De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Driver's seat & Trackdays
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 11-03-2007, 22:25
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by R@ce@holiC View Post
Gelieve geen dingen nodeloos af te breken waar je in de absoluut niks van kent. Aan zulke posts heb ik (en nog wel anderen) een grondige hekel. Niet dat je je gedacht niet mag zeggen , daar dient het forum voor, maar weet eerst waarover je een gedacht vormt...
Je tikt wat sneller dan ik
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #17  
Old 11-03-2007, 22:41
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: donk(herk-de-stad)
Posts: 805
oke oke mij reactie is misschien wat overdreven maar wat ik daar zag heb ik nog nooit in mijn hele leven gezien. Ik ben zelf ook al meerdere keren op het cicuit geweest dus ik weet ook een beetje hoe het er aan toegaat. Ik stond bij een paar mensen tijdens het takelen en die waren redelijk ervaren en zij deelden precies de zelfde mening. Maar mag je daar zomaar zonder kledij het circuit op? Vind dit een klein beetje onverantwoord. Sorry als ik de eranracing days nu in een slecht daglicht zet maar was een beetje geshock hoe het er aan toe ging. Mijn excuses
__________________
giallocorse= www.grabx-art.be/giallocorse
FBR vzw=www.grabx-art.be/fbr
Reply With Quote
  #18  
Old 11-03-2007, 22:55
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by guntha View Post
Maar mag je daar zomaar zonder kledij het circuit op? Vind dit een klein beetje onverantwoord.
Ja dat mag op dergelijke dagen. Het is als deelnemer aan dergelijke dagen je eigen keuze wat je als kleding draagt.

Was het t-shirt van de bestuurder dan de oorzaak van deze crash? Denk het niet
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #19  
Old 11-03-2007, 23:07
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Nee je mag nooit zonder kledij het circuit op. Dat is openbare zedenschennis
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #20  
Old 11-03-2007, 23:17
Trackfun's Avatar
Trackfun Trackfun is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 100
Wat een fantastisch dagje! Vandaag m'n persoonlijk ronderecord weer wat scherper gezet op 1'58 en zo'n 3 bijrijders een big smile bezorgd. De Michilin Pilot Cups waren gewoon formidabel bij dit weer. Er werd vrij professioneel gereden en met het nodige respect, velen gingen met de pinker aan de kant. Mooi. Bijna 3 uur zaten we met 55 auto's op de baan en ik ondervond vrij weinig hinder van het verkeer.

De Megane met crash in de Bianchi staat binnenkant na de bocht, dus niet op de ideale lijn. Er word wel duidelijk gevlagd wanneer ik er de eerste keer voorbij kom. Dan ga je de volgende gewoon van het gas want je verwacht al duidelijk dat de volgende ronde de takelwagen er zal staan.

Ook als je na een stop terug je eerste ronde op circuit gaat doe eerst een verkenningsrondje om de obstakels die er al of niet zijn te zien en kijk goed naar de vlaggeposten.

Kunnen we gewoon rustig rijden onder een gele vlag situatie, je kan toch best 30 rondjes doen op een uur dus één meer of minder is niet zo belangrijk.
Ik hoop dat we die discipline kunnen opbrengen ipv dat de baan elke keer dicht gaat als er iemand moet getakeld worden.

Skylimit bedankt en ook alle hun medewerkers die dit in Belgie zeldzame dagje weer mogelijk hebben gemaakt. En autoliefhebbers waren er zeker vandaag, BMW's, Porsches, Scoobies, EVO's, Ariel Atom's, Skylines, etc., etc.

Morgen weer!

MDRIFTPOWER M3

PS. En ja wie ben ik om hier te prediken... ieder z'n eigen risicomanagement, ben ook met een std Subaru GTT en Z3M begonnen allen zonder rolkooi want straatauto, nu wat meer veiligheid (auto en kledij) in de M3 die ik in 1999 helemaal niet kon betalen. Dat heeft me echter niet belet in die 8 jaar een betere amateur trackdayfreak te worden. Btw er was vandaag enkel auto(blik)schade.

Last edited by Trackfun; 11-03-2007 at 23:25.
Reply With Quote
  #21  
Old 11-03-2007, 23:35
Trackfun's Avatar
Trackfun Trackfun is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 100
Thomaske en Corvetteboy,

Leuk jullie ontmoet te hebben en bedankt voor de pics van dit onvergetelijk dagje!

Peter
Reply With Quote
  #22  
Old 11-03-2007, 23:40
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: donk(herk-de-stad)
Posts: 805
Ik moet eerlijk zijn er zijn er bij die goed reden vandaag. Dat verbaasde me vermits ze niet veel kunnen rijden op het circuit, maarja wa weet ik van rijden, heb zelf nog nooit gereden.
__________________
giallocorse= www.grabx-art.be/giallocorse
FBR vzw=www.grabx-art.be/fbr

Last edited by guntha; 11-03-2007 at 23:44.
Reply With Quote
  #23  
Old 11-03-2007, 23:43
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Quote:
Originally Posted by guntha View Post
Geen idee, zal he da volgend jaar weten te zeggen.
Ben zojuist nog gaan kijken op het circuit van zolder. Was weer een botsing met die lompe amateurs resultaat: 1 impreza totaal loss, crx totaal loss en een clio vanachter zwaar beschadigt. Die gasten hadden zelf geen race uniform aan. De piloot met de clio zat inde auto met een t-shirt. Gewoon weg SCHANDALIG!!!!

