|
|
||||
|
||||
Nieuw : de Williams FW 24 van Tamiya 1/20 komt eraan!
Tamiya's new FW24 kit (due late May) will feature complete engine detail that attaches directly to the monocoque, separately molded brake calipers and disks (which rotate with the wheels!) and even jack stands so you can portray the car during a pit stop. Of course, the rear cowl opens to show off the engine, too. Place your advance order today!
Bron : HLJ PS : de mijne is al voorbesteld! |
|
||||
|
||||
Ik heb het gezien. Naar het schijnt zou Tamiya erin geslaagd zijn om 1/12de detail op 1/20ste te brengen. Normaal gezien niet voor mij owv Williams maar waarschijnlijk toch wel owv het niveau van de kit en er reeds enkele aan de deur staan te kloppen om hem gebouwd te komen ophalen...
Ben super, reuze benieuwd. Nu de MP4/17D nog |
|
||||
|
||||
Dat beloofd, Sennake, ik kom eens kijken als em klaar is!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Buiten wat er al gezegd is over deze kit, valt me in de tekst die HHugo postte ook op dat er deze keer sprake is van "Seat belt accurately and precisely depicted with plastic parts." Zou dit betekenen dat we geen fe-set meer nodig zullen hebben? Als dat zo is, impressive stuff. In ieder geval inmpressive stuff.
Sennake, waar heb je de voorbestelling geplaats als ik vragen mag? |
|
||||
|
||||
Quote:
En de voorbestelling : bij Hobby Link Japan (www.hlj.com) Thank you very much for placing an order with HobbyLink Japan. This message is to confirm that we have received the following order and are now processing it. Customer ID: 046154 ( Guy Golsteyn) Order No.:00524366 Shipping Address: Guy Golsteyn Schandooi 31 Laakdal, 2431 Belgium TAM20055 1/20 Williams BMW FW24 Grand Prix Collection #55 1 piece(s) @ 2900 yen each = 2900 Merchandise Total: 2900 yen Shipping Charge: Not Yet Determined Total: 2900 yen |
|
||||
|
||||
In Japan?? lol moet kunnen
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Excuseer? jullie bestellen dus zelfs gewoon stickervelletjes in japan? Amai, da moet daar dan wel echt veel goedkoper zijn.
|
|
||||
|
||||
FREAKS
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het zijn DECALS en geen STICKERS eh! En ik weet niet wat er zo speciaal is aan het bestellen van onderdelen in het buitenland, al ligt het wat verder dan Europa? |
|
||||
|
||||
Quote:
Welcome to the 21st century alwaar de aarde 1 groot dorp is |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|