De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Rally
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #31  
Old 23-11-2003, 23:48
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 1,627
In naam van Andy en mezelf bedankt voor de felicitaties. Ook dank aan de talrijk opgekomen paddockers en natuurlijk ook aan de sympathisanten van ERAN Racing en misteryracing.com die ons vandaag steunden.

Onze doelstelling was om ons te amuseren, en dat hebben we beiden gedaan. De eerste plaats in onze klasse is een onverhoopt succes, daar er toch diverse snellere wagens waren in 1.B. dan onze Saxo. Het deelnemersveld in die klasse was ook talrijker dan voorgaande jaren, zodat de concurrentie niet van de poes was. Een geslaagde dag, die voor ERAN Racing tevens een dubbelslag betekende, want ook Erik Bruynoghe wist zijn klasse te winnen. Proficiat !

Morgen posten we wel een uitgebreider verslagje over het verloop van onze dag.

En wie we zeker willen bedanken zijn onze sponsors :

- Canon, voor de financiële steun.
- Reclamebedrijf Euro Impex, die ervoor zorgden dat onze wagen netjes en opvallend bestickerd was.
- X (anonieme sponsor), die ons als allereerste zijn financiële steun toezegde.

Op 7 december 2003 staan we trouwens opnieuw aan de start met dezelfde wagen, dankzij onze sponsors. En het ziet er naar uit dat we jullie tegen de derde manche van de Dunlop Wintercup ook weer mogen begroeten op Circuit Zolder. Ook dan zullen we telkenmale uitkomen in klasse 1.B. , maar voor de derde manche bestaat de mogelijkheid dat we over een krachtiger wagen beschikken. We houden jullie op de hoogte...

En voor diegenen die het nog niet wisten : de Dunlop Rallysprints vormen natuurlijk de Wisselbeker Tony Jaenen, de veel te vroeg overleden vader van Andy... Toen Andy en ik deze deelname in overweging namen gaf één doel voor mij de doorslag : BRENG ERE AAN WIE ERE TOEKOMT ! Tony Jaenen heeft veel betekend voor Circuit Zolder en voor de autosport in het algemeen, en dat niet alleen als hoofd van de sectie "Veiligheid", maar ik zie het als "algemene inbreng", dan wel degelijk met een "specifiek doel" . Tony, we hebben dit voor jou gedaan, we hopen dat we in onze opdracht geslaagd zijn...

Dries


Last edited by Mistery; 24-11-2003 at 00:36.
Reply With Quote
  #32  
Old 24-11-2003, 00:38
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Proficiat Andy en Dries!
Reply With Quote
  #33  
Old 24-11-2003, 00:42
Béné's Avatar
Béné Béné is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2002
Posts: 31
Thumbs up

Een dikke proficiat met jullie behaalde resultaat Andy en Dries.
Reply With Quote
  #34  
Old 24-11-2003, 01:24
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 2,158
Proficiat mannen, niks voor jullie, samen op de Clio in de TC in 2004 ?
Reply With Quote
  #35  
Old 24-11-2003, 02:03
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
Quote:
Originally posted by Driesco
Proficiat mannen, niks voor jullie, samen op de Clio in de TC in 2004 ?
Ik wil ook wel een cursus zweeds leren
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #36  
Old 24-11-2003, 02:17
Rrubinio Rrubinio is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2001
Posts: 838
Quote:
Originally posted by flugel
En als't kan foto's van IN de saxo
Dat moet er ongeveer zo uitgezien hebben.






Proficiat .......
Reply With Quote
  #37  
Old 24-11-2003, 02:24
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
Bedankt voor deze reacties. Vond het vandaag heel plezant en heb me samen met Dries heel goed geamuseerd. De wagen presteerde goed maar blijft natuurlijk een standaard baanwagen met straatbanden. Wat vooral belangrijk was is dat we de wintercup goed begonnen zijn en opnieuw voor een mooie eindklassering kunnen gaan.
De eerste reeks verliep heel goed. Als enige reden wij in onze klasse onder de 9 minuten. Met 8'55 reden we 9 seconden sneller dan de tweede. Het is in de rallysprint steeds heel belangrijk om in de eerste reeks snel op dreef te komen en een foutloos parkoers af te leggen, wat dus ook lukte.
Tijdens de service kregen we een probleem met de contactsleutel. De ingebouwde transponder sloeg een beetje tilt maar we kwamen nog net op tijd in het wagenpark.
De tweede reeks begon slecht. Meteen kwamen we terecht vlak achter een andere wagen. Het duurde tot aan de chicane voordat we deze wagen konden inhalen nadat hij in de fout ging. In een poging om een beetje van de verloren tijd goed te maken ging ik even in de fout aan de poort van post 5. Maar ik reageerde goed en kon de wagen na een lange schuiver terug in de goede richting zetten met slechts een 5-tal seconden tijdverlies. Na deze reeks hadden we 9 seconden voorsprong op een Opel Corsa.
De laatste reeks werd dan weer foutloos afgewerkt met een vrijwel identieke tijd als onze directe achtervolger. Hierdoor pakten we dus de klassewinst en waren we heel tevreden.
Buiten het foutje in reeks 2 verliep alles beter dan gehoopt en kunnen we terugblikken op een mooie opening van de wintercup.
Het aantrekken van Dunlop met de debutanten en Patrick Snijers, Kris Princen, Peter Baert zorgden voor veel publiek. Gaan we binnenkort een reportage op TV zien over deze Rallysprint? Ik hoop het, kan deze goede organisatie enkel ten goede komen.

Supporters op post de 7de december !!!
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #38  
Old 24-11-2003, 10:07
moore's Avatar
moore moore is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Location: Hasselt
Posts: 461
proficiat andy en dries
Reply With Quote
  #39  
Old 24-11-2003, 11:07
roadrunner's Avatar
roadrunner roadrunner is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2002
Location: Roeselare,W-Vl.
Posts: 69
Proficiat Dries en Andy
Reply With Quote
  #40  
Old 24-11-2003, 13:46
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 1,627
Quote:
Originally posted by Maarten
iemand foto's van dit olijke duo ?
Me dunkt dat Bart en Ronald wel enkele foto's hebben...
Reply With Quote
  #41  
Old 24-11-2003, 21:32
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Proficiat Dries en Andy!
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 00:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.