Als je dat vindt, geen probleem. Maar kan je me dan beloven dat je morgen als je met de auto rijdt ook een racepak aandoet want je kan eveneens een ongeluk krijgen hé.

Vandaag was het een Trackday en geen race. De mensen komen gewoon wat lol trappen op het circuit om het zo te zeggen. Dat er ongelukjes gebeuren is normaal. Zijn vandaag wel meer dingen gebeurd, maar dat is het risico als je deelneemt aan zo'n dag!


Ikzelf heb me reuze geamuseerd vandaag en de foto's volgen in de loop van de week. Dit omdat ik het deze week heel druk ga hebben.

Mvg...
Reply With Quote
  #24  
Old 11-03-2007, 23:44
Jo Smets's Avatar
Jo Smets Jo Smets is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: In lower places (my Mini)
Posts: 501
@GUNTHA,

kan je eens uitleggen waar die mening vandaan komt, of is het volgens jou zo dat alleen rijke mensen op circuit mogen rijden....

... en dat na 1 week op de paddock amai.

oh ja .... ERAN/Skylimit Trackdays rule...

Ik hoor graag een reply.

mvg,
Jo Smets
Reply With Quote
  #25  
Old 11-03-2007, 23:52
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: donk(herk-de-stad)
Posts: 805
Quote:
Originally Posted by Jo Smets View Post
@GUNTHA,

kan je eens uitleggen waar die mening vandaan komt, of is het volgens jou zo dat alleen rijke mensen op circuit mogen rijden....

... en dat na 1 week op de paddock amai.

oh ja .... ERAN/Skylimit Trackdays rule...

Ik hoor graag een reply.

mvg,
Jo Smets

Ik ben gewoon van raceauto's te zien rijen met de piloot in volledig uniform. Als ik zelf ooit de kans krijg te rijden zal ik ook eraan denken voor mjn eigen veiligheid. Mijn mening komt eigenlijk van een belcarfreak die precies beter niet geregistreerd had mezelf dus. Ik vind het een zeer mooi event om de mensen die niet veel geld hebben om een groot team te starten ook eens te laten rijden. Ik ga in het vervolg mijn mening meer voor mezelf houden precies.
__________________
giallocorse= www.grabx-art.be/giallocorse
FBR vzw=www.grabx-art.be/fbr
Reply With Quote
  #26  
Old 11-03-2007, 23:54
Jo Smets's Avatar
Jo Smets Jo Smets is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: In lower places (my Mini)
Posts: 501
Het was vandaag een geslaagde dag.
fantastisch goed weer, veel autos aanwezig, en niet de minste.
Spijtig van het ongeluk.

Ikzelf heb me nog met de 106 kunnen uitleven.

@Bart Van Samang, bedankt voor de goeie tips. Het gaat nu weer wat sneller.

Race-groeten en tot de volgende ERAN dag,
Jo Smets
Reply With Quote
  #27  
Old 11-03-2007, 23:56
Jo Smets's Avatar
Jo Smets Jo Smets is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: In lower places (my Mini)
Posts: 501
@Guntha,

je mening wordt gerespecteerd, maar dat betekent niet dat ik of iemand anders het ermee eens moet zijn.

In ieder geval, wij zullen het blijven promoten.

mvg,
Jo Smets
Reply With Quote
  #28  
Old 12-03-2007, 00:02
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: donk(herk-de-stad)
Posts: 805
JIJ ree met de peugoet dat heb ik nog gezien dan. Was redelijk laat daar heb de bmw m6 enz. Nog een paar rondjes zien rijden en ik bied hier mijn excuses nog eens aan voor mijn iets wat groffe uitting. Sorry gesten zal er in het vervolg op letten.
__________________
giallocorse= www.grabx-art.be/giallocorse
FBR vzw=www.grabx-art.be/fbr
Reply With Quote
  #29  
Old 12-03-2007, 00:20
Trackfun's Avatar
Trackfun Trackfun is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 100
Allez t'is je vergeven want je rijdt met nen BMW.

Een goeie raad, leer er eerst mee driften voor ge er met circuit opgaat

Volgende zaterdag driftschool op Zolder

MDRIFTPOWER M3
Reply With Quote
  #30  
Old 12-03-2007, 00:41
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: donk(herk-de-stad)
Posts: 805
Quote:
Originally Posted by Trackfun View Post
Allez t'is je vergeven want je rijdt met nen BMW.

Een goeie raad, leer er eerst mee driften voor ge er met circuit opgaat

Volgende zaterdag driftschool op Zolder

MDRIFTPOWER M3
Ik heb geen bmw ik heb die m6 nog zien rijden dat wou ik zegen. Ik zie dat ik mijn bericht niet kan aanpassen dus zeg iok het hier. Toch merci dat je me vergeeft
__________________
giallocorse= www.grabx-art.be/giallocorse
FBR vzw=www.grabx-art.be/fbr
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 14:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.