeft.

Ferrari kon idd helemaal niet aan het tempo van mclaren.
Ik hoop dat mclaren trug is en dat we nog spannende races tegemoet gaan komen.

Verder nog pech voor coulthard, die mits teamorders deze wedstrijd zeker had kunnen winnen, maarja, pech hoort nu eenmaal bij de f1.

kheb een 5 gegeven => ee nul vinnek toch wa overdreven....
__________________

Last edited by Oneliner; 15-07-2001 at 18:02.
Reply With Quote
  #3  
Old 15-07-2001, 17:43
tsjolder's Avatar
tsjolder tsjolder is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Waregem
Posts: 479
Ik heb een 5 gegeven, wegens nu en dan toch wakkergeschoten. Er zijn toch een paar passeerbewegingen geweest: Hakkinen en Montoya voorbij Schumacher (die wel worstelde met zijn wagen) en Villeneuve voorbij Alesi. Ook in de pits was het een keer wat spectakel met Bernoldi en nog iemand (ben vergeten wie). Toch mooi gereden van Hakkinen in een superieure McLaren. Hij verdient het. Coulthard heeft pure pech. Mij leek het alsof hij aangereden wordt door Trulli en er niets kon aandoen. Brute pech die Ferrari tot min of meer winnaars van het weekend maken (voor het WK dan toch).
Reply With Quote
  #4  
Old 15-07-2001, 17:59
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Ik heb er niets aan toe te voegen.
Saaie race. Häkkinen kan het nog. Coulthard kan zijn (toch al bescheiden) titelambities vergeten dank zij Trulli (al was het uiteraard niet met opzet). Montoya sneller dan Ralf, zowel in de trainingen als op het circuit (wel verschillende strategies, ben ik van bewust). Ferrari redt de meubelen en Schumi is nu wel zo goed als zeker wereldkampioen. Bof.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #5  
Old 15-07-2001, 20:57
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
mja voorval Trulli- Coulthard:

om hier nu echt een schuldige aan te wijzen?!?
-ge kunt enerzijds stellen dat Trulli dernaast zat, en DC die de deur toedeedt!!
- of ge zou kunnen zeggen dat Trulli gewoon te onstuimig was!!

mijn opinie is het eerste geval, maar laten we het gewoon houden op een race-incident!!!

ivm met mijn 0 die ik gegeven heb aan deze race!!!

Der zijn der idd een paar die een auto hebben voorbijgestoken (let op de formulering) want inhaalmanoeuvers wil ik dat niet noemen!! Der is eigenlijk geen gevecht geweest!! Montoya en Hakki naderden op Schumi, en Schumi ging bijna in het gras rijden om ze door te laten!! Dan hebben ze idd voorbijgestoken, maar spannend vind ik het niet!!

Voor de rest was de race zo voorspelbaar als wat!! Na 5 ronden heb ik de einduitslag opgemaakt !! De eerste 4 bleken na afloop te kloppen!!

Maybe dat Hongarije nog in de buurt kan komen voor de titel van saaiste race, maar anders zou ik het me toch niet meer voor de geest kunnen halen, wanneer ik me de laatste tijd zo verveeld heb tijdens de F1!!

airco
__________________
Reply With Quote
  #6  
Old 15-07-2001, 21:05
tsjolder's Avatar
tsjolder tsjolder is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Waregem
Posts: 479
Bwa, we hebben al nog verschillende zo'n races gehad gelijk nu zenne, alleen won Schumacher dan en vinden wij, ferrari-fans dat een betere race. Ik vind het gewoon zeer matig, maar 'k heb al slechter gezien.
Reply With Quote
  #7  
Old 15-07-2001, 21:26
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
mja, kan zijn!!

alhoewel dak feitelijk helemaal nie pissed zijn da Schumi niet gewonnen heeft!! Em kan nie alle races winnen he!!

Kheb mij daarstraks de bedenking eens aant maken geweest dat de kans dat hij Op Francorchamps wereldkampioen wordt supergroot begint te worden!!!

- Hockenheim is onmogelijk
- Hongarije zie ik niet zo snel gebeuren (vanwege onaantrekkelijk)
- Francorchamps zou wel knap zijn (gezien de band die MS heeft met het circuit (en vele supporters daar))
- Monza de 2e grote kans (voor de duizende Tifosi)
- langer zie ik het niet duren, dan gaat MS toch nog hard moeten blunderen, wilt hij pas in de US of in Japan WK worden.

airco
__________________
Reply With Quote
  #8  
Old 15-07-2001, 21:39
tsjolder's Avatar
tsjolder tsjolder is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Waregem
Posts: 479
Ge hebt gelijk: het wordt waarschijnlijk Francorchamps of Monza, twee plaatsen die toch emotionele waarde voor Schumacher moeten hebben.
Reply With Quote
  #9  
Old 15-07-2001, 21:45
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 3,670
Ik hoop Monza.....
__________________
Reply With Quote
  #10  
Old 15-07-2001, 22:05
Hakki's Avatar
Hakki Hakki is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Waregem (West Vlaanderen)
Posts: 597
Quote:
Originally posted by tsjolder
Bwa, we hebben al nog verschillende zo'n races gehad gelijk nu zenne, alleen won Schumacher dan en vinden wij, ferrari-fans dat een betere race. Ik vind het gewoon zeer matig, maar 'k heb al slechter gezien.
das nu es gesproken zi!!!
Reply With Quote
  #11  
Old 16-07-2001, 09:22
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Question

Ik heb nog twee videobanden te bekijken, maar slechts tijd voor één. Kies ik voor de GP van Silverstone of voor de samenvatting van Rock Werchter deel 2? Als ik jullie zo lees was het in Siverstone niet veel soeps.

