De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 02-08-2001, 10:42
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: De Metropool
Posts: 1,609
Thumbs down Hollands Glorie

1.
Quote:
Verstappen is hoping that the team partners him with someone else next year as the two don't get on very well together, something even Jos himself is at a loss to explain.….
2.
Quote:
"I think he is a talented driver in qualifying but he is not so strong in the race and I think he's struggling. He behaves confidently, but I think he is under pressure,” Verstappen was quoted as saying. "I don't get on with him very well. We talk to each other very little and I must say, he is the worst teammate I have had in Formula One. I don't know why. I had a very good relationship with all the others, and I never had any problems with them, but he is very hard to accept. The team is standing behind me and that's good, I feel very happy for the future and for the future of the team as well, but I am very clear on whether he should stay or not because I think there are better people for the team to get than him."

"De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet!"
__________________
Reply With Quote
  #2  
Old 02-08-2001, 11:09
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 3,670
????
gaat da over bernoldi ofzo??
__________________
Reply With Quote
  #3  
Old 02-08-2001, 11:59
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: De Metropool
Posts: 1,609
Yep! En Verstappen er maar op afgeven! Juist nu Bernoldi sneller lijkt te worden dan hem. Vreemd, .... niet?
__________________
Reply With Quote
  #4  
Old 02-08-2001, 12:23
BLitzKrieg's Avatar
BLitzKrieg BLitzKrieg is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2001
Location: (S)Tilburg, Niederlände
Posts: 23
wtf.. hebben jullie hekel aan jos ofzo!?
Waarom?


Klopt.. bernoldi is vaak sneller in de kwalificatie dan jos maar jos is veel beter in de race. De relatie tussen jos en enrique staat op vriezen (zei ie zelf op rtl 5), en ik verw8 nie anders dat er volgend jaar bij arrows geen bernoldi is.
__________________
Reply With Quote
  #5  
Old 02-08-2001, 12:28
BLitzKrieg's Avatar
BLitzKrieg BLitzKrieg is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2001
Location: (S)Tilburg, Niederlände
Posts: 23
Unhappy

is deze board gewoon anti holland ofzo?

Zeg het maar, dan kom ik er nie meer..

ik heb toch ook nix tegen belgen!?



Forza Jos Forza Schumi!
__________________
Reply With Quote
  #6  
Old 02-08-2001, 14:36
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: De Metropool
Posts: 1,609
We hebben hier niets tegen Hollanders. Ik persoonlijk heb ze graag, ....... geroosterd, gebakken, op grootmoeders wijze!

ff serieus, ik heb echt niet tegen Nederlanders, ze kunnen echter zo enorm opgaan in hun sportmensen. Deze morgen hoorde ik Sep Blatter op Nederland 1 nog zeggen dat Davids niet geschorst is omwille van Nandrolone alleen maar dat er een cocktail van allerlei producten in zijn bloed werd gevonden. Tjongen, jongen, ... de reactie van die Nederlanders, .... "out of this world"!
En zo is het nou voor alle sporten: voetbal, honkbal, volleybal, hokey, waterpolo en ... Formule 1.

Wij Belgen hebben veel talent in de pijplijn! David Saelens heeft zo tijdens de F3000 race in Monaco in 2000 de pole kunnen pakken. Tijdens de race knikkert hij er zich al in de eerste bocht uit.
Voor mij is dat dan simpel: "A stupid move!". Je wint namelijk geen race in de eerste bocht.

In Nerdeland heeft men het er vaak moeilijk mee dit toe te geven. Misschien kunnen ze daar nog wat leren van de belgische "valse bescheidenheid".

Hoedanook, blijf AUB posten, maar je zult wel moeten gewoon worden dat Jos hier niet de meest populaire rijder is, maar hé, misschien vind jij Schumi wel klote. Dat mag dan ook best
__________________
Reply With Quote
  #7  
Old 02-08-2001, 16:11
tsjolder's Avatar
tsjolder tsjolder is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Waregem
Posts: 479
Ik denk da'k mij bij Tibo kan aansluiten. Wij zijn allesbehalve Verstappen-fans en da's denk ik niet in de eerste plaats door het feit dat hij Nederlander is. Hij maakt gewoon veel te veel fouten, punt. Zijn goeie momenten zijn te schaars om al zijn grindbakuitstapjes te compenseren.

