|
|
||||
|
||||
Desmet TBR 2006
Ik zal dan nog maar een laten zien, Het gaat over de winnaar van de TBR 2006. Ik ga deze maken op 1/43 maar de decals zijn in de 2 versies ook 1/24,
De eerste foto van gestripte kas dan in grondverf en de 2 laatste afgelakt,afgelijnd en de pinkers erop, maar deze versie heeft wel een kapje, voor de luchtinlaat motorkap staan.Nog de beste wensen voor 2007 Last edited by Flame; 28-12-2006 at 21:29. |
|
||||
|
||||
Mooi spuitwerk. Zijn dat eigenlijk steeds die cast modelletjes van Ixo ofzo die jij gebruik hiervoor op 1/43 of hoe zit dat juist? Dacht te zien dat deze Corolla beetje rood was voor je hem afschuurde?...
suc6
|
||||
|
||||
Ja dat zijn diecast geweest,Vitesse,Skid......
|
|
|||
|
|||
Ja ziet er knap uit.
Zal mooi zijn dat je alledrie de corolla's van de TBR naast mekaar zal kunnen zetten. |
|
||||
|
||||
Het begin ziet er weer veelbelovend uit. Ik ben benieuwd in welk kleedje hij komt te staan.
|
||||
|
||||
Ik ook, origineel is hem wel altijd.
|
|
||||
|
||||
Maak eens een paar foto's van je vitrinekast, ben erg benieuwd !!
|
||||
|
||||
Dat ziet er weeral heel scherp uit. Geen enkel foutje te bespeuren.
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reakties
Ben onder tussen bezig met de decals erop te plaatsen, ik geef een paar foto's ervan, zijn er vragen laat maar weten |
|
||||
|
||||
Gelukkig nieuwjaar aan alle lezers en bouwers, ik heb nog een beetje verder geplakt, heb je vragen laat maar horen
|
|
||||
|
||||
Ik vind het knap dat je bij het ontwerp van de decals er rekening mee houdt dat die rallyplaten over de livery moeten worden aangebracht. Op die manier heb je geen last van doorschijnen.
Chique dinges!
|
||||
|
||||
Deze livery staat niet alleen mooi op een Celica maar ook op deze Corolla.
Goe bezig
|
||||
|
||||
Knap wer weer hoor flame, kan niet wachten om aan de mijne te beginnen
En ik zou toch ook graag eens uw vitrine zien hoor |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie wagen Flame!
|
||||
|
||||
Oeps maar ik dacht eerst dat de livery bijna dezelfde was als de Celica BHV rally 2006 die flame hier ook gebouwd heeft. Maar bij nader inzien heb ik me serieus vergist.
Wat niet wegneemt dat de modellen met die voor sommige weinig bekende livery's toch sjieke dingens zijn.
|