De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 19-04-2005, 23:18
Coast Racing's Avatar
Coast Racing Coast Racing is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 11
DGR/coast racing raceongeval

Eerst en vooral wens ik Patrick en Bart bedanken voor de hulp aan onze nieuwe website en wij zullen ze wel later in het seizoen op gepaste wijze daarvoor bedanken !!!

Het ongeval welke wij hebben gehad in de tweede race was weeral een spijtige heirkracht.
We lagen in 13 de positie algemeen en 4de gtb toen Phillippe Dentant in het op rijden van de radion naar Les Combes toe door de intercom liet weten dat hij hevige rugpijnen kreeg en bij aankomst in Les Combes had dit een gevoelloosheid in beide benen tot gevolg zodat hij niet meer kon remmen.
Desondanks stuurde Phillippe de wagen 'mooi' rechtdoor zodat erger werd voorkomen.

Bij nazicht later in het ziekenhuis werd vastgesteld dat er een zenuw geklemd zat ,en nog steeds zit,tussen de wervels.
Morgen weten we of Phillippe dient te worden geopereerd.

Om geruchten en speculaties nu de kop in te drukken laten wij jullie de werkelijke reden weten.

Het palmares en staat van dienst van Phillippe Dentant bewijst dat Phillippe een natuurtalent is en nog niet zo vlug stuurfouten maakt ,maar het kan inderdaad in een klein hoekje zitten.

Phillippe was bezig aan een waanzinnige race en laat er geen twijfel over bestaan ,Francorchamps in de regen is geen doetje.

De schade valt redelijk mee en de manne van AD sport zijn reeds aan de herstelling begonnen.

groeten

coast
Reply With Quote
  #2  
Old 20-04-2005, 05:59
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Ik wens langst deze weg Phillippe Dentant veel sterkte toe en laten we hopen dat we hem snel terug zien op 't circuit.

Mvg
Reply With Quote
  #3  
Old 20-04-2005, 11:49
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by coast racing
Bij nazicht later in het ziekenhuis werd vastgesteld dat er een zenuw geklemd zat ,en nog steeds zit,tussen de wervels.
Morgen weten we of Phillippe dient te worden geopereerd.
Hetzelfde probleem als tijdens de Belgium Masters 2004? Igg beterschap gewenst.

Toen ik de ziekenwagen zo langzaam voorbij zag rijden in Rivage dan denk je meteen aan ernstige zaken. Later kwam de Porsche voorbij op de plateau-wagen en zo heel erg veel uiterlijke schade was daar niet aan te zien. Op dat moment snapten wij het niet helemaal, nu wel. Bedankt voor de info
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #4  
Old 20-04-2005, 19:04
Pat's Avatar
Pat Pat is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Dendermonde
Posts: 934
Hierbij wens ik Phillippe ook een voorspoedig herstel !

Voor dat hij zich laat opereren, geef ik hem de raad even contact te nemen met een chiropractor. Met name Coentgens te Sint-Martens-Latem.
Deze kerel is een autoriteit op dit gebied.

Geef maar een seintje als je een telefoonnummer nodig hebt.
Vind 'm niet direct
Reply With Quote
  #5  
Old 21-04-2005, 02:08
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: LIMBURG
Posts: 1,848
Wanneer heeft Philippe eens geluk? Vorig jaar moest hy al afgevoerd worden tydens de Belcar Masters en nu weer. Veel sterkte & een spoedig herstel.
__________________
Reply With Quote
  #6  
Old 21-04-2005, 11:38
stickerman stickerman is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2003
Posts: 68
Ik heb hetzelfde meegemaakt, jaren geleden. Opeens hevige rugpijnen en uitval van mijn benen. Een week later ben ik geopereerd geweest. Als zelfstandige dus niet geluisterd naar de goede raad om minstens 3 maand te rusten. Het heeft daarna nog 3 jaar geduurd eer ik van alles "verlost" was.

Philippe, luister naar de dokter en vlieg er niet te vlug weer vollen bak tegenaan, hoe moeilijk het ook is.

Veel beterschap en snelle genezing !
Reply With Quote
  #7  
Old 22-04-2005, 20:40
Luuk S's Avatar
Luuk S Luuk S is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2004
Location: Neerpelt, Zolder, Roermond
Posts: 134
Chiropractor?
Lijkt me een geweldig idee bij gevoelsuitval, mischien ook eens wijwater of handoplegging proberen.
Laat die jongen nu maar eerst eens onderzoeken door een echte arts voordat hij zijn rug naar de k***** laat helpen door een of andere alternativo.
Reply With Quote
  #8  
Old 26-04-2005, 08:59
Swa's Avatar
Swa Swa is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2003
Location: Reet
Posts: 151
Heb heel slecht nieuws opgevangen over Philippe (van zijn moeder). Hij mag nooit meer competitie rijden. En hij moet een zware operatie ondergaan. Er zou ofwel gel ofwel plaatjes tussen zijn wervels moeten komen ter vervanging van het kraakbeen.
Bij deze veel sterkte en een spoedig herstel.
Reply With Quote
  #9  
Old 26-04-2005, 09:23
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Als het waar is wat Swa zegt betreur ik dit. Ik vind het al erg om Phillipe dit jaar niet meer te zien rijden maar voor altijd, nee dank u. Hij is zo'n toffe kerel en is altijd te vinden voor een babbel. Hopelijk zien we hem snel terug.