En ja, in de voetbal zijn we (allez de meeste da'k ken toch en iedere rechtgeaarde Belg ) tegen de Hollanders. Da's zo een beetje hetzelfde als jullie voelen tegenover de Duitsers.
Reply With Quote
  #8  
Old 02-08-2001, 17:13
BLitzKrieg's Avatar
BLitzKrieg BLitzKrieg is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2001
Location: (S)Tilburg, Niederlände
Posts: 23
ik ben grote schumacher fan.. ik denk grootste hier van het forum.. je moet eens weten wat ik heb aan schumi stuff

Ik was jarenlang beetje tegen jos, vaak fouten maar toen was ik 12 en zag ik niet in dat het niet aan jos lach maar aan zijne wagen!

Jos is een getalenteerd coureur, en waar basje saelens (ofzo iets) in de eerste bocht eruit gaat pakt jos er 8 auto's!



Als jij zegt dat jos slechte coureur is omdat ie vaak crasht (door problemen in auto) dan heb je nie veel verstand van formule 1.

Als jij in zo'n krakbak zat zou ik jou weleens willen zien als je het goed doet en de auto faalt! jos heeft veel ervaring en geduld nu, geef hem nu een top auto en hij rijd zeker goed, en haalt vele punten binnen (wk word ie nie nee!)
__________________
Reply With Quote
  #9  
Old 02-08-2001, 17:17
BLitzKrieg's Avatar
BLitzKrieg BLitzKrieg is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2001
Location: (S)Tilburg, Niederlände
Posts: 23
Quote:
En ja, in de voetbal zijn we (allez de meeste da'k ken toch en iedere rechtgeaarde Belg ) tegen de Hollanders. Da's zo een beetje hetzelfde als jullie voelen tegenover de Duitsers.
Oranje heeft zelfde gevoel tegen duitsland als tegen belgië hoor.. je moet eens weten van de nederlanders die ik ken die belgen grappen kent of neer kijkt op de belgen. Ik persoonlijk nie, maar als kind word je gehersenspoeld met belgen grappen

Net ofdat de belgen dom volk zijn

Quote:
"Alle rijders in de Formule 1, zijn stuk voor stuk toprijders. Van Schumacher tot Marques, alle zijn de beste rijders van de wereld"
__________________
Reply With Quote
  #10  
Old 02-08-2001, 17:43
tsjolder's Avatar
tsjolder tsjolder is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Waregem
Posts: 479
Juist omdat er zo velen op ons neer kijken en denken dat ze de beste van de wereld zijn, hebben wij iets tegen Hollanders (zo zijn niet allemaal, dat weet ik ook wel). Ik vind bescheidenheid nog altijd een mooie eigenschap, die wij hebben en veel Hollanders vreemd is. En wat die moppen betreft: Hollander-moppen bestaan hier ook, hoor, maak u geen zorgen Maar misschien moet dit toppic ondertussen elders staan, moderators?
Reply With Quote
  #11  
Old 02-08-2001, 18:33
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
forum is ok!!

der is nog altijd een link met F1 he!! pittige discussies over piloten moeten kunnen (zolang ge mor niet teveel begint af te wijken nor belgen-moppen, of voetbal!!)

ivm met Verstappen!! Hij is zeker niet de slechtste piloot van het veld!!! Met een beetje geluk hoort hij zelfs bij de beste 10 van het veld!! Voor de rest heb ik er weinig over te vertellen!!! Ik ga niet roepen dat hij weg moet uit de F1, evenmin ga ik 1 traan laten moest hij verdwijnen!!!

ivm met Bernoldi!! als de relatie daar idd zo slecht is, zou ik het niet meer dan normaal vinden dat Bernoldi vliegt bij Arrows op het einde van het Jaar!!! Want Bernoldi heeft in mijn ogen pakken minder talent!!!

airco
__________________
Reply With Quote
  #12  
Old 02-08-2001, 19:36
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally posted by BLitzKrieg
ik ben grote schumacher fan.. ik denk grootste hier van het forum.. je moet eens weten wat ik heb aan schumi stuff

Dat maakt alvast niet veel indruk op mij...

