|
|
||||
|
||||
Rittensport 20/7 Tienen
Het kon niet blijven duren, het was al te lang stil op het rittensportfront. We zoeken het deze keer iets verder dan de provinvie Antwerpen en De Paddock trekt op 20/7 naar Tienen.
Quote:
Guy en ik doen al zeker mee. Laat je niet kennen en join the fun. Voorlopig deelnemerslijst " De paddock" Guy Golsteyn - Stijn Claessens Guy - Quinten Pascal Put - Bart Spaey
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** Last edited by Raceboy; 30-06-2003 at 23:21. |
|
||||
|
||||
Vorige keer waren we met 4 Paddock teams. Dat moet beter kunnen! En als we weer met een aantal paddock teams aan de start verschijnen gaan we ook weer vragen om allemaal achter elkaar te mogen starten, dan komen we elkaar geregeld eens tegen
Nietwaar Fordje? Komaan Paddockers! Laat je niet kennen! 18 euro per team is ocharme 9 euro per persoon! En daar krijg je een ganse dag gegarandeerd plezier voor in de plaats! Gewoon DOEN! Laat eens zien wie hier kan rallyrijden en kaartlezen |
|
||||
|
||||
Als het een keer in het limburgse is doe ik mee.........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Maareuh... hoe zit dat met de Paddock teams voor deze wedstrijd? Nog aan het uitpuffen van de examens of zo? |
|
||||
|
||||
Als je een rittensport zou organiseren in Andorra rond die tijd dan was ik er ook.....
Sorry gasten ...............VAKANTIE !!!!! |
|
||||
|
||||
Zal eens horen wat mijn piloot ervan denkt.
|
|
||||
|
||||
rittensport tienen
Sennake je mag er een 2e team bijtellen!!!
Wij doen mee!!! Tot Tienen, Groetjes Quinten (zoon van Guy) |
|
||||
|
||||
Wat de barbeque betreft, ware het ook interessant om te weten wie er na de rittensport blijft eten. Kunnen de Paddock-teams even vermelden of ze deelnemen aan de bbq please? Dan zullen wij (Raceboy en ik) ons gezamelijk inschrijven.
"Barbecue aan 10 € /persoon (3 soorten vlees + groenten + saus + brood). Gelieve aantal aan te duiden op het inschrijvingsformulier, betalen aan inschrijvingstafel de dag zelf." |
|
||||
|
||||
Hoi ,
Sennake , ik zie da wel zitten om daar aan deel te nemen , ben alvast een goeie kaartlezer . Zelf rijden 'k zou ni liever willen , alleen komt mijn auto denk ik daar niet voor in aanmerking. Dus mannen wie het ziet zitten een vrouw als co-pilote te hebben , laat maar iets weten. By the way sennake , je weet als je hulp kan gebruiken ivm bbq geeft ge maar een belleke. bientje |
|
||||
|
||||
Als ik me niet vergis kon Fordje niet co-piloteren omdat hij op verlof ging : misschien wil zijn piloot (Marc van Goethem aka Tigerracing) wel een vervangster? Of vervang-ster?
En de bbq wordt georganiseerd door de mensen van de rally zelf, dus helpen hoeft niet, mee-eten wel natuurlijk |
|
||||
|
||||
Sennake ,
Thanks , dat zie ik zeker zitten . Kan je misschien vragen of Marc me contacteerd? Als hij het ziet zitten om een vrouw als co-pilote te hebben tenminste!!! Je weet hoe de meeste mannen denken over een vrouw die de kaart moet lezen In ieder geval , als ik niet actief kan deelnemen kom ik wel supporteren , ( en het traject wat inkorten ) voor mijn favoriete team bientje |
|
|||
|
|||
Sorry, ben dat weekend even naar Frankrijk, zal daar ook de kaart moeten laten lezen anders gaan we het niet vinden.
Wens jullie veel plezier rond Tienen; ben er de volgende keer zeker terug bij. Marc |
|
||||
|
||||
Marc,
Toch bedankt voor je reactie. Een prettig verlof gewenst groetjes, bien |
|
|||
|
|||
wie heeft zin om als co in mijn MGB-tje te rijden?
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|