Graag advies.

Jan
Reply With Quote
  #12  
Old 16-07-2001, 10:45
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Hasselt
Posts: 912
Jan, bekijk dan de video van werchter maar...

Tja, inderdaad niet veel te vertellen over de GP.
Häkkinen was onklopbaar en superverdiende overwinning.
Incident Trulli - DC. Ik deel de mening van airco dat DC de deur dicht deed. Montoya sterk gereden maar ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat er ook ditmaal meer in had gezeten als ze de strategie iets anders hadden uitgespeeld vb. wachten tot RB binnengaat en twee ronden doorrijden. Maarja, in onze zetel zijn we de beste teammanagers van de wereld

N° 4 wenkt voor MS...

nog niemand iets over gezegd maar de Saubers scoren weer en op een indrukwekkende manier!

Williams on top in Hockenheim en één ding is zeker : er zal wat ingehaald worden !!!
Reply With Quote
  #13  
Old 16-07-2001, 10:56
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
Quote:
Originally posted by jan
Ik heb nog twee videobanden te bekijken, maar slechts tijd voor één. Kies ik voor de GP van Silverstone of voor de samenvatting van Rock Werchter deel 2? Als ik jullie zo lees was het in Siverstone niet veel soeps.

Graag advies.

Jan
Of amuseer u met mevrouw Gypen, daar zult ge misschien nog het meest aan hebben.

Ik heb alweer een heel stuk gemist (eerste helft of zo) en 't kan me alweer niet bommen.

Over DC en Trulli kan ik dus niets zeggen, maar als ik het zo hier en daar lees, schijnen de meningen verdeeld te zijn. Naar aloude gewoonte is DC dan maar weer de kop van jut bij de meesten.

Ik versta wel niet dat MS niet gewonnen heeft, net nu ik me tot het Schumi-dom bekeerd heb. Leve Schumi, Schumi boven hup, hup, hoi. Schumi voor president. Schumi is God. Den eerste die kritiek op MS heeft, krijgt hier klop van mij ok...

Enfin, even serieus nu: voor mij persoonlijk is MS goed voor twee zaken.
1) karaktervorming, want dat moet ge verdorie hebben in deze barre tijden van MS-dominantie en waar ge een hele bak kritiek en stront over u krijgt uitgekapt als ge niet voor hem zijn

2) een uitstekend afkickmiddel voor de F1 van tegenwoordig.

En voor de zoveelste keer: ik weet ook wel dat hij de compleetste is, maar dat betekent niet dat ik mijn kazak moet draaien en ervoor ga supporteren.

Daarmee val ik niet specifiek deze site aan hoor. Sorry als het zo overkwam.

Yep, ik geraak er een beetje op uitgekeken...
__________________

Last edited by Mario; 16-07-2001 at 11:44.
Reply With Quote
  #14  
Old 16-07-2001, 11:43
tsjolder's Avatar
tsjolder tsjolder is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Waregem
Posts: 479
Tja, ik vind dat ge als Schumacher-fan al evenveel, zoniet meer, stront over u heen gekapt krijgt. En wat Coulthard betreft: ik heb hem niets verweten, dus mij kunt ge deze keer niks verwijten. Ik heb trouwens nog niks dan positieve dingen gelezen over de overwinning van Hakkinen. Ik vind het dan ook niet terecht om Schumisupporters te verwijten altijd met stront te smijten naar de niet-supporters, in omgekeerde richting gebeurt het evenzeer.
Reply With Quote
  #15  
Old 16-07-2001, 11:46
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Posts: 4,889
Mijn bespreking van de race lijkt me onnodig want dan zou het enkel een samenvatting worden van wat hier boven mij al verteld is geweest geworden gezijn gedaan.

Hakkinen dominant en oververdiend gewonnen (lang geleden dat ik nog eens blij was dat Hakkinen won (Van Jerez '97 om precies te zijn )
Schumacher ook winnaar door wegvallen Coulthard die net als Trulli geen schuld heeft aan het eerste bocht ongeval, dit gebeurt nu eenmaal wel eens in zo'n eerste bocht.
Beide Saubers die idd lekker meeprofiteren van de succesvolle Ferrari-motor van vorig seizoen.

Tops:
-Hakkinen (magsitraal)
-Sauber
-Ferrari

flops:
-Jordan: kunnen na sterke kwalificatie en competitief weekend geen stempel drukken op race
-Honda: BARslecht
-Marques: Le nouveau Rosset est arrivé !
-De race: Ik had een klein teeveetje op m'n kamer genomen, en ik ben écht in slaap gevallen op m'n bed. Voor de rest zt ik constant naar de Tour te zappen om te zien of Wauters of Dierckxsenss demareerden

__________________
ah. daar zit die reply-knop dus.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 14:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.