Ik was jarenlang beetje tegen jos, vaak fouten maar toen was ik 12 en zag ik niet in dat het niet aan jos lach maar aan zijne wagen!

En hoe oud ben je nu? Het ligt bij de Hollanders ALTIJD wel aan iets BEHALVE aan Jos! Bullshit!

Jos is een getalenteerd coureur, en waar basje saelens (ofzo iets) in de eerste bocht eruit gaat pakt jos er 8 auto's!

Getalenteerd is elke coureur die in de F1 terechtkomt, het zouden in principe de 22 beste coureurs ter wereld moeten zijn dus dat hij GEEN talent heeft hoor je mij niet zeggen. Maar 7 jaar F1 zonder topteam bewijst dat ik het niet zomaar uit de lucht haal : hij is gewoon niet goed genoeg voor een topwagen. Nederland moet dat maar eens beginnen inzien, beseffen en toegeven. Na 7 jaar F1 was Boutsen al 2 jaar Williams piloot en had hij 3 GP's gewonnen, en stond hij met Benetton 6 keer op het ereschavotje naast Senna en Prost die samen 15 GP's wonnen van de 16!!!!

Als jij zegt dat jos slechte coureur is omdat ie vaak crasht (door problemen in auto) dan heb je nie veel verstand van formule 1.

Als jij zegt dat ik nie veel verstand heb van formule 1 dan ken je me nog niet goed...

Als jij in zo'n krakbak zat zou ik jou weleens willen zien als je het goed doet en de auto faalt! jos heeft veel ervaring en geduld nu, geef hem nu een top auto en hij rijd zeker goed, en haalt vele punten binnen (wk word ie nie nee!)

Een top auto moet je niet KRIJGEN maar VERDIENEN. En wat je zegt over Verstappen geldt voor driekwart van het F1 startersveld : geef hem een topauto en hij rijdT zeker goed!

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 02-08-2001 at 19:40.
Reply With Quote
  #13  
Old 02-08-2001, 19:50
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Hier komt ie,

Ik beweer dat als Verstappen in de wagen van der Schumi rijdt, hij nooit wereldkampioen zal worden.

Jos mist gewoon bepaalde eigenschappen om dat laatste stapje naar boven te maken............

Verstappen hoort in rijtje Herbert, Alesi, enzo............net niet!

Objectief als altijd.......

Ik zie de komende jaren geen mega-f1 talent in de benelux opstaan

__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #14  
Old 02-08-2001, 19:52
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Ik vind dit zeer eerlijk en moedig van je, Marshal, om dat als Nederlander te zeggen. En ik ben het met je eens dat er in de ganse Benelux op dit moment geen supertalent te vinden is...
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #15  
Old 02-08-2001, 19:56
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: De Metropool
Posts: 1,609
"Right on!" Sennake.

- Olav Mol voor het seizoen 2001 horen zeggen dat Arrows het met de Supertech stukken beter ging doen. Nu heb ik veel respect voor Mol, ... maar Asiatech een goede motor? Da's toch die oude Peugeot, ... niet ?!
- Ik herinner me vorig jaar Brazilië nog zeer goed. Jos heeft daar op het einde nog plaatsen verloren (o.a. aan Button) omdat de conditie niet goed was, ... "go figure!".
- Hoe dikwijls is bij Jos het gaspedaal al niet blijven hangen? 5x? 6X? Ik heb het Schumacher nog maar zelden horen zeggen.
- .....
__________________
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 08:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.