|
|
||||
|
||||
Modelbouwbijeenkomst - 21 augustus 2015
Hallo modelbouwvrienden, het is even geleden maar we zijn klaar voor de 2de seizoenshelft. Hopelijk is iedereen goed uitgerust om er een lap op te geven.
Bij deze kondig ik dan ook de volgende bijeenkomst aan; Wanneer: a.s. vrijdag 21 augustus '15 Waar: Brasserie Savarin te Bolderberg (Heusden-Zolder) Aanvang: 20h00 Iedereen van harte welkom Agenda: -vooruitblik KMK - - - Indien jullie nog agendapunten hebben, laat het ons gerust weten. Alles is bespreekbaar. Ik zal me dan ook als eerste aanmelden -Nismo -Nelsonsr -Frans -Joka-1 -Mech@niC -EtronQuattro07 -Wanneke -BSmodels -Loixrallyfan -Doc -Big attack - - - Tot aanstaande vrijdag
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 22-08-2015 at 10:46. |
|
||||
|
||||
Ik ga er niet bij zijn, zit dan bij de Rally Deutschland
|
||||
|
||||
Ik zal er ook niet bij zijn, wegens de grote prijs van België. Tot in september
|
|||
|
|||
Zullen aanwezig zijn Nelsonsr en Frans tot vrijdag groetjes.
|
|
||||
|
||||
Bij mij hangt het er van af hoelaat ik vrijdag klaar ben met werken.
Onder voorbehoud dus |
|
||||
|
||||
Ik kom af,
|
|
|||
|
|||
Ik kan er niet bij zijn, ik ben nog op vakantie.
|
|
||||
|
||||
Wij (of eigenlijk ik) wil er ook weer eens bij zijn.
En aangezien het goed uitkomt zal ik het vanavond eens ff met Adriana overleggen. Ze zal wel mee gaan Laat het nog ff definitief weten iig.
|
||||
|
||||
We zullen er zijn vrijdag
|
||||
|
||||
Ik kom vrijdag ook nog eens langs.
|
||||
|
||||
dan kom ik ook nog eens langs
|
|
|||
|
|||
Hey vrienden ,
Alles goed met jullie daar hier in west vlaanderen rustig ik kom vrijdag ,Joka komt ook ik zal een Porsche g reeks brochure meebrengen gevonden op de oltimer gp ook de 993 turbo en ook mijn williams tot vrijdag . grts Dieter |
|
|||
|
|||
Ik kom vrijdag normaal ook, al zal het sowieso maar voor anderhalf uur zijn. Ik zit namelijk volop in de herexamens.
Aan de leden die een kit gekocht hebben en die vrijdag ook komen, gelieve het geld mee te brengen. Ik neem uiteraard de kits mee.
|
|||
|
|||
kom ook nog eens af
|
||||
|
||||
Breng uwe laptop mee, dan zal ik u nog eens uitleggen/voordoen hoe je je foto's zichtbaar post
|