Mvg
Reply With Quote
  #10  
Old 26-04-2005, 12:55
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2005
Location: Geel
Posts: 788
Kunnen we ergens een mailtje naar toe sturen om Philippe een hart onder de riem te steken ?
Reply With Quote
  #11  
Old 26-04-2005, 15:03
Coast Web's Avatar
Coast Web Coast Web is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 8
Eigenlijk is het heel simpel....

mailtjes naar info@coastracing.be komen zeker terecht !

Alvast bedankt.
__________________
Reply With Quote
  #12  
Old 26-04-2005, 19:17
Coast Racing's Avatar
Coast Racing Coast Racing is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 11
Quote:
Originally Posted by Swa
Heb heel slecht nieuws opgevangen over Philippe (van zijn moeder). Hij mag nooit meer competitie rijden. En hij moet een zware operatie ondergaan. Er zou ofwel gel ofwel plaatjes tussen zijn wervels moeten komen ter vervanging van het kraakbeen.
Bij deze veel sterkte en een spoedig herstel.
Mensen ,mensen wat wordt hier weer gespeculeerd !Ik heb 2 minuten geleden gebeld met de pa van Phillippe en neem het van hem aan ,hij is de enige die weet wat de doktoren over Phillippe zeggen.

enkel hij ,als je mij begrijpt !!!!!!!

Van opereren is GEEN SPRAKE en zeker niet voor het moment.
Vanaf morgen begint de kinesist te werken met Phillippe en begin mei gaat hij onder de scanner.

De dokters zijn zeer optimistisch ,dus moet er niet gedramatiseerd worden.

En Phillippe is zeker nog niet afgeschreven voor het seizoen 2005 ,en dat heeft hij mij zelf verteld.

Zijn terugkeer zal niet onopgemerkt blijven ,wij zorgen daar wel voor !!

Dus Swa ,jou bron kan onmogelijk weten hoe het is met Phillippe en dat heeft zijn pa mij verteld.

Wij bedanken wel iedereen voor hun bezorgdheid !!

groeten coast
Reply With Quote
  #13  
Old 26-04-2005, 19:37
Swa's Avatar
Swa Swa is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2003
Location: Reet
Posts: 151
Tja, ik had pertang het vermoeden dat de moeder van Philippe vrij dicht bij Philippe stond. Maar ik ken hun relatie niet echt. Mijn oprechte excuses dus, maar als een moeder zoiets over haar zoon zegt tegen mij, dan heb ik het vermoeden dat ze weet waarover ze praat.
Maar als jij zegt dat de vader zegt dat de moeder het niet kan weten, dan is dit goed mogelijk. Maar dat kon ik dan weer niet weten.

Ik hoop dat je gelijk hebt en dat we Philippe snel terugzien.
Veel beterschap!!
Reply With Quote
  #14  
Old 26-04-2005, 19:49
4x4valley 4x4valley is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 27
Quote:
Originally Posted by Bugalfa
Kunnen we ergens een mailtje naar toe sturen om Philippe een hart onder de riem te steken ?
Of gewoon via zijn website via het formulier, dat komt bij hem aan...

http://www.philippe-dentant.be
Reply With Quote
  #15  
Old 26-04-2005, 20:32
Coast Racing's Avatar
Coast Racing Coast Racing is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 11
Quote:
Originally Posted by Swa
Tja, ik had pertang het vermoeden dat de moeder van Philippe vrij dicht bij Philippe stond. Maar ik ken hun relatie niet echt. Mijn oprechte excuses dus, maar als een moeder zoiets over haar zoon zegt tegen mij, dan heb ik het vermoeden dat ze weet waarover ze praat.
Maar als jij zegt dat de vader zegt dat de moeder het niet kan weten, dan is dit goed mogelijk. Maar dat kon ik dan weer niet weten.

Ik hoop dat je gelijk hebt en dat we Philippe snel terugzien.
Veel beterschap!!
geen probleem Swa ,ik wou gewoon dat iedereen weet hoe het juist met hem is ,en speculaties beetje de kop in drukken !
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 20:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.