|
|
||||
|
||||
Nieuwigheden bij Profil24
Nieuw: Porsche 997 GT3 Le Mans
Gedetaileerd interieur, alu gedraaide velgringen, vele PE onderdelen. Richtprijs: €116
|
|||
|
|||
schoon beest....
Profil 24 was zelfs een bescheiden sponsor (boven de spiegel)
|
||||
|
||||
Flying Lizard 997 GT3-R Le Mans 2007
Op schaal 1/24 is er nu deze mooie Porsche met gedetailleerde cockpit, een PE set, zeer scherp gedrukte decals, alu velgringen, ...
Prijs voor de kit: €120 Prijs voor een geschilderde kit (3 kleuren): €200
ранняя пташка получает червя ... но вторая мышь получает сыра! Last edited by Gulfie; 03-09-2008 at 07:37. |
|
||||
|
||||
Lola AM
Nog een mooie wagen die Profil24 op de markt brengt op 1/24...
Opengaande deuren, 2 'gridgirls' en 1 piloot inbegrepen in de kit en verder de gebruikelijke PE en white metal delen om de resin kit af te werken. Kitprijs: €135 Geschilderd (2 kleuren): €192 Gebouwd: €466 Richtprijzen zijn BTW inbegrepen.
ранняя пташка получает червя ... но вторая мышь получает сыра! Last edited by Gulfie; 04-02-2010 at 18:04. |
|
||||
|
||||
Binnenkort van Profil 24, de Audi S1:
Meer fotos hier: http://www.profil24-models.com/english/p24065_uk.html
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik heb nu al 1/24 modellen gebouwd van Renaissance, Le Mans Miniatures en van Profil24. En hoewel elke kit natuurlijk een momentopname is, moet ik zeggen dat Profil24 het beste past en de best gegoten onderdelen geleverd heeft. Dat belooft dus...
|
|
||||
|
||||
En de S1 is ondertussen verkrijgbaar.
|
||||
|
||||
En de eerste foto`s
|
||||
|
||||
Tof dat je de eerste foto's al laat zien, de kas ziet er gedetailleerd en van een goede kwaliteit uit. Als je 'em in huis hebt, waarom geen "Kit Review" ervan posten.
|
|
||||
|
||||
Ik zal er in het weekend werk van proberen te maken.
|
||||
|
||||
Nieuw bij Profil24
-Talbot Lotus 1/24 -Citroen DS3 WRC |
|
||||
|
||||
Man knap model
|
|
||||
|
||||
more, more, more, ....
Profil 24 gooit een heel aantal nieuwe kits op de markt.
Audi R15 n° 1/2/3 (ref. P24072) Lola Racing box n° 30 LM 2009 (ref. P24071) Lola Drayson n°11 LM 2010 (ref. 24073) Mijnen Audi is al besteld bij Tenco!
ранняя пташка получает червя ... но вторая мышь получает сыра! Last edited by Gulfie; 05-02-2011 at 10:58. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|