|
|
||||
|
||||
*** Internationale Trainingsdag Circuit Zolder 31/05/2007: De foto's***
Wat was er te zien!
2 zeldzame auto's,n*5 en n*7 van de 100 gebouwde Zeer oud maar reed nog goed,was mooi gerestoreerd GS motorsport met een AD sport Viper? zo dat was deel1 |
|
||||
|
||||
deel2
Met deze wagen gaat dit weekend Loix F. mee rijden,wel heel denk ik Zoek maar uit En dan rond 14.30u, even Appeldoorn bellen, brutte pech voor deze straatvesie die zal er niet meer mee naar hius kunnen rijden Zo dat was het weer ik weet het niet veel maar toch |
|
|||
|
|||
Heeft misschien iemand gezien,
welk team er met de lambo aan het testen was? Die draaide een vlotte 1.34. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het was een zwarte maar daar stond niet veel op van reklaam |
|
||||
|
||||
Dat zal waarschijnlijk die Lambo uit de DSC zijn aangezien die dit weekend op Zolder rijden.
|
||||
|
||||
Iemand meer info over wat er hier gebeurd?
Ik zie ADsport stickers op de wagen hangen, terwijl er 2 Duitse namen op de wagen hangen... |
|
||||
|
||||
Is gehuurd door GS motorsport voor ADAC GT tijdens 24h van Nurnburg. En deze wedstrijd valt samen met Belcar in Spa...
|
|
||||
|
||||
Was Bleekemolen die er die snelle rondjes uitperste...
|
|
||||
|
||||
Dus geen ADsport GT3 viper in Spa voor de Belcar race tijdens de 12uren?
|
|
||||
|
||||
Titel van de thread is fout. Misschien kan een moderator ff ingrijpen?
Enfin, enkele van mijn foto's... Weet iemand hoe dat zit met die GT3 die in de prak is gereden? De nummerplaten werden eraf gehaald en de auto werd op de paddock 'achtergelaten'... De Russian 'FLYING' Bears waren ook zeer de moeite waard!! |
|
||||
|
||||
En nog enkele...
|
|
||||
|
||||
Hopla!
|
|
||||
|
||||
Waarom niet??? Hebben er wel meerdere hé...
|
|
||||
|
||||
er is precies iemand zich komen uitleven met zijn porsche..
toch heel wat schoons op de baan precies.. zo n lambo zou naar de belcar moeten komen net als een ferrari... dtm audi's lijkt me ook altijd leuk om te zien.. |
|
||||
|
||||
Slechts 2 foto's. Batterij was plat na 2min !
|