De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Algemeen en vraagbaak
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 02-01-2011, 21:02
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker
 
Join Date: Dec 2009
Location: Hamme
Posts: 1,304
Gele kleur Mclaren MP4/2C

Hallo Iedereen,

Ik ben opzoek naar de juiste kleur voor de Estoril versie van de Mclaren MP4/2C waar Keke Rosberg mee gereden heeft. Deze was destijds voorzien van een dayglo gelige kleur, maar ik vrees dat dit niet in het Tamiya TS Gamma aanwezig is. Wel heb ik een Fluorecent Yellow gevonden van MR. Color, maar ik weet niet of ten eerste de juiste kleur is en ten 2de compatible is met Tamiya TS verf of ik moet gans de wagen in MR. Color spuiten met de Airbrush. Weet iemand van jullie welke kleur ik kan gebruiken. Laat me iets weten.

Lesley
Reply With Quote
  #2  
Old 02-01-2011, 21:20
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Quote:
Originally Posted by eyckles View Post
Hallo Iedereen,

Ik ben opzoek naar de juiste kleur voor de Estoril versie van de Mclaren MP4/2C waar Keke Rosberg mee gereden heeft. Deze was destijds voorzien van een dayglo gelige kleur, maar ik vrees dat dit niet in het Tamiya TS Gamma aanwezig is. Wel heb ik een Fluorecent Yellow gevonden van MR. Color, maar ik weet niet of ten eerste de juiste kleur is en ten 2de compatible is met Tamiya TS verf of ik moet gans de wagen in MR. Color spuiten met de Airbrush. Weet iemand van jullie welke kleur ik kan gebruiken. Laat me iets weten.

Lesley
Een aparte livery... ik dacht eigenlijk dat deze alleen tijdens de eerste vrije training gereden had? Zodat ze bij Philip Morris konden zien of het op TV wel goed zou staan. Maar het zou kunnen zijn dat dat een gouden livery geweest is.
__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote
  #3  
Old 03-01-2011, 21:46
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker
 
Join Date: Dec 2009
Location: Hamme
Posts: 1,304
Ik heb me laten wijsmaken dat de kleur safraan geel moet zijn. Naar het schijnt moet deze persoon dit gevraagd hebben aan Mclaren zelf. En heeft nadien ook zijn model ook zo gespoten. Nu moet ik zeggen dat het kleur niet echt tot zijn recht komt, maar in de zon verschijnt een kleur altijd. De wagen moet ook tijdens de race zelf ook gereden hebben ik heb daar een filmpje op youtube van gezien. Hier is de link http://www.youtube.com/watch?v=4ouQnA_LMYk .

Lesley

Last edited by eyckles; 04-01-2011 at 01:18.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 